Вход   Регистрация

Honda показа как ще се бори с Prius

Honda показа как ще се бори с Prius
 

Хибридният Insight заемя място между Civic и Accord в гамата на марката

Компанията Honda разкри нови подробности за възродения си модел Insight, чиито първи официални снимки бяха показани преди месец. Седанът с 5 места заменя предишния хечбек и ще получи хибридно задвижване. Целта е той да се пребори за клиенти с Toyota Prius и набиращия скорост Hyundai Ionic.

Honda показа как ще се бори с Prius

Задвижването на Insight е поверено на комбинация от 1,5-литров бензинов двигател и електоромотор. През по-голямата част седанът ще се движи на електричество, като захранването ще идва от разположени под задните седалки батерии или от двигателя с вътрешно горене, който ще играе ролята на генератор.

Honda показа как ще се бори с Prius

Подобна схема японците използват и при хибридния си кросоувър CR-V. Конкретни характеристики на Insight не се пособват, но в Honda са категорични, че това ще бъде един от най-мощните и същевременно най-икономични хибриди в класа. Едно от предимствата му е, че ще предлага повече вътрешно пространство, тъй като превъзхожда по размери вече споменатите Toyota Prius и Hyundai Ioniq.

В оборудване на новата Honda Insight влизат 7-инчов сензорен дисплей на приборния панел, информационно-развлекателен комплекс Display Audio с 8-инчов тъч-скрийн и възможност за обновяване от разстояние, седалки с перфорирана кожа и пакет от системи за безопасност Honda Sensing.

Honda показа как ще се бори с Prius

Официалната премиера на модела ще се състои на стартиращото идната седмица изложение в Детройт. Там ще бъде показан предсерийния прототип, а самият сериен хибрид ще е готов до края на годината.

Снимки: Honda

Реклама  


Купи Honda

Виж всички обяви

Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: ВБА ( преди 8 месеца )

Най икономичен е Приуса и след това всички след него. Най малко харчат пълните хибриди, но струват 3 пъти повече от компактна кола среден клас или 5-7к лева. Пише, че ДВГ задвижва генератора, който задвижва двигателните колела и зарежда батерията, но това повишава разхода на гориво 3-4л/100км. Истината е мощна батерия и бензинов ДВГ с 2 цилиндъра, който работи на принципа на дизела или роторен ДВГ, но това касае само хибридите. Скоростната кутия електрическа с двоен съединител и повече скорости
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: бавареца ( преди 10 месеца )

хората са го написали - През по-голямата част седанът ще се движи на електричество. т.е. това НЕ Е мек хибрид. мекото го измислихте вие с меките си глави
Отговори
 
+15
 

Положителни: 15  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Мекият им хибрид може да бъде конкУренция само на немските меки хибриди.
С Приус няма как да се конкУрират по простата причина, че Тойота правят само пълни хибриди.
В пълният хибрид е истината. Всичките други хибриди са бутафория.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Браво, отпред се е получило наистина добре
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Професор ( преди 10 месеца )

Браво, още един модел, който да радва Хонда феновете, но не е моята кола. Предпочитам нещо по-спортно или нещо, което може да се направи мощно :D
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Този ( преди 10 месеца )

Електрическата мощност му е ниска
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Дизайна е заимстван от няколко европейски модела(главно немски и френски) и поне за мен е първия съвременен японски автомобил с хубав такъв

Не съм им фен, но им пожелавам успех на европейския пазар
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: до: Fan ( преди 10 месеца )

И аз съм им фен, но не мога да бъда кон с капаци и да не виждам, че нищо не правят. Само прекрасен дизайн и надеждност не стигат. Трябва и икономичност! С мек хибрид няма как да стане това. Двигателите им са икономични и здрави, което е факт. Ами направете една хибридна система, като света и забийте останалите в земята! Бъдете конКУренция на Тойота в това отношение, а не при всеки нов ваш хибрид да борите Приус, а накрая нищо да не се получава! Щом не става значи трябва да променят стратегията!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 12  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

С техния мек хибрид няма как да се преборят с Приус. Аз не зная колко години трябва да тъпчат на едно място и продажбите да не им се получават и все още да не се усетят, че с такъв хибрид нямат никакъв шанс. Мек хибрид може и квартален майстор да направи и от него няма почти никаква полза,защото харчи почти колкото нехибридната версия,а при немците дори и повече на тестовете.Та хората си казват защо да даваме повече пари за хибрид,като той харчи същото.Да направят пълен хибрид който е икономичен
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 12  Отрицателни: 16

от: Fan ( преди 10 месеца )

Прекрасен дизайн. С всяка нова серия стават все по-атрактивни. Относно двигателите иновативни и пестеливи. Да не говорим за i-DTEC от 2015 г., с който е оборудван Civic, е записан в книгата на Guiness за най-икономичен двигател: 2,82L/100km.
Отговори
 
+26
 

Положителни: 29  Отрицателни: 3


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising