Вход   Регистрация

Toyota избира хибрида за алтернатива на дизела в Европа

Toyota избира хибрида за алтернатива на дизела в Европа
 

В компанията очакват през 2020 г. половината продажби на континента да бъдат със смесено задвижване

Японският производител Toyota ще залага на модели с хибридно задвижване, които да се превърнат в алтернатива за европейските клиенти, търсещи заместител на дизеловите мотори. Това обяви президентът на европейското подразделение на компанията Йохан ван Зил пред Automotive News.

Toyota избира хибрида за алтернатива на дизела в Европа

„В момента 40% от продажбите ни на континента са на хибридни автомобили. Целта ни е през 2020 г. те да бъдат повече от 50%. Впрочем дялът ни в Западна Европа и сега е толкова, а в страни като Франция, например, надвишава 60%”, коментира Ван Зил.
Топ-мениджърът допълни, че Toyota ще разшири гамата от предлагани хибридни модели с по-мощни модификации. Целта пред компанията е тези машини да бъдат на нормални цени, за да не бъдат отблъскани клиентите. Всичко това обаче не означава окончателно отказване от дизела.

„Положението е различно във всеки един сегмент. Когато стартирахме продажбите на кросоувъра C-HR решихме да не предлагаме дизел. Днес 77% от неговите продажби в Европа са на хибридната версия, като във Франция този показател е 90%. Явно това е бъдещето, но в същото време дизелът е необходим за модели катоЛанд  Cruiser, който се предлага с двигател, отговарящ на стандарта Euro 6.2”, обяснява Ван Зил.

Toyota избира хибрида за алтернатива на дизела в Европа

Шефът на Toyota за Европа допълни, че именно за по-големите модели е лесно да се осигури цялата технология, пречистваща дизеловото гориво. За малките обаче е трудно, тъй като тя ще повиши цената им и ще ги направи неконкуретноспособни. Затова и Ван Зил е на мнение, че Toyota няма да предложи нов дизелов двигател за малките си автомобили.

„През 2015 г. дизеловите ни модели заемаха 25% от пазара ни в Европа. Година по-късно техният дял е 15%, а в страните като Италия, например, е едва 7%. Изискванията за екология също става по-строги, така че дизелът постепенно остава на заден план”, каза още топ-мениджърът.

Toyota избира хибрида за алтернатива на дизела в Европа

Ван Зил разкри също, че първият изцяло електрически автомобил на марката най-вероятно ще бъде SUV или премиум-модел, тъй като в тези сегменти печалбата е много по-голяма, докато за малките коли тази технология все още е много скъпа.

„Трябва да създадем нов бизнес-модел за малките автомобили (сегмент А), тъй като при тях всичко е фокусирано върху разходите. А това може да стане само, ако сегашните технологии поевтинеят”, коментира шефът на Toyota за Европа.

Снимки: Toyota

 

Реклама  


Купи Toyota

  • Toyota Avensis 2.0i 148885км.!

    15390 лв.

    дата на произв. - октомври , 2010 г., пробег - 148885, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • Toyota Yaris 1.4D4D automatik

    7499 лв.

    дата на произв. - март , 2006 г., пробег - 123456, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Toyota Auris 1.33 VVT-I

    14900 лв.

    дата на произв. - октомври , 2011 г., пробег - 84700, С.к - Ръчна

  • Toyota Yaris 1.3.6скорости

    8999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2009 г., пробег - 95000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Toyota Yaris ХИБРИД

    21990 лв.

    дата на произв. - май , 2013 г., пробег - 57300, С.к - Автоматична, цвят - Светло син

  • Toyota Corolla verso 1.8VVT-i 6+1места

    6970 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 235000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

Виж всички обяви

Коментари ( 15 )

Напиши коментар Влез

от: бавареца ( преди 2 дни )

от кога разправям че бъдещето е хибридно. не чист бензин или дизел, не чисто електрическо, а хубав бензиново-електрически хибрид. в добавка - поне 100кс ел.мощност. разхода на градксо за такава кола , дори ако е голяма и луксозна може да бъде под 5л а за малките дори 3л.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: хибридния ( преди 2 дни )

При нормално каране тази кола повече от 5/100 не би трябвало да ви харчи. И това е при зимни условия около 5. Като се стопли времето разхода е около 4/100, а в града и под 4. На извънградско при скорост 90-110 км/ч разхода ми е 3,6/3,8.
При 70-90 км/ч пада под 3,5.
В града е около 3,6 средно. Вечер без трафик и през нощта без движение е около 3/100.В задръстванията 3,5-4.
Магистрала на КК фиксирани 130 км/ч 5,5/100. При 140 с изпреварвания до 150 км/ч 5,8-6/100.
Разходите са за отиване и връщане
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 дни )

Аре болния фен, дойде да ни съобщи разхода по нанадолнище....

Спокойно, и от нас са се качвали по тези коптори...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: до: Анонимен №2 ( преди 2 дни )

Влез в сайта на ADAC и виж при пълна газ на аутобан колко харчи. Самите мошеници от ADAC са направили тест, за да покажат колко неикономична кола е и да ударят рамо на дизелите и на селската марка с допотопните им двигатели. Та при пълна газ харчи 7,4/100. Толкова са успели да постигнат завалиите. Тази стойност доста се различава от това, което ти твърдиш. Влизам в spritmonitor за всеки случай и там средно хората са докарали 5,09/100, а максимума е 6,43.
А сега де!
Отговори
 
+13
 

Положителни: 19  Отрицателни: 6

от: до: Анонимен №2 ( преди 2 дни )

ВАГи, аре спри с лъжите! Какво 12/100 какви 5 лв ве цъ-р-вул?! Тази кола както и да е караш на какъвто и режим на газ до ламарината и спирачка НЕ МОЖЕШ И ДОКАРА 10/100. Няма как да стане с! Проверено е многократно. Поне се качи наистина и виж за какво става на въпрос, а не да съчиняваш някакви глупости. Предполагам +вете сам си си ги сложил. Не вярвам да има нормални хора, които да ти повярват и да ти оценят положително мнението. Но не това е важното, а твоят хейт!
Вземи се скрий някъде!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 11  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 дни )

отговарящ на стандарта Euro 6.2”,
Пак copy-paste без четене. Ама научете се да си проверявате материала преди да го публикувате. След толкова години на грешки и подсказвания *** да беше щеше да вдене до сега.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Фолк с японски ваген ( преди 2 дни )

Хибридът е перфектен за софийските задръствания, където движението става на 1-2 скорост.
Тойота отново е в авангарда, за разлика от една друга компания от Голфсбург.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 дни )

Покажи Коментара
Много ясно, че ще продават хибриди в Европа та нали 90% от продажбите им са градски малолитражки и малки кросоувъри, които излизат извън града само по изключение. Втората кола в семейството. Първата - голяма и удобна на дълъг път, е почти винаги дизел, защото има мощност и икономия, за разлика от хибрида.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 10  Отрицателни: 15

от: Голата истина ( преди 2 дни )

Покажи Коментара
Огледай се и си намери мястото в строя!Казваха старите кучета в казармата на новобранците.Колко е пазарния дял на Тойота днес в Европа?2-3%-по нисък от този на Нисан и дори от Корейците.А прези 10г. когато имаха читави дизели по Королите Версо и Авенсисите беше двойно по голям.Форд също пробваха Бай-бай дизел и пак са опашката по продажби.
Когато след няколко месеца петрола отново стане 100 долара и бензина мине 3лв. всички пак към дизела ще отидат.Хибридите са просто едно пожелание.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 8  Отрицателни: 21

от: Край ( преди 2 дни )

Съвсем скоро в белия свят никой няма да ти дава да припариш в града с прекрасния си дезелов мерцедес. Ако е вярно това което разправяш за тоьотата - 30 км. на ток в града и със същата кола на бензин до Варна - това е перфектна кола.
Екологична и евтина на градско кола с която можеш да идеш на море - какво друго му трябва на разумен човек. Сигурно за дрифт не става и да мигаш на хората по магистралата също.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 20  Отрицателни: 10

от: Швабен зи каскен ( преди 2 дни )

Ха-ха, ето я поредната зомбирана вагонетка дето карала хибрид и и било шумно и харчел повече. Ха-ха, не ти ли е наложи да мениш батериите поне 2-3 пъти по пътя?
Ей, зомбирани маймунки - като малките дечица сте - сами си ги измисляте и си вярвате даже.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 19  Отрицателни: 8

от: Швабен зи каскен ( преди 2 дни )

И по-зле - немците всячеки оплюват новите технологии - спомнете си платените партенки че батериите на хибридите трябвало да се сменят през 3 години, че дизелите харчели по-малко (при положение че литър дизел е 20% по-тежък от бензина и съдържа пак толкова повече енергия), данъчните облекчения за дизела в Европа и безумно *** стандарти за вредни емисии..
Тойота (и донякъде Хонда) затова са велики - защото популяризираха хибридите въпреки пречките създадени от цялата останала автоиндустрия
Отговори
 
+10
 

Положителни: 19  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 3 дни )

да се чете 120кс изяло ми е цифрата....
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Покажи Коментара
То се видя колко се получи. Пак са номер 1.
Оня ден се возих в кош като на снимката црх, ли енещо друго ли беше все тая, до Варна направо откачих. Хибрид с 1.8 бензиново моторче 10кс, шумно слабо не можеш да изпревариш като хората, и накрая разход 12л 100. С моя Мерцедес ходиме половин час по бързо, с разход 8 на сто и никои не е уморен. Тва ни сцепи главите на всички колеги, строшихме от подигравка колегата, е градско покара 30км на ток......
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 11  Отрицателни: 25

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Тойота затова са велики, защото задават стандартите в автоиндустрията. Прозрели са преди десетки години къде е бъдещето и са започнали да го произвеждат и налагат.
При немците е точно обратното. те не се развиват, а развиват само определени двигатели, които много добре знаят, че не стават и не отговарят на новите изисквания. Пробваха с измама и картели да забавят нещата, но колко им се получи е друга тема...
Отговори
 
+12
 

Положителни: 24  Отрицателни: 12


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising