IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

Лифтбекът измина 4603 км за 50 часа и 16 минути

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

Редакторът на изданието The Drive Алекс Рой и един от първите собственици на Tesla Model 3 поставиха нов рекорд за електромобила. Те преминаха от Западното до Източното крайбрежие на САЩ по машрута на състезанието „Cannonball Run” за 50 часа, 16 минути и 23 секунди, съобщава The Drive.

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

Предишният рекорд отново по трасето с дължина 4603 км беше поставен през октомври 2017 г., когато оранжев лифтбек Model 3 измина разстоянието за 51 часа и 17 минути. До този момент най-доброто време беше постигнато от Tesla Model S 85D – през лятото на 2015 г. Джодан Харт и Брадли Д’Сузе записаха 51 часа и 47 минути.

Отбелязва се, че средната скорост на електромобила при поставянето на новия рекорд е 91,57 км/ч. Разходите за зареждане на машината за прехода са 100,95 долара, като през по-голяма част от пътуването времето е било студено.

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

За Алекс Рой това не е първо рекордно постижение. През октомври 2015 г. той премина със седана Tesla Model S с включен автопилот разстоянието от Лос Анжелис до Ню Йорк (4810 км) за 57 часа и 48 минути.

Снимки: The Drive

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Eхх, Poweeeeer!Някой да е казал за условията? В нормалните държави е така! Ъъъ, веригата на колко се сменява? 100к, както е писал предния? Не ми отговаряй...Теслъта няма ли дискове? Накладки? Датчици? Дюзи, инжектори, дебитомери, турбо ...аз лично за 170к нямам сменени нито едно от изброенитеСамо 20 датчика? Мисля че само в мотора има в пъти повече, но нали не съм наясно със съвременните автомобили ...:)
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Poweeeeer! ( преди 6 години )
    В българските условия, ако сменяш масло на 40К километра, на 100К ще правиш основен ремонт или ще купуваш нов двигател. ;)Нямало ангренажен ремък - ако няма, има верига, която ако не ти е известно, също се сменя.Дискове, накладки, свещи, дюзи/инжектори, дебитомери и още 20+ датчика...10000+ движещи се части за ДВГ със съответното износване срещу под 200 за електромобил...Гориво...Ще смяташ ли пак? ;)Май изобщо не си наясно, колко е усложнен един съвременен автомобил с ДВГ.
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, сметките не са ти силната страна като че ли, по добре спри.Ангренажен ремък няма! Смени на маслата са през 30-45к км, демек за тези 170к, цели 4 пъти.Тези неща за 170к, демпфер и турбо я ги смениш, я не. Остава само горивото...Лично аз бих предпочел неелектрическия, правя преходи от над 1100-1300 км за ден, не ми върши никаква работа. Не ми се кибичи по зарядните
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    haha ( преди 6 години )
    ..Колкото и примери да даваш за бакалски сметки,няма да ме убедиш че тив влвктрокари са резонна покупка.Аз нямам БМВ защото не м ие нуждно .Имам кола дето е комбиниран стил и за работа и за возене.Сравнението с конските сили не е релевантно.Много дълго е за обяснение.Никъде не пише че МПС=нула разходи.Това е техника,добра или лоша.Ако почнеш да смяташ от началото по добре не купувай.Ходенето пеша е безплатно.Ти що имаш телевизор ?
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    При 65 мили в час ограничение и спиране на всеки два часа за 15 - 20 минути за зареждане се връзва сметката. Ако карат близо зад камион може да зареждат и на 3 часа. Студеното време помага за по-добро охлаждане при зареждане, лятото вероятно ще е по-бавно зареждането.
  • #30
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато прочетох тази статия бях впечатленСлед като помислих малко и направих някой изчисления останах с впечатление че се е засичало времето само докато е в движение а когато са зареждали времето се е спирало Какво мислите вие????
  • #29
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ha ha ( преди 6 години )
    до оня със маховика.. Аланколу великото турбо е 680 еуро ново от Гарет,маховка който ти бърка в..здравето е 1400.Ха сега разбии тия големи разходи на 170 000 км.800 лв са ми само гумите бре маткап.Симпатяга.Ти къде живееш бре..Масло и филтри 500 лв. Бах и разбирачите.БМВ сравнява с този коптор с плазма.Не си добре пич.А по уплаха от части прозира..лак за нокти и ЕГН започващо след 95 та година.
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Прогноза ( преди 6 години )
    На база темповете на развитие на технологиите през последните години можем да предположим следното:През 2035г. електрическите автомобили ще изминават средно по 1000км с едно зареждане.А самото зареждане от 10% до 100% ще отнема средно 15 мин. Зарядните станции ще имат капацитет от 200 киловата от 1.5 мегавата. За камионите задължително ще е над 1 мегават. Зареждането ще става безжично.
  • #27
    6 rate up comment 3 rate down comment
    TSLA ( преди 6 години )
    Мдаа, все едно светът да се откаже да ползва плоски екрани, само и единствено защото няколко човека изпитват носталгия към "Опера"-та на баба си : D*марка лампови телевизори от 60-теЗащо оперите, касетките с лента и пейджърите изчезнаха? Защото са примитивни. Защо буталните коли изчезват постепенно, докато влезе сила пълната им забрана в Европа през 2040-та? Защото са примитивни. И отгоре на това бълват чиста отрова при движение.
  • #26
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    на който му е скъпо да не купува!на който не му е интересно да не чете - новини за други коли бол!на който му е дошло - да грабне един сникърс и да спре да дудне!и тн.