IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen счупи още един рекорд

Германците са първият производител, продал за 1 година над 3 млн. коли в една държава

Volkswagen счупи още един рекорд

Германският концерн Volkswagen записа ново рекордно постижение, като стана първият в историята производител, който в рамките на една календарна година е продал 3 млн. нови коли в една държава, съобши Deutsche Welle.

Volkswagen счупи още един световен рекорд

Очаквано, постижението е регистрирано на най-големия автомобилен пазар в света – този в Китай. Във Volkswagen са убедени, че дори с настъпването на „епоха на електромобили”, продукцията на концерна ще продължи да бъде конкуретноспособна в Китай.

Само за ноември германският производител е реализирал в цял свят 995 900 продажби. Най-голямата част от тях – 457 800, се падат именно на Азиатско-Тихоокеанския регион. Следват Европа – 364 700, Северна Америка – 84 500 и Южна Америка – 47 800.

За 11-те месеца на 2017 г. глобалният резултат на концерна е 9 743 400 единици, което е с 3,9% повече от същия период на 2016 г. От тях на Китай се падат 3 724 000 продажби, на Европа – 3 991 000, на Северна Америка – 884 900 и Южна Америка – 483 100.

Снимка: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Както казват германците, евала!
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Нормално, комунистите имат най-много пари.И най-много Кадилаци купуват.
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Тоя ( преди 6 години )
    Долния правилно се е саморазпознал като ДОШОвак!
  • #29
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е да де, от 50% в Китай скоро ще е 100%. И после - чайна-майна-ВАГ. Ще бъде интересно. Запалки еднодневки.
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Че коя фирма в Китай не е с поне 50% китайски капитал умник?Там закона е такъв.
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Чоу ( преди 6 години )
    Масово в Китай ФВ продава модели от преди 20 и повече години. Сенатор е добър пример. Японско и Корейско също не върви, поради исторически причини. Отделно ФВ в Китай е 50% местен капитал и е нормално да си продават тяхното си. Очаква се като цяло да погълнат ФВ напълно.
  • #26
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГито получи оргазъм!Оцапа монитора горкия и сега майка му ще го бие...Толкова много се кефи фенчето, все едно има акции и е спечелило милиони. Вместо да се срамува, че любимците му продават предимно в Китай той се радва. Върви го разбери, какво му има. Не е никак в ред с главата!
  • #25
    10 rate up comment 0 rate down comment
    До умника по долу ( преди 6 години )
    Умник , Китай до 1988 имаха 0 километра магистрали , а САЩ 75 000 километра . Днес Китай вече има 140 000 километра . За един ден в Китай се отваря по два нови небостъргача , а за тях под 200 метра не се брой . Само Шанхай има 25 милиона души , и средната им заплата е колкото ти изкарваш за половин година умнико . За технологичният им скок за последните 10 години дори няма да говоря , защото няма да ми стигне и година писане .
  • #24
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Жълтеницата ( преди 6 години )
    Погромът който ФВ нанася на Койотите в Китай кара местните дръпнати да изпадат в истерия. Несъстоялият се фалит на великата марка бе заменен от световно господство и това кара дошоваците да изпадат в тежко умопомрачение.
  • #23
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Свободата на икономиката в Китай е приблизително на нивото на Гърция а в някои провинции на Китай се води най свободната на света (Хонконг).Ама всички Тойотаджии сте такива коне с капаци.Тойота не продавали щото имали териториални спорове - пълни глупости - Тойота има 2 завода в Китай и не продава, защото не може да направи конглокетна кола там