IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Ако сте убедени, че това е вашата кола, проверете някои неща

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Как да устоиш на покупката на стар на години, но внушителен на външен вид голям джип? Много хора си мечтаят за подобен автомобил и в някакъв момент такъв им изпада, като отговаря на финансите, с които разполагат. В такива случаи човек често действа напълно импулсивно. Преди обаче да го стори, трябва хубаво да се замисли.

ПРОБЛЕМИТЕ НА ВЪЗРАСТТА

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Нека вземем за пример Porsche Cayenne, който дори на преклонна за автомобил възраст наистина изглежда впечатляващо. Кандидат-купувачът вече предусеща как ще се отправи на голямо пътешествие и как ще предизвиква завист у приятелите си. Или пък ще се харесва на момичетата.

Първата сигнала лампа, която трябва да светне, е ниската цена. Не вярвайте на приказките, че купувачът хич не иска да се разделя с колата, но спешно му трябват пари. Първо проверете какви са специфичните неизправности и проблеми на дадения модел и най-вече на модификацията, към която сте се насочили. Проучете и колко ще струва обслужването, както и ремонтите, които неизменно ще последват.

СКЪПО ОБСЛУЖВАНЕ

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Старият автомобил от елитна марка си остава...автомобил от елитна марка с всички произтичащи от това последствия. А почти винаги те не са никак евтини. Трябва да се отбележи, че някои собственици задължително обвързват автомобила си с цената на неговото обслужване, което е погрешно. Колата на старо със сигурност ще започне да влиза в сервиза. А когато става дума за скъпа марка, това няма как да бъде евтино. В случая не може да се разчита, че си купил автомобил, вложил си в него малко пари и всичко е наред. Да, днес е така, но утре?

ДАНЪЧЕН ШОК


Някои собственици на подобни автомобили започват да си скубят косите, след като разберат какъв данък трябва да се плаща. Неясно е на какво разчиташ, след като си станал собственик на кола с над 400 коня. Ако допреди това сте плащали за модел с 1,6-литров мотор, например, сега ще трябва да приготвите доста повече пари. Така че преди да се решите на покупка, проучете въпроса.

ТЪМНО МИНАЛО И ОБЛАЧНО БЪДЕЩЕ


Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

По-голяма част от обствениците на подобни автомобили (Porsche Cayenne, BMW X5 и подобни) са особена категория. И не бива да се разчита особено, че са се грижили съвестно за колите си. Не са изключени и юридически проблеми, с които новият собственик може да се сблъска по-късно. Така че историята на машината трябва внимателно да бъде проверена, защото иначе може да има проблеми. Закупуването на подобен автомобил под влиянието на емоциите е огромна грешка, която трябва да се избегне.

ЗАЕДНО ЗАВИНАГИ

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

В един прекрасен момент от животи си, вие рискувате да станете жертва на своята голяма мечта. Просто средствата, вложени в подобен автомобил, ще ви вкарат в депресия и ще се опитате да го продадете. А няма гаранция, че бързо ще се намери нов купувач. Така ще трябва да направите сериозна отстъпка от цената, което ще означава, че сте на огромна загуба. Другият вариант е тази кола да остане завинаги ваш.

P.S. Като цяло обаче не се опитваме да откажем никого от покупката на такъв автомобил. Само показваме рисковете, които той носи. Ако сте си го харесали и сте сигурни, че това е вашата кола – купувайтe и се наслаждавайте. Все пак веднъж се живее.

Тагове: suv
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ТТ ( преди 6 години )
    Реалист, ами "***" или който и да е човек с повече от 2 мозъчни клетки, няма да си купи нов Голф, ако е имал някога стаж на стар. А Сивик/Акорд/Прелюд - ген. 6 и дотам. Ако, разбира се, си навътре със спецификите на марката.. Никъв Гоуф, никво "ново", никакви евро-ла*на, НЕ могат да им стъпят на тия - като коли. И не, не съм от фен-клуба, харесвам по практични причини.
  • #27
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не съм разбирал никога хората които си купуват премиум над 10-15 години кола без причина.Ако имаш нужда в бизнеса си да се престорваш на супер успял -може би ?!Със сигурност има между тези коли и добри екземпляри-но теси държатпак доста висока цена.Остналото на по ниска цена ,кой си продава "безпроблемната" здрава кола за малко пари ?!в крайна сметка всеки си решава сам,по умните хора не робуват на марка,кола би трябвало да се купува според това за какво ти е необходима,оставете богатите!
  • #26
    2 rate up comment 5 rate down comment
    BMW435i,X3G01 ( преди 6 години )
    Do zoom zoom.Kolega predi da kupi6 Mazdata,napravi test drive na novoto X3,6te ostane6 naistina o4arovan.Napravili sa savar6ennia premium SUV za hora koito obojovat da karat
  • #25
    9 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 6 години )
    Чак пък премиум зверове...гледам новото х3, гледам и новата цх5 - е познай кое избрах, понеже си ценя левовете...за 30К наистина може да озверееш! при теб в швайц може и да е състезание кой ще паркира по-лъскава кола на служебния паркинг на болницата, разбирам те! иначе- не! Аз лично отдавна не плащам данък обществено мнение... Весели празници! Хоу-Хоу-Хоу! и нов кийлес ключ за всеки под елхата!
  • #24
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Roadrunner ( преди 6 години )
    ахаха, тея в Германия ги взимат само турци, като се върнат в Анадола да се правят , че са много успели. А имам един бивш колега, и като почна да разправя сменям мерца с порше, казва го с една такава гордост. Оказа се , че карал 10 годишна Ц класа, и си взел Кайен. много го ебавах
  • #23
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Eftinoto izliza skapo.Kato niamate pari ne se hvarliaite na neposilni za skasania vi djob koli.6te slu6ate za moite premium 4isto novi zverove i 6te se skasiavate jivota ot zloba.Muhahahahshahaha
  • #22
    29 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Идеални са си двигателите и на Порше, и на Ауди, и на Мерцедес, и на БМВ!Просто не са направени да издържат 1 милион километра, но кой ги купува тия коли, за да ги кара по толкова?Това са автомобили за богати хора, за бизнесмени, за спортисти, за хора от шоубизнеса!Карат ги по 5 години безпроблемно и си вземат новия модел!Това са автомобили за хора, които живеят в къщи за милиони, а не за Бай ***, който живее в панелка в Люлин 7, ама е решил да си купи Порше, за да го мислят за големец!
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А на Тесла дори и се вдига понякога цената, защото, за да си купиш нова чакаш 2-3 г.а търсенето е повече от предлагането.
  • #20
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Реалист ( преди 6 години )
    Само като видя колко плюса има коментар номер 1, не е нужно да чета другите коментари!На новата кола й падала цената наполовина за 2-3 години? Глупости!Намери ми Е класа, Пасат, Мазда 6 или Хонда CR-V на половин цена, дето да е на възраст 2-3 години!Отделен е въпроса, че никой не си купува нова кола, за да смята с колко й пада цената!Новото си е ново!Но *** няма да си купи нов Голф или Сивик, а ще си купи Кайен за тия пари, после ще му сложи газова уредба и ще го спира пред панелката!
  • #19
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    10 хилки за нормални ремонти?!Един "нормален" ремонт на адаптивното окачване ти струва повече от 10 хилки. А не е да е здраво и държи дълго време. За турбо 5+ хилки, а ако мотора е тръгнал да си ходи направо ще ти излезе златна. И не е гаранция, че като вземеш скъпа ще е цвте за мирисане. Външно е гледаш като слънце. Напудрена и парфюмирана по-добре изглеждаща от магазина, а под капака леш. И ну се лъжи за Швейцария! Там пазара на коли се движи от албанци, а те са най-големите измамници.Мафия