Вход   Регистрация

Най-здравите 10-годишни коли според TUV

Най-здравите 10-годишни коли според TUV
 

Тук вече доминацията на японците се вижда с просто око

Кои са най-надеждните употребявани автомобили? Всяка година германската организация за контрол на качеството TUV дава своя отговор, базиран върху данните от техническите прегледи на 8.8 милиона автомобила в Германия.

Най-здравите 10-годишни коли според TUV
Toyota Corolla Verso е най-надеждният масов автомобил от 2006-2007 година, показва статистиката на TUV

След като ви представихме пълните списъци в категориите до 3, 5, 7 и 9 години, идва ред и за последната група - на автомобилите до 11 години, тоест произведени през 2006-2007. На богат пазар като германския над десетгодишните машини намаляват и само 93 модела са били достатъчно представени в тестовете, за да получат оценка.

Както винаги през последните години, първата позиция като надеждност е за Porsche 911 - но със забележимо по-малък среден пробег от останалите участници.

Извън това прави впечатление доминацията на японските автомобили. В Топ 10 попадат цели шест модела от страната на изгряващото слънце, а в следващата десетка има още 4. Toyota Corolla Verso е най-надеждният масов автомобил в този сегмент въпреки относително по-големия среден пробег, много добре се представят също обикновената Corolla, Yaris и RAV4, а също и Mazda 2 и Suzuki Grand Vitara.

Най-здравите 10-годишни коли според TUV
Обикновено малките градски автомобили се представят добре, защото са с просто устройство и по-малко допълнително оборудване, подлежащо на повреди. Ford Ka обаче е изключението, на споделено последно място в класацията

Впечатлява също надеждността на Ford Fusion - на четвърто място в класацията, докато останалите модели на компанията се намират по-близо до средата или директно в самия й край (Ford Ka и Ford Galaxy, двата най-чупливи автомобила според TUV).

От германските модели място в десетката заслужават Mercedes SLK и VW Golf Plus. За сметка на това модели като Touran, Passat и особено Sharan са доста под средата. На дъното, освен споменатите два Ford-а, са четири модела на Renault, първото поколение на Dacia Logan и Citroеn C4.


НАЙ-ДОБРИТЕ АВТОМОБИЛИ НА 10-11 ГОДИНИ
В колонките: класиране, модел, среден пробег на наблюдаваните автомобили, % получени повреди
1.     Porsche 911     75 000     12,2
2.     Toyota Corolla Verso     135 000     15,3
3.     Mazda 2     97 000     16,3
4.     Ford Fusion     95 000     17,8
5.     Toyota Corolla     114 000     18,2
6.     Mercedes-Benz SLK     88 000     18,4
7.     Suzuki Grand Vitara     115 000     18,6
8.     Toyota Yaris     98 000     18,8
8.     Volkswagen New Beetle     99 000     18,8
10.     Toyota RAV4     127 000     19,5
11.     Volkswagen Golf Plus     115 000     19,8
12.     Honda CR-V     143 000     19,9
13.     Mercedes-Benz A-класа     103 000     20,0
14.     Toyota Avensis     145 000     20,5
15.     Opel Agila     89 000     21,1
16.     Mitsubishi Colt     107 000     21,2
17.     Mercedes-Benz B-класа     111 000     21,6
18.     Toyota Aygo     99 000     21,9
19.     Peugeot 107     94 000     22,1
20.     Ford Fiesta     101 000     22,2
21.     Honda Jazz     105 000     22,7
22.     Suzuki Jimny     97 000     22,8
23.     BMW X3     156 000     23,1
24.     Ford S-Max     167 000     23,4
25.     Citroën C1     105 000     23,5
26.     Volkswagen Eos     111 000     23,7
27.     Audi A3     141 000     23,8
28.     Volkswagen Golf     128 000     23,9
29.     Honda Civic     124 000     24,2
30.     Audi A4     158 000     24,3
31.     Audi A6     190 000     25,3
32.     Hyundai Getz     104 000     25,5
33.     Ford Focus C-Max     121 000     25,6
34.     Volkswagen Touareg     174 000     25,8
35.     Nissan Note     111 000     25,9
36.     Volvo S40 / V50     154 000     26,1
37.     Mazda 6     138 000     26,2
37.     Opel Zafira     143 000     26,2
39.     Ford Mondeo     161 000     26,3
39.     Opel Meriva     101 000     26,3
41.     Hyundai Atos     83 000     26,4
42.     BMW Серия 3     147 000     26,5
43.     BMW Серия 1     131 000     26,6
44.     Seat Leon     138 000     27,2
45.     Mini     102 000     27,4
46.     Opel Vectra / Signum     152 000     27,5
47.     Suzuki Swift     102 000     27,5
48.     Opel Astra     128 000     27,6
48.     Seat Altea     133 000     27,6
50.     Volkswagen Caddy     155 000     27,7
51.     Volvo V70     201 000     27,8
52.     Ford Focus     129 000     28,0
53.     Citroën C3     101 000     28,1
53.     Mazda 3     116 000     28,1
55.     Smart Fortwo     89 000     28,5
56.     BMW Серия 5     180 000     28,7
56.     Renault Clio     105 000     28,7
56.     Škoda Octavia     156 000     28,7
59.     Volkswagen Polo     108 000     28,9
59.     Volkswagen Touran     162 000     28,9
61.     Mercedes-Benz E-класа     175 000     29,1
61.     Opel Corsa     104 000     29,1
63.     BMW X5     184 000     29,5
63.     Kia Sportage     130 000     29,5
65.     Mercedes-Benz ML     175 000     29,7
66.     Mercedes-Benz C-класа     147 000     30,1
67.     Kia Picanto     100 000     30,2
67.     Renault Modus     98 000     30,2
69.     Peugeot 207     103 000     30,3
69.     Seat Ibiza / Cordoba     119 000     30,3
71.     Mazda 5     137 000     30,4
71.     Skoda Fabia     124 000     30,4
73.     Volkswagen Passat     176 000     30,6
74.     Peugeot 307     127 000     31,1
75.     Nissan Micra     104 000     31,5
76.     Renault Twingo     102 000     31,6
77.     Fiat Punto     114 000     31,8
78.     Citroen Berlingo     140 000     32,3
78.     Fiat Panda     97 000     32,3
78.     Peugeot 206     106 000     32,3
81.     Volkswagen Fox     103 000     32,4
82.     Hyundai Tucson     123 000     32,6
82.     Kia Rio     110 000     32,6
84.     Chevrolet Matiz     82 000     33,1
85.     Citroen C4     120 000     33,5
86.     Renault Kangoo     130 000     34,0
87.     Renault Scenic     127 000     34,1
88.     Dacia Logan     117 000     35,8
89.     Volkswagen Sharan     179 000     36,0
90.     Renault Laguna     147 000     36,1
91.     Renault Megane     134 000     36,2
92.     Ford Ka     86 000     36,9
92.     Ford Galaxy     170 000     36,9
 

Реклама  


Купи Dacia

Виж всички обяви

Коментари ( 20 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Е то Лексус и Инфинити също ги няма. Заедно със Субару и др. са коли които не са популярни в Европа. Всички знаем, че са здрави, но нещата в Европа стоят по друг начин.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Данчо ръчната! ( преди 6 месеца )

КЪДЕ Е СУБАРУ ТУК?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: до Факт-а ( преди 6 месеца )

Ама рено твърдо държи последните места и при новите и при 3-5 годишните, а сега и при 10-годишните коли!
Ей на тва му се вика постоянство с отрицателен знак...............
Странно нали! а продажбите в пъти НАГОРЕ
Голем си Факт..Факта май е в Г§З§ ти
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: Фолк с японски ваген ( преди 6 месеца )

А добро утро! :))
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: баба Колед ( преди 6 месеца )

На TUV може да се вярва точно толкова за атомобили , колкото за силиконовите гръдни импланти - сега сума ти жени съдят производители заради "компетентността" на TUV!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 6

от: doc ( преди 6 месеца )

Когато TUV 'говори' и перничани мълчат,но не им влиза нищо в главата!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Ами те са най-трошливите. Дори АутоБилд като тестваха Б-класата, за две години пода вътре беше в ръжда. Ама нали върви там, крета, за техните служби е добра кола.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: f1 ( преди 6 месеца )

Интересно е, че А и В класата на мерцедес са доста пред другите популярни модели на марката. А ние тук в Б-я ги смятаме за най-чупливите.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 6 месеца )

Ама рено твърдо държи последните места и при новите и при 3-5 годишните, а сега и при 10-годишните коли!
Ей на тва му се вика постоянство с отрицателен знак! )))))
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: До Анонимен от 17.00 ( преди 6 месеца )

Правилно си разбрал жизненото ми верую! То беше напълно скрито и за самия мен, но при предните избори интервюираха един ***, който изказа едно съждение, досущ като твоето, което откри нови хоризонти пред мен :) . Иначе не искам да пиша, но меракът по пустите му автомобили голям! И колкото по старея, толкоз по-голям. Върви после приказвай, че приказките за момчетата и играчките не били верни. :)
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Хе хе, Октавията нали уж беше голяма работа! Пълен смях.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Демек искаш да пишеш, ама нямаш желание :)
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: до Братлето ( преди 6 месеца )

Ми, не ща! Събрал съм им попарата на редакционната политика на групата, модерацията, бановете, униженията и разни др. игрички. Това, че правя кликове в сайта е повече от принос. Стига толкова.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: до Гост ( преди 6 месеца )

Братле, регистрирай се и се изкажи колкото ти душа иска. Като нашия приятел класика, който понякога пише по 90 реда :)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Гост ( преди 6 месеца )

култура и др- е доста сложна и аз не бих се наел нито да разсъждавам по списъка на факторите, нито по техните тегла във формулата.
Успокоявам се, че и ТЮВ не го пранят, което подсказва, че проблемът е наистина много сложен и перманентно обременен със субективизъм. Независимо от всимко материалите от този вид ми харесват и дават определени насоки за размисъл.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Гост ( преди 6 месеца )

важен. Илюстрирам си идеята. Ако се приемеше повреди на база всеки 10 К изминати км., то резултатът на Порше би станал 1,63 %. Обаче, лезултатът на най-"оборотния" - Волво В70 би бил 1,38 %, т.е. доста по-добър от този на Поршето. Да не мислите, че искам да кажа нещо?! Просто си дрънкам и се дразня на медията, която не ти разрашава да се изкажеш в един относително кратък постинг, дори когато имаш да кажеш нещо по същество. Иначе функц зависимост повреди от време, км, условия, поддр, правилници
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Гост ( преди 6 месеца )

Хората коректно са казали: ограничителните условия и регламентът са такива и такива. На тази база резултатите са такива. Има ясно указване, че множество модели не са включени поради ненамирането им из базите данни в достатъчно количество. Какво означаво досдтатъчно. Аз субективно казвам, че други като Порше не би следвало да участват поради ниския изминат километраж. Е, инж. на ТЮВ викат иначе и очевидно това е по-важно. Повредите са функция на доста променливи /фактори/, а километражът е много
Отговори
 
+7
 

Положителни: 11  Отрицателни: 4

от: Русия ( преди 6 месеца )

Тислата едва ли ще издържи.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 3  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

и дядо ми има 80 годишна кола - не е мръднала
са,о и сложиха вместо дървени колела с джанти и гуми от лада !
и да кажа кола=каруца !
японците правят точно коли
германците правят автомобили1
ама дошо от де да знае и да прави разлика !
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 12  Отрицателни: 14

от: Loco ( преди 6 месеца )

Много ясно, това бе точно преди Тойота да решат, че на всяка цена трябва да са номер 1 в света, и да въведат трети смени в заводите и всякакви други простотии. Королата от 90-те и досега си остава една от най-здраво сглобените коли, които съм карал. Днешната е много далеч
Отговори
 
+13
 

Положителни: 17  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising