Вход   Регистрация

Lamborghini Urus атакува рекорда на „Нюрбургринг” напролет

Lamborghini Urus атакува рекорда на „Нюрбургринг” напролет
 

Италианците се прицелиха в постижението на Alfa Romeo Stelvio

Рекордите на „Нюрбургринг” се превръщат във фикс-идея за редица производители, сред които е и италианската марка Lamborghini. Сравнително неотдавна нейната суперкола Huracan Performance стана най-бързият сериен автомобил на „Зеления ад”, но след това  короната му беше отнета от Porsche 911 GT2 RS.

Lamborghini Urus атакува рекорда на „Нюрбургринг” напролет

Сега в Lamborghini предвиждат ново завръщане на легендарното трасе, но този път с Urus, който трябва да стане най-бързият SUV. Към момента тази титла принадлежи на италианския кросоувър Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio с резултат 7 минути и 51,7 секунди.

Шефът на отдела за изследвания и разработки на компанията Маурицио Реджиани заяви в интервю за списане CAR, че Urus ще се опита да подобри рекорда през пролетта на 2018 г. В Lamborghini се надяват, че времето тогава ще бъде подходящо за записване на ново върхово постижение на пистата.

SUV-моделът на италианците бе представен само преди дни. Суперкросоувърът разполага с 4,0-литров би-турбо V8 с 650 к.с., благодарение на който ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и развива максимална скорост от 305 км/ч.

Снимка: Lamborghini

Реклама  


Купи Lamborghini

Виж всички обяви

Коментари ( 13 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Аз карам Москвич412 с карбонов кардан,карбонови панели,алуминив двигател с титаниеви лагери и валове. Седалките са от стиропор,тапициран с кевлар,а стъклата лексан.Мигачитв са приспособени диоди от коледната украса. Нямам аптечка,просто тегля една линейка отзад.Управлявам го с джойстик между краката и така ускорява,че като кача някой сополите му почват да текат нагоре към мозъка.Като спра,мусколите му вече са атрофирали защото е отвикнал гравитацията и припада.Но както писах, отзад имам линейка.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Д ( преди 6 месеца )

Аз карах 1.9 JTDM, 150 коня. При редовна поддръжка моторът е железен. Колата понася само оригинално окачване, всичко афтърмаркет е под всякаква критика, включително немското TRW. Оригиналното окачване издържа много дълго.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Кажи няколко думи за 159 дизел(може и комби).Как е като поддръжка?За мотора 2.0 170к.с. знаеш ли нещо?В смисъл като надеждност ме интерресува.Като разход по каталог души нафтата.TI доста ми допада, но може и обикновената.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Д ( преди 6 месеца )

И Джулията и Стелвиото са много леки коли. Аз карам Джулия от Май месец тази година. Има много алуминий в конструкцията, карбонов кардан и тежеста е около 1480 кг. В сравнение с Алфа 159 колата се усеща като котка по пътя. Стелвиото е доста сравнимо по усещане с 280 коня мотора.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

"просто не е възможни средно размерен СУВ да тежи 1660 кг."

в същност наистина тежи толкова - имам стелвио и заради неверници сме ходили на кантар. Дори с празен резервоар е 20 кг по леко.

Не забравщяй, че всички панели, без покрива са алуминиеви, мотора е изцщо алуминиев и отдолу валовете са карбонови.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Един там ( преди 6 месеца )

За мен важното е че, Алфа се събуди и (по мое мнение прехвалените) немските премиуми се равняват по нея.
Както трябва да бъде.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Някой знае ли коя е най-бързата бетон-помпа на Нюрбургринг?
Отговори
 
+16
 

Положителни: 17  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Алфата по американски спецификации я дават 4044 lbs което в килограми е 1834 кг. и то за Версията с 4 цилиндров мотор с 280 к.с Това в Уикипедиа е пълна грешка, проверявайте си инфирмацията, просто не е възможни средно размерен СУВ да тежи 1660 кг. Ламбото е голямо и с 8 цилиндъра, но е използван много карбон в конструкцията.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Ами чак напролет, защото сериното производството планирано започва през Февруари. Ама ако ти е много важно, да им звънна да побързат?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: QV ( преди 6 месеца )

Трасето е легендарно, тежко изпитание и показва до колко балансиран е един автомобил. Там не става само с ускорение по права!Не е само реклама
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Много са стилни новите Алфи! При Ламбото изненади няма, следват добре познатия дизайн от предходните модели. Не знам защо се вълнуват всички да се доказват на Нюрбургринг. Има състезания, професионални пилоти и т.н. А да, има и отдел маркетинг и реклама!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: QV ( преди 6 месеца )

Да,140 кс повече,2 цилиндъра повече,3 пъти по скъпо от Алфата. И 600кг по-тежък от Алфата .... няма да е лесно!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Два цилиндъра и 140 кс повече и чак напролет щели да опитват!Ми браво на Стелвиото!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 14  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising