Вход   Регистрация

SAAB 9-3 се завръща като електрически модел

SAAB 9-3 се завръща като електрически модел
 

NEVS започва масово производство за Китай през юни

Китайският консорциум NEVS (National Electric Vehicle Sweden), който е собственик на част от останките на шведската компания SAAB, представи електромобил, базиран на седана SAAB 9-3. Тестовото производство на автомобила започва в завода на NEVS в Тянзин, а масовото му сглобяване трябва да стартира през юни.

SAAB 9-3 се завръща като електрически модел

Електромобилът носи името NEVS 9-3EV и е изграден на базата на второто поколение на SAAB 9-3, чието производство стартира през 2014 г. На външен вид почти няма разлики между двата автомобила, а в интериора арматурното табло е вече дигитално, налице е и мултимедийна система с тъчскрийн. 9-3EV се задвижва от електромотор с мощност 177 к.с., а батериите му осигуряват пробег с едно зареждане до 300 километра.

SAAB 9-3 се завръща като електрически модел

Това обаче е по-ранна информация от NEVS, като реалните данни за серийната версия все още не са обявени. Предполага се, че батерията трябва да е с по-голям капацитет, тъй като електромобилът се е получил доста тежък – 2200 килограма. NEVS купи правата върху марката SAAB и производствените мощности на компанията през 2012 г.

През 2013 китайците се пробваха да възстановят производството на модела 9-3 – автомобили отпреди фейслифта с бензинов двигател с мощност 220 к.с.

През февруари 2016 г. концернът SAAB AB забрани на NEVS да използва името и логото на марката за автомобили, предназначени за китайския пазар. А в NEVS се бяха прицелили точно в домашния си пазар, където сега ще се предлага и електрическият 9-3, но вече без името SAAB.

Реклама  


Купи Saab

Виж всички обяви

Коментари ( 4 )

Напиши коментар Влез

от: Wane ( преди 2 месеца )

и затова този допотопен компактен седан тежи 2200кг. петметровите Tesla Model S 60 и Volvo S90 T8 тежато под 2 тона.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Wane ( преди 2 месеца )

Разбира се, че дизайнът е изключително важен, защото той продава. Отделно, че възрастта на колата е обвързана и с архитектурата
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: popa ot razgrad ( преди 2 месеца )

въпросът тук е не колко годишен е дизайна, а колко ще струва и дали колата е надеждна...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Wane ( преди 2 месеца )

Производството на второто поколение 93 не стартира през 2013, а през 2002. През 2008 имаше фейслифт и това изчадие от снимките реално разполага с дизайна на фейслифта. Не знам какви са им плановете, но според мен дори в Китай няма кой да купува кола с 15-годишен дизайн.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising