Вход   Регистрация

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6
 

Седанът е получил преработен салон и подобрена шумоизолация

Японският производител Mazda използва автосалона в Лос Анджелис, за да представи обновената Mazda6, която е получила преработен дизайн на екстериора и интериора, както и напълно нов турбодвигател Skyactiv-G 2.5T.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Както се и очакваше, кардинайлни извенения във външния вид на модела няма, но все пак трябва да бъде отбелязана новата решетка на радиатора, преработените светлинии, различните брони и новите джанти. Всичко това прави автомобила по-привлекателен.

От Mazda разкриват, че обновената” шестица” е с по-здрава каросерия и значително подобрена шумоизолация. За по-добрата акустика важна роля играе увеличаването на дебелината на метала в задната част.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

В салона промените са повече. Предният панел е преработен, като повтаря простия и лаконичен стил на концептуалния модел Mazda Vision Coupe. При топ-версиите на модела централният километраж и още някои показания за работата на двигателя вече излизат на 7-инчов дисплей.

Предните седалки на седана са по-широки от досега, а информационно-развлекателната система с 8-инчов сензорен дисплей е с по-гоям контраст. В оборудването вече влизат камера за кръгово наблюдение. За направата на интериора са използвани скъпи кожа и японско дърво.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Обновената Mazda6 е получила двигател с турбо Skyactiv-G 2.5T. Този мотор се използва на флагманския всъдеход на марката CX-9, като мощността му е 253 к. За модела е достъпен и досегашвния 2,5-литров двигател, който е модернизиран. Той развива 192 к.с., като е поучил система за изключване на два от цилиндрите при скорост 40-80 км/ч.

Преработена е и 6-степенната автоматична скоростна кутия. Освен това на пазара в САЩ ще се предлага и модификация с механична трансмисия.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Снимки: Mazda
 

Реклама  


Купи Mazda

  • Mazda 6 ПРОМО ЦЕНА

    13000 лв.

    дата на произв. - януари , 2011 г., пробег - 145000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Mazda 2 1.3i газов инж.

    7500 лв.

    дата на произв. - март , 2009 г., пробег - 128000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Mazda 6 2.0D

    3450 лв.

    дата на произв. - август , 2002 г., пробег - 170000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Mazda 2 1.4 HDI

    6599 лв.

    дата на произв. - февруари , 2009 г., пробег - 143000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Mazda 626 2.0i-16V-148к.с-1998г,на части

    11 лв.

    дата на произв. - август , 1988 г., пробег - 111111, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Mazda 626 2.0i-115к.с-1998г.

    1500 лв.

    дата на произв. - ноември , 1998 г., пробег - 180000, С.к - Ръчна, цвят - Червен

Виж всички обяви

Коментари ( 30 )

Напиши коментар Влез

от: Инженер ( преди 1 седмица )

До Георги
Следя от известно време писанията Ви и смея да твърдя, че пишете доста некомпетентни неща. Качили сте се веднъж на една кола, сравнявайки я с друга и веднага изводи, които продължавате да натяквате.
Скоростната кутия на Мазда е перфектна от техническа гледна точка. 6 скорости за дизел с този въртящ момент са напълно достатъчни.
Не коментирам другите неща.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Гошо,
в автомобила оборотите не зависят само от трансмисията, а от много други неща. Кога, как и на каква кола тества, че тази трансмисия на Мазда е с по-високи обороти и всичко идва от трансмисията? Дай конкретен пример, а не да разтягаш локуми! Искам да разбера какво точно е отврат на трансмисията на Мазда? Кое е отврат? Дефекти ли дава, какво ли? Говориш за някакви 500 об.мин., които са по-скоро фантазия отколкото реалност. Сложи на същата Мазда друга СК да видим дали си прав и е от СК всичко
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Георги ( преди 1 седмица )

Директен пример, дизела 2.2 автоматик на 120 км е вече на 2200 оборота, на 160км вече над 3000,всичко това резултира в едно нещо - разход. Кутия на ZF с осем предавки на тези километри е с около 500 оборота по - ниска. Тази кола има нужда от 7 или 8 степенен автоматик, а не от кутия, която е с почти 10 години назад във времето
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Кое по-точно е отврата на скоростната кутия бе Георги?
За автоматика ли говориш?
Него не съм го карал, а ссамо ръчка и мога да кажа, че нямам никакви забележки. Абсолютно никакви. Съвсем нормална СК. На коя предавка ти е била колата с 500 оборота повече от "модерните СК"? И защо си мислиш, че оборотите ти изват само от СК? А и японките не се плашат от обороти. Нямат ги типичните проблеми, както при други за бързо износване, висок разход и прегряване. Японеца ги прави добре нещата.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Между другото този двигател на Мазда печели наградата на WardsAuto за най-добър двигател за 2017 г. като печели 10 отделни категории. Всички, които са карали Skyactiv-G 2.5T са възхитени и пишат само суперлативи. Дано имам щастието да го покарам, като излезе и у нас на някой тест драйв, защото за нов да си го взема не мога дори и да мечтая на този етап.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Георги ( преди 1 седмица )

Още като се появи 2013 новото поколение на Мазда беше ясно, че в много неща особено инфотеймънта се копира от БМВ, къде успешно къде не. Ако има нещо, с което колата ме спечели, това е многото място около шофьора, обаче както съм писал и в последното ревю, скоростната кутия е отврат, докато не я оправят, тази кола е далеч от премиум, каквото и да сложат вътре. Не може кутията на тази кола да работи на 500 оборота по-високо от модерните днешни скоростни кутии.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
ръзката между фаровете и решетката е директно копнато от БМВ.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 1  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Третокласна фирма.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 3  Отрицателни: 11

от: Друг анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
да, мазна е добра, средняшка ширпотреба. всякакви други изхвърляния са смешни.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 4  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Браво на Мазда.Без да се бият в гърдите и да се самопровъзгасяват за премиум вдигайки цените до небесата,правят добри автомобили.Както някой бе казал,те не целят да са премиум,но е факт,че като изработка са доста по-добре от някои от този клас.Качествени материали, истинска кожа, истинско дърво, интериора им е страхотен.Не като Лексус,особено първите, изкуствена кожа,изкусвено дърво,пластмаса вместо махагон,иначе били премиум... Тия ги разправяйте на американците.Пак казвам браво на Мазда.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Че не е премиум е ясно на всички. Но с турбо двигателчето и подобренията може да се сравнява с най-добрите в класа - VW Passat, въпреки, че на простор и багажник е далече.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 8  Отрицателни: 8

от: Хе хе хе ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
"премиум" ширпотреба! )))
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 5  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Е, тези поне работят по нещата които куцат на японските от над 30г...

Поне са го разбрали...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 седмица )

Priemam zabelejkata za Aston Martin.Zabravih da go sloja pri premium kolite
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: Русия ( преди 1 седмица )

Много е добре.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2

от: Auto ( преди 1 седмица )

Kakav Pasat be amigo, tova izglejda po-dobre ot Alfa Gulia dori!!!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 20  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Браво на мазда - единствената японска марка която прави смислени коли. Точно изброените неща имаха сериозна нужда от подобрение (Интериора, седалките, двигателя, загубите в автомата). Ако са ги направили добре може да се конглокира с пасата.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 21  Отрицателни: 10

от: Striker ( преди 1 седмица )

Мисля, че провинциалният тройкар от *** има "кардинайлни извенения", породени от ранното детство в селското училище, шибайки тройка след тройка по български език и литература!:)))
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: zoom in ( преди 1 седмица )

Само аз ли се чудя, как и къде точно ще седи предната регистрационна табела, така че да не убие физиономията на колата.
Между другото, жалко, че не сме като някои щати - регистрационният номер е задължителен само отзад на колата. Един от аргументите - скапва аеродинамиката на колата :)
Отговори
 
+14
 

Положителни: 15  Отрицателни: 1

от: лаф ( преди 1 седмица )

Имах Мазда 6 от предишното поколение. Много добър автомобил за парите си. Не виждам с какво са ме мамили. От 4-те мазди, които съм имал, всичките купени нови, само една беше с проблеми - трансмисията и произведена от Нисан и ламарините.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 18  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Прав си, ИЗГЛЕЖДА много хубаво. Като го покараш малко, разбираш каква измама е.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 5  Отрицателни: 18

от: aston ( преди 1 седмица )

Съгласен за астъна
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: лаф ( преди 1 седмица )

Ма вий си ги изреждате разните му ролс ройси бмв-та и ландровъри, ама мазда нямат претенции да са в тоя клас. Това си е масов автомобил, който изглежда много убаво. Ся, ако някои са научат да пишат на кирилица, мое и да мога да чета без да ма болят зъркелите.

Сега по-сериозно - няма ли да порастнете?
Отговори
 
+38
 

Положителни: 38  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Незнам кое е премиум и кое не е, но онзи ден имах възможност да се повозя в Астън Мартин DB 11 V12, очите ми станаха на палачинки...
Това не е кола, а произведение на изкуството!
Отговори
 
+21
 

Положителни: 22  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

А за Хюндай Дженезис????
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Абе, премиума, какво ще кажеж за Линкълн примерно
Отговори
 
+6
 

Положителни: 10  Отрицателни: 4

от: Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Ima mnogo luksozni koli, no te ne sa premium Tova sa:Lexus,Infiniti,Cadilac,Volvo,VW.Vsi4ko drugo ne izbroeno ot MEN e 6irbotreba.FACT
Отговори
 
 -24
 

Положителни: 7  Отрицателни: 31

от: Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Ima super koli kato Ferrari,Lambordjini,Pagani,Kionigsek i Mclaren
Отговори
 
 -23
 

Положителни: 6  Отрицателни: 29

от: Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Vseki iska da e premium,ama ne stava samo s iskane.Istinskite vsepriznati za premium koli se broiat na prasti.BMW,Benz,Bentley,RR,Range Rover,Porsche,Audi i Mazerati.Tui to
Отговори
 
 -30
 

Положителни: 5  Отрицателни: 35

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Олемнайсети фейслифт, и всеки път подобряват, подобряват...нали беше много добра, какво още има да и се подобрява?
Отговори
 
 -21
 

Положителни: 11  Отрицателни: 32


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising