IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

Технологията MHEV Plus ще се появи при следващото поколение на модела

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

Компанията Volkswagen ще разшири хибридната гама на най-популярния си модел Golf, като ще добави в нея две нови модификации - MHEV и MHEV Plus. Екип на британското издание Autocar тества прототипи, оборудвани с новите технологии и разкри впечатленията си от тях.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

MHEV представлява абревиатура на mild hybrid electric vehicles. Това е по-достъпната версия, при която се използва стандартен двигател с вътрешно горене – в случая 1,5 TSI, допълнителен стартер-генератор с ремък и 48-волтова литиево-йонна батерия. Стартер-генераторът помага за ускорението и възстановява енергията от спиране, като я събира в акумулатора. Тази версия ще се появи на пазара през 2019 г.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

По-сложният вариант - Volkswagen Golf MHEV Plus, разчита на допълнителен електромотор с 35 к.с., който може да бъде поставен както на предната, така и на задна ос. Тази система осигурява по-голяма икономия на гориво, тъй като при нея рекуперацията на енергия работи дори при включен двигател.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

Като цяло и двете схеми за предназначени предимно за икономия на гориво и подобряване на управляемостта, а не за добавка на мощност. Вторият от двата прототипа е все още на ранен стадий на разработка, като се очаква той да бъде готов за следващото поколение на модела.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

В момента в гамата на най-успешния модел на Volkswagen се предлага хибридна версия със зареждане от мрежата – Golf GTE, както и изцяло електричцески вариант. Според експертите, именно Golf MHEV може да стане по-достъпна като цена алтернатива и единствен начин за използване на двигатели с вътрешно горене при новите екологични изисквания.

Снимки: Autocar

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Преди година в рамките на месец влизах в представителствата на Дачия, Пежо, Тойота, Форд и Фолгсваген в гр. Пловдив. Оглеждах за нова кола. Единствено във Фолгсваген не ми беше предложен тестов модел. Даже не ми и обясниха екстрите и лизинговия план. Казаха: в интернет има достатъчно информация, вижте и елате пак. Докато в Дачия, Пежо, форд и Тойота ми бе предоставен на момента тестов автомобил, беше ми разяснено всичко за модела, от който се интересувах, направени няколко лизингови плана.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Във всички представителстав на VW за България ги предлагат, жалък Дошо!И тест драйв можеш да им направиш и да си ги поръчаш и да почакаш защото НЕ СМОГВАТ с поръчките !ама ти като четеш само пробити сайтове и нови коли в шоурум ни си докосвал така ще разправяш !разходи се по шоурумите като имаш толкова свободно време да хейитиш - пари там не искат - споко!само се изкъпи и си смени дрехите да не умирисваш на чорапи новите коли !
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    не само че ще работи, но и ще се развите - защото позволява развитие. този мотор на задната ос може да се направи по голям - заедно с батерията, а отпред няма нужда да се пипа. на Тойота хибридната система уж е проста, но не може толкова лесно да се пипа - защото има баланс между въртящитемоменти на електромоторите и ДВГ и трябва да се ъпгрейдват пропорционално
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    1-литровата кола е факт. само че е скъпа и няма кой да я купува. затова не я произвеждат. затова и чисто батерийни коли не правят - защото ако не е ясна печалбата фирмата може да фалира. дано не фалира Тесла ама не се знае. а точно това е евтино решение, което ще се купува, VW ще пеелят, работа ще има, и дори еко-нормите ще са спазени. не е ли това целта. ще работи това решение. и да псувате - пак ще работи. а даже след 10-15 г може и да си купите такава кола на старо
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    От къде ги вадиш тези справки бе ВАГончик?От АБ ли или някоя рекламна диплнка на селската марка?Дори и там няма такава лъжа, като твоята.Официалната справка показва най-много електрички Тесла, Нисан, Рено. Ти да не си гледал нещо отзад напред и да си мернал гоуфа. И понеже викаш продавали ел.коли вагените кажи ми моля те къде в БГ ги продават.В кое представетелство на марката се продават има ги за тест драйв и можеш да се качеш и да е огледаш?Къде?Чакам да ми кажеш смеш-нико вагенски.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Моля, моля ! ( преди 6 години )
    Мерцедес вече използват тази технология !
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тея докога с тоя диза
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ако си направите лека справка ще видите че в Норвегия при чистите ел автомобили номер едно по продажби е тесла номер 2 ГОЛФ ! Е-ГОЛФ !!!!VW имат електрически коли в цялата си гама без тигуан и туарег ! и продават !къде са другите ?на чертожните маси - VW са по улиците и се доказват ден след ден - всеки ден ! а ти дошо къде си ?
  • #10
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Къде е крал бе ВАГи?Какво е крал?дЖилязу или бакър е крал?Ама вие от вашата общност в махалата нали вече не крадете, а само берете! Изразявай се по-правилно!Гоуфа брадчет ли ти е? Той ли викаш, че нещо е крал?
  • #9
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    CaMo VW