IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-здравите коли в Европа според TUV

Класацията е направена след проверка на 10 млн. автомобила

Най-здравите коли в Европа според TUV

Германската организация TUV обяви списък на най-надеждните автомобили за периода юли 2016 – юни 2017 г. Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили, които засягат техните основи агрегати.

Най-надеждните коли в Европа

Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа. Инспекторите на TUV са анализирали над 100 параметра по време на проверките, като в класацията са отчетени само 18-те най-сериозни. Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.

Най-надеждни автомобили на 2-3 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes-Benz SLK

Volkswagen Golf Sports

Mercedes B-Class

Mazda 2

Mercedes M-Class

Opel Mokka

Audi A1

Audi Q3

Audi Q5

Porsche 911

Volvo V40

Автомобили на 4-5 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes B-Class

Porsche 911

Mazda CX-5

Audi Q5

Mercedes SLK

Seat Mi

Audi TT

Mercedes GLK

Opel Agila

Mercedes M-Class

Автомобили над 6 години:

Най-надеждните коли в Европа

Porsche 911

Audi Q5

Audi TT

Honda CR-V

Mazda 3

BMW X1

Kia Venga

Volkswagen Golf Plus

Audi A4/A5

Ford Fusion

В класацията за автомобили над 8 години първото място отново е за Porsche 911.

Снимки: Производителите

Тагове: tüv tuv
0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много ме съмнява тези мерцедеси да нямат ръжда. В последните години те с това са известни. Или ръждата не е критерий за TUV. Стига глупости! Бъдете обективни. Точно Мерцедес. Най-проблемните германски автомобили. Как пък не.
  • #19
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Невероятно е, че в класацията има и едно БМВ. Сгурно са бутнали нещо под масата на TUV да го включат.
  • #18
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Шкода Октавия 2007г.Никакви ядове няма с нея" Пич, ти за Гинес, ако е истина (в което силно се съмнявам). Да случиш на качествено менте.
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Още го пази тоя лист с ТЮВ-а на Нисана от Австрия.Като го гледаме хем ревем,хем ни е смешно,хем думкаме ракия.Страшно е при нас.Скоро няма да има оправия в тая държава.
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И сега кара Шкода Октавия 2007г.Никакви ядове няма с нея.Една лампа на халогените му беше изгоряла,та като си дойде тук я сменихме,щото там му искали 120 евро да му я оправят.Абе тънкажник е яко.Мисли да я маха Шкодата и да взема Пасат или Ауди А4 по-нова година.Та искам да кажа,че тия бракми дето ги караме тук,хората на запад са ги забравили вече и ги няма нито в ТЮВ,нито в Декра нито никъде.И ако и тук са така прегледите 90% ще вървим пеша или с градския транспорт.
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имам приятел,който живее и работи в Австрия.Имаше един Нисан 95г.И реши да го вземе там.Добре ама не го минал ГТП тук,а отишъл там.ГОЛЯМА ГРЕДА.Ония му изкарали 2 листа с дефекти за отстраняване и няма минаване.Чак гумичките,които държат гърнетата и перата на чистачките му бяха писали за смяна.Отиде в сервиз да го ремонтира.ОЩЕ ПО-ГОЛЯМА ГРЕДА-1200 евро му поискаха за ремонта.Че търси части през Ибей,че през автоморги,че през приятели от България,че еле го оправи,върна се тук и го продаде.
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе тия в ТЮФ как не намериха тези най-висококвалифицирани кадри, които 30-години са проверявали качеството на японските производители.
  • #13
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    хаха гоуф спорт, гоуф с 1.2 двигател, гоуф с 1.4 двигател :D самооо и само да може да го набутат в класацията, ще вземат някоя версия, която се е представила най-добре. Абе немци ли са не им вярвай. Те толкова се оплетоха в лъжи тия, че вече незнаят какво пишат, говорят, тестват и т.н.То и аутобилд уж правеше такива тестове, ама се оказа, че всичко манипулират и лъжат нали?Айде няма нужда да ми казвате колко са здрави немските тояги. Вече карах 2 немски коли и повече няма да повторя..
  • #12
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е, аз на ТЮФ-аджиите не им вярвам много напоследък! В Германия виждам все повече пушешщи кандилници и то от немски "премиум" марки! Не ги знам как покриват абгаз нормите, при положение, че зад себе си оставят облаци дим! Уж, контрола в Германия е сериозен, но явно това е останало в миналото!
  • #11
    15 rate up comment 2 rate down comment
    RX-7 ( преди 6 години )
    Не съм казал никъде такова нещо,не си измисляй.Това което казах е,че една кола се кара 100 000 км,друга същата дистанция.После я разглабят изцяло и почват да гледат всеки детайл.Води се история на целия пробег,какви грешки е дала,какво е сменяно,колко гориво дори е изхарчила и тн.Тоест абсолютно равни условия за всеки.Тюв е достатъчно авторитетно и показва много,но не е най-обективната,защото автомобилите не са поставени в равни условия.Доста по надеждна класация от тази на потребителя е!