Вход   Регистрация

Най-надеждните коли в отделните класове

Най-надеждните коли в отделните класове
 

Toyota, Honda и Audi са сред отличниците в тазгодишното проучване на What Car?

Всяка година престижното британско издание What Car? публикува резултатите от своето изследване за надеждността на отделните модели и марки автомобили. След като ви представихме обобщените резултати и класирането в най-популярните сегменти (компактни, компактни SUV и пълноразмерни SUV), сега идва време да ви запознаем накратко с отличниците и двойкаджиите и в останалите категории.

В тазгодишното проучване на списанието са участвали малко над 14 000 собственици на автомобили на възраст до три години.


Градски автомобили

Първото място на Toyota Aygo не е особена изненада - този път собствениците на произвеждания в Чехия автомобил не са докладвали дори и една повреда. Близо зад него се нарежда Kia Picanto. Донякъде учудващо е само, че Skoda Citigo е на трето място, а нейният близнак VW Up! - на последно. Като цяло обаче всички автомобили в този сегмент имат висок резултат - до голяма степен следствие на факта, че те вървят с по-малко допълнително оборудване и системи, които да дефектират.

Най-надеждните коли в отделните класове

Най-надеждните градски автомобили
1     Toyota Aygo (2014- )     100.0%
2     Kia Picanto (2011-2017)     89.6%
3     Skoda Citigo (2012- )     88.5%
4     Hyundai I10 хечбек (2014- )     88.1%
5     Fiat 500 (2008- )     85.2%
6     Fiat Panda (2012- )     75.5%
7     Volkswagen Up (2012- )     74.8%


Малки автомобили

Най-надеждните коли в отделните класове

Тук от години в анкетата доминира Honda Jazz, а тази година собствениците на текущото поколение на модела не са докладвали нито една повреда. Предишното поколение също се представя доста добре, като отстъпва само на Toyota Yaris и Audi A1. Бензиновата версия на Renault Clio допълва челната петица.
На дъното са MINI Clubman, досегашното поколение на VW Polo, Mazda 2 и Nissan Note.

Най-надеждните малки автомобили
1     Honda Jazz (2015-  )     100.0%
2     Toyota Yaris (2011-  )     94.2%
3     Audi A1 Sportback (2012-  )     93.1%
4     Honda Jazz (2008-2015)     91.6%
5     Renault Clio бензин (2012-  )     90.1%
6     Skoda Fabia (2015-  )     88.7%
7     Ford Fiesta (2008-2017)     88.3%
8     Hyundai i20 бензин (2015-  )     88.2%
9     Suzuki Swift (2011-2017)     87.7%
10     Audi A1 3 врати (2010-  )     86.9%
11     Renault Clio дизел (2012-  )     86.4%
12     Mini hatchback дизел (2014-  )     85.9%
13     MG 3 (2013-  )     83.4%
14     Dacia Sandero (2013-  )     82.2%
15     Mini хечбек дизел (2014-  )     80.5%
16     Hyundai i20 (2009-2015)     78.7%
17     Seat Ibiza (2009-2017)     68.0%
18     Mini Clubman (2015-  )     64.6%
19     Volkswagen Polo (2009-2017)     58.8%
20     Mazda 2 (2015-  )     52.7%
21     Nissan Note (2013-  )     48.6%


Лимузини

Тук селекцията на What Car? включва и стандартните представители на D-сегмента, и няколко коли от С-сегмент, стига само да са седани. Първото място по убедителен начин е за седан версията на Audi A3, чиито притежатели не са претърпели нито една повреда за годината. Това обаче се отнася само за бензиновите версии. Дизеловите се нареждат доста след средата.
Челната тройка се допълва от Lexus IS и, доста изненадващо, от бензиновия Jaguar XE. За сметка на това дизеловият XE e последен, малко зад Volvo S60 и дизеловия Volkswagen CC. Любопитно е също, че новото поколение на Skoda Superb се класира доста по-назад от старото.

Най-надеждните коли в отделните класове

Най-надеждните лимузини
1     Audi A3 Limousine бензин (2013- )     100.0%
2     Lexus IS (2013- )     90.9%
3     Jaguar XE бензин (2015- )     88.5%
4     BMW 6 Series Gran Coupé (2012- )     87.5%
5     Ford Mondeo (2014- )     86.3%
6     Skoda Superb (2008-2015)     85.4%
7     Mazda 6 бензин (2013- )     85.0%
8     Audi A4 Limousine бензин (2015- )     81.8%
9     Mazda 6 дизел (2013- )     81.4%
10     BMW 4 Series Gran Coupé (2014- )     80.5%
11     BMW 3 Series дизел (2012- )     79.8%
12     Audi A4 Avant (2015- )     78.4%
13     Mercedes-Benz C-Class бензин (2014- )     78.0%
14     Volkswagen Passat дизел (2015- )     76.5%
=15     Vauxhall Insignia дизел (2009-2017)     74.7%
=15     Audi A4 дизел (2015- )     74.7%
17     Audi A3 дизел (2013- )     73.9%
18     BMW 3 Series GT дизел (2013- )     72.7%
19     Skoda Superb (2015- )     68.7%
20     Mercedes-Benz C-Class дизел (2014- )     65.2%
21     BMW 3 Series бензин (2012- )     64.7%
22     Volvo S60/V60 (2010- )     64.4%
23     Volkswagen CC дизел (2012-2016)     58.0%
24     Jaguar XE дизел (2015- )     36.7%


Луксозни автомобили

В този сегмент по начало резултатите не са особено високи, защото става дума за сложни автомобили с множество електронни системи, податливи на дефекти. Все пак представянето на S-класата на Mercedes и на Audi A6 е много добро, съответно 9% и 10% от собствениците им са обявили настъпили повреди. При Серия 5 на BMW повреди са декларирали 34% от изследваните автомобили.

Най-надеждните коли в отделните класове

Най-надеждните луксозни автомобили
1     Mercedes-Benz S-Class (2013- )     93.2%
2     Audi A6  (2011- )     92.1%
3     Mercedes-Benz E-Class (2009-2016)     75.3%
4     Volvo V70 (2007-2013)     75.1%
5     Jaguar XF (2008-2015)     72.3%
6     Jaguar XF (2015- )     66.8%
7     BMW 5 Series (2010-2017)     62.2%
8     Mercedes-Benz E-Class (2016- )     46.1%
 

Реклама  


Купи Audi

Виж всички обяви

Коментари ( 22 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

А изгорял датчик на ABS и неработещ ABS не е ли проблем?

Triforce, ти защо не критикуваш бмвето както критикуваше Королата на майка ти,която е железен автомобил.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Най-надеждни ЛИМУЗИНИ - А3 ахахахаха

Значи навремето като карах Фолксваген Джета съм имал лимузина :-) А аз тогава мислех, че е Голф с багажник :-)
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: fan. ( преди 6 месеца )

Красене, дори изгоряла крушка се отчита като проблем в тези класации. Личен опит - като теб чисто нова кола отдилъра , след окол две години паля и ми светва датчика за наляфгането в гумите и ми изписва на дисплея за проблем със сервото на волана. Поглеждам гумите-всичко наред , няа проблем с тях . Отивам в сервиза , казвам какъв е проблема - правят преглед - изгорял датчик на ABS.Прегледа със смяната беше 20 минути , но в тази класация влиза като проблем .
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Triforce ( преди 6 месеца )

Всъщност има какво да му стане на един нов автомобил, което е много жалко!
След прибиране в огромните жеги от Гърция (около 42-43 градуса), на BMW F10 му замина всмукателният колектор. Първо си помислих, че е дебитомер, понеже на много нови коли било проблем. Да, ама не! Да, гаранционно го сменят, но колата е произведена април 2015. Та, има какво да и стане на нова кола, за жалост... и не само на нова кола - нов телевизор, усилвател, тонколона, лаптоп, монитор, пералня, миялна...
НОВО = ЗЛЕ!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: х до Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 месеца )

Така и не сподели, какви са критериите за премиум автомобил и в кой нормативен акт да ги открием.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Красен ( преди 6 месеца )

Що за глупава и безмислена история е класацията за надежност на автомобили до 3г ???
Какво пък може да му стане на нов автомобил ?
Аз лично купих нов автомобил, вече е на 3 год и пол. и ако нещо му стане следващите 2, бих се изненадал ? Та нали за това даваш една торба пари за нова!
Много ми е интересно от какво точно пък са се оплакали тези 14 000 човека с коли до 3 год.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: fan. ( преди 6 месеца )

BMW 6 серия при лимузините , а 5 серия при луксозните!??!!? Нещо не ми се връзват нещата...
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

на подредбата в класациите за лимузини и луксозни автомобили мога само да се изсмея! играли са много пари ;)
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Ако се вгледате малко в числата ще видите, че един и същи автомобил (правен в един и същи завод и на едни поточни линии, само емблемата е различна) са с коренна релзика в това изследване - VW Up, Skoda citigo.
Това показва, че класацията се базира на психология и зависи от субективното мнение на анкетирания.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Мazda 6 2014-та прекрасен автомобил..
Отговори
 
+7
 

Положителни: 11  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Просто в класация за луксозни автомобили не са включили лексъс или акУрА. Тогава щеше да са други 1ви.
Но забелязваме следното - стария супърб е много по-здрав от новия - това което много хора ви обясняваха тук през последните месеци.
VW по-зле от Шкода и дори от моделите на ФИАТ - вече доказано през последните години.
Извода какъв е?
ОТново - японското най-безпроблемно, немците я имат някой модел в топ 5 я не.
Добре че ги няма инфинити лексъс, аКура, Кадилак и т.н. в класацията, че ...
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: Да-а-а ( преди 6 месеца )

При сеникосачките и варелите е ясно,както и при автомобилите! Не че англичаните разбират от автомобили,ама все пак и те са разбрали за какво да си даваш парите.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 6

от: Абе ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
ясно е, че нискобюджетни хонди и тойоти се оценяват само от потребители клас - Дошоваци.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 20

от: Интелектът е важен! ( преди 6 месеца )

Хора,защо сте толкова прости?
Немски кошник или японски или пък френски...
Обсъждайте интелегнтно не на ниво маХла
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Като цяло обаче всички автомобили в този сегмент имат висок резултат - до голяма степен следствие на факта, че те вървят с по-малко допълнително оборудване и системи, които да дефектират.

Ей това е истината!!!
Отговори
 
+21
 

Положителни: 25  Отрицателни: 4

от: Ми да ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Дори и заклетите фенове на японското знаят че по добро от немското няма.
Те самите японци постоянно се опитват да догонят немците затова и последните години се мъчат да навлязат във премиум сегмента.

Новите Мерцедеси са просто върха! Вървете в някой автосалон да видите на живо новата S класа, седан/купе със v12 или AMG GT и ще разберете защо японците НИКОГА няма да стигнат немците във високите класове. Иначе при ширпотребата и грозния дизайн японците са си царе. Спор няма.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 21  Отрицателни: 27

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Пак се почна с японските така пък немските онака. Не ми дреме дали карам японска или немска кола стига да е ок. Тия спорове са мега смешни - все едно децата се хвалят с колите на бащите си, а още по-смешното е че спорещите дори не притежават някоя от изброените коли ;D
Отговори
 
+34
 

Положителни: 40  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Дошката и останалите дръпнати могат да повторят мантрата за всеки 27ми калпав мотор на Ауди! Може би ще си повярват!

Нещо Лексъс къде е сред лимузините? Няма го, при него са доволни на 100%, просто няма продажби...

Тойота може да печели само при масовите еднодневки, където "те вървят с по-малко допълнително оборудване и системи"

Мухаха
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 19  Отрицателни: 23

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Изненадата, е че Ауди А1 е на 3-то място при малките коли. Принцип ВАГ групата никога не се е славела с надеждност, точно обратното.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 13  Отрицателни: 15

от: Ей!! ( преди 6 месеца )

Голема работа са тва рено! Ама как успяха за няколко години да свалят Нисан от челните на твърдо последните места!
Бая зор се иска за тва, ей!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 17  Отрицателни: 13

от: няма изненада ( преди 6 месеца )

...няма изненада..в клас канче и тиганче са оризарките, среден и висш клас..за ужаст на оризчетата са си стабилните немски марки.Докато едните закриват другите се развиват..
Отговори
 
  0
 

Положителни: 20  Отрицателни: 20

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Понеже оризовите фенове много лаяха,че немците ги нямало в класациите на масовките и малките класове, сега да погледнат класациите за лимузини и луксозни автомобили.Пълна доминация на Немското автомобилостроене,във важните класове.Където участие вземат хора с вкус и възможности,хора наясно с класата,а не някоя домакиня със ярисче,която е доволна ако колата има интернет и къп холдери.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 28  Отрицателни: 26


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising