Вход   Регистрация

Ето го новият Duster, но вече като Renault

Ето го новият Duster, но вече като Renault
 

Разликите с модела на Dacia са не само в двигателите

Компанията Renault разкри официални снимки и информация за новото поколение на модела си Duster. Всъдеходът дебютира през септември във Франкфурт под марката Dacia, а сега вече е представен и като част от френската марка.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

На външен вид машината на Renault се отличава от румънския си събрат по решетката на радиатора, която в случая е в стила на пикапа Renault Alaskan. Други са фаровете, както и 17-цоловите джанти. За френския Duster е предвиден и нов цвят на каросерията - Dune Beige.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

Прави впечатление, че Renault Duster е по-дълго от предшественика си – 4430 мм срещу 4300 мм. Клирънсът е 210 мм, а обемът на багажника при версията само с предно предаване – 478 литра. При тази със система 4х4 то е 467 литра. Ако се свалят задните седалки, обемът се увеличава до 1623 литра.

В интериора има други разлики от Dacia Duster. Това са воланът и дефлекторите на климатика. Предното стъкло при французина е преместено със 100 мм напред. От Renault допълват, че значително е подобрена и шумоизолацията на салона.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

В оборудването на второто поколение на Renault Duster влизат светодиодни фарове, мултимедийна система със сензорен екран, климатик, система за безключов достъп, както и системи за следене на „мъртвите” зони и за кръгов видеообзор.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

В зависимост от пазара кросоувърът ще се предлага с бензинови мотори 1.6 SCe (115 к.с.) и 2.0 (145 к.с.), а също така и с дизелов 1.5 dCi, развиващ 85, 90 или 110 к.с. Скоростните кутии са механична, вариатор или преселективен „робот” EDC.

Снимки: Renault
 

Реклама  


Купи Renault

  • Renault Clio

    4699 лв.

    дата на произв. - март , 2006 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Renault Laguna 1,9l dCi 131K.C. КЛИМАТРОНИК АВТОПИЛОТ ПЕРФЕКТНА

    5600 лв.

    дата на произв. - юли , 2006 г., пробег - 136000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Renault Scenic АВТОМАТИК

    3999 лв.

    дата на произв. - февруари , 2005 г., пробег - 101000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Renault Clio КОМБИ

    5899 лв.

    дата на произв. - октомври , 2008 г., пробег - 103000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

  • Renault Clio

    6699 лв.

    дата на произв. - юли , 2010 г., пробег - 114000, С.к - Автоматична, цвят - Бордо

  • Renault Clio 2 br,1,5 DCI

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2003 г., пробег - 143257, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 14 )

Напиши коментар Влез

от: Ммм ( преди 4 дни )

До "Анонимен" LOK режима точно заключва междинният "диференциал" и разпределя 50/50 преден заден мост за разлика от на немските,които включват едва когато превърти колелото и поради това се оказва късно и затъват. Мнение от руските офроудъри. Аз лично пробвах "лок" режима и да наистина е добре но не в много тежък терен но диагонал по нагорнище и кал се справи перфектно.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: VW ( преди 4 дни )

Явно сериозните увреждания от каране на рено придобиват епидемични размери!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Ако визираш LOCK положението на селектора за 4х4-то бъркаш - това не е заключване на диференциалите. Както 90% от модерните 4х4-та така и при Дъстър системата е он-деманд - работи само когато компютъра прецени че предното предаване няма да е достатъчно и скоростта е под 50-60км. Позицията LOCK държи 4х4-то включено до достигане на тези 50-60 км
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Покажи Коментара
хахахаха
трябва тотално да са ти издухани гарнитурите, да твърдиш че дачия може да е по добър в нещо
освен цената от кое да е VW !
само пълен и доказан идиoт може да твърди подобни небивалици !
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 4  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 5 дни )

На Дъстъра можеш да му заключиш ръчно диференциалите и да стане истинска офроуд машина, а на Тигана и другите ВАГенски недоразумения не можеш и си затънал до уши и трябва да чакаш да дойде трактора да те изтегли. Това са фактите, колкото и да не са приятни за феновете на селската марка.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 14  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Дори и с предно пак е по-добър от Тиганя с 4х4!
Факт!
А ако Дъстъра е 4х4 е с по-добри офроуд възможности 99% от немските бракми.
Факт!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 12  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Особенно с предно предаване Дъстър е най-добрия офроуд СУВ.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Каквото и да си говоримДачия Дъстър е много по-добър СУВ от Тигана на Фолк с Ваген. Два пъти по-евтин с офроуд възможности и проходимост, докато Тигана става да качиш някой бордюр или да "газиш" сняг до 5 см. без закъсаш. Не случайно Дъстър е хит в Германия и не само.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 17  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 5 дни )

На дъстъра ако му лъснат малко интериора и оправят шумоизолацията ще стане чудесен автомобил. Но все пак това струва пари а целта му е друга
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Между другото Дъстър не е на платформата на Кашкай, а е на платформата В0 на Нисан Микра. Така, че ако искате нещо по-добро си вземате Кашкай, а ако искате нещо по-слабо с платформа на Микра си вземате Дъстър. Всеки сам си избира за какво ще му служи и с какви финанси разполага. Въпреки, че е на платформата на Микра, Дъстър не е никак лош автомобил за парите си. Дори бих казал, че може би е най-доброто предложение в съотношението цена/качество/функционалност.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 15  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Покажи Коментара
Не, не може да бъде Нисан! Нисан са направили Кашкай и на неговата база е Дъстър. А на базата на румънското копие французите правят свое. Сложили пи-чка-та на предния капак, някоя друга екстра и рендето е готово, а то си е копие на копието. Така, че Нисан изобщо не ги намесвай! Те са донорът, който дава на тези под него какво да правят.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 5  Отрицателни: 13

от: руски пазар ( преди 5 дни )

В Русия всизките Дачии са Рено. Същите като тези дето са уи нас, но пише Рено, не Дачия.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 14  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

това може да бъде и нисан
нали са все един дол дренки :)
Отговори
 
+7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 6

от: Дачиец ( преди 5 дни )

Европейските производители масово това правят - накичват някаква бричка със сензорни екрани. Същия рено, дачия - все тая. Разликите са само в екстри и глезотии.
Първи закон на химията - като добавиш към кило л.йна кофа с мармалад, се получава кофа с л.йна.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 14  Отрицателни: 10


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising