Вход   Регистрация

Fisker ще зарежда електромобилите за 60 секунди

Fisker ще зарежда електромобилите за 60 секунди
 

С новата технология колите на ток ще изминават до 800 км

Компанията Fisker, основана от датския автомобилен дизенайр Хенрик Фискер, патентова технология, която ще позволява на електромобилите да се зареждат за една минути и да изминават до 800 км. Премиерата на новата систеза ще се състои на изложението за потребителска електроника CES през януари догодина.

Fisker ще зарежда електромобилите за 60 секунди

От Fisker твърдят, че овата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км.

Снимка: Fisker
 

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 13 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

И кое му е невъзможното от физична гледна точка!

Дали е икономически обосновано вече съвсем друга тема.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Умряла работа.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Който е учил физика знае, че това е невъзможно
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: До долния ( преди 1 седмица )

За съжаление, точно това няма да стане. Знам че е имало разговори с БМВ да се работи върху стандард за батериите и те са отказали, щото реално ако 50% от цената на ел. колата е батерията, как ще продават "премиум" продукт, като може да върви и с батерия от дачия... И все пак аз си мисля, че с подобрението на технологиите може и да се поличи това нещо ама ще мине много време. Като едно време всеки телефон с различно зарядно, е отне им много време да се унифицират и пак не на 100%.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: КК ( преди 1 седмица )

Може би трябва да се мисли и в посока смяна на батериите.
Както сега има бензиностанции, така да се построят и станции за бърза смяна на батерии.

При батериите трябва да се въведе стандарт както има стандарт при горивата.
Да има примерно 3-4 размера и всички производители да се събобразяват с това.

С течение на времето технологиите могат да се подобряват но размера (обвивката) на батерията да не се променя. Така и във бъдеще по старите коли ще могат да вървят със най новите батерии.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Това че батерията може да се зарежда За толкова време не значи че Задължително трябва да го прави.

Освен това, ако батерията може да се зарежда за минута, на кой ще му е нужна голяма батерия? Дори три пъти по-малка от батерията на Тесла, която позволява изминаване на 150 реални километри, ще свърши работа за 99% от случаите. Дори с 30% по-скъпа за киловатчас, ще излезе два пъти по-евтина.

Като тръгнеш за морето, Все ще направиш компромис да спреш два пъти по за минута-две, а защо не и 5 мин?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Тинтири-минтири ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Поредните простотии, които електро-терористичната пропаганда бълва. В момента се счупват от терзания всики производители как да понижат цената на батериитещото една електричка излиза тройно по-скъпа от конвенционален автомобил а тия искат след 6 години да предожат нещо дето ще е с 1/3 по-скъпо от сегашната цена..
И както е казал Пена долу... егати и чудовищното зарядно ще трябва :D
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Що му трябва да купува, ей я къде е тролейбусната спирка :)
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

до мечтател

че какво ти пречи и сега да се возиш на електричка? Отиваш и си купуваш. Има доста предложения на пазара. Няма нужда да чакаш защото тогава ще се оправдаеш, че пенсията ти малка...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Пееш ли ми Пенке, кой ли те слуша.
Пенке, тия сметки в даскало, ако ги правеше едно време сега нямаше да работиш с мекото си продължение от гърба.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 5  Отрицателни: 11

от: carpe_diem ( преди 1 седмица )

Твърдо "за" електрическата мобилност съм, ама и според мен са пълни глупости.

И толкова много са бързали до го публикуват, че има доста печатни грешки...

Нищо де, от втория или третия опит може и да има по-близки до реалността данни...

Според мен не е една минута, а примерно 5 или 10, и не са 800 км, а примерно някаква част от батерията - примерно за 100 или 200 км (както горе-долу пише накрая за конКОРента на S-ката)...
Отговори
 
+7
 

Положителни: 11  Отрицателни: 4

от: Мечтател ( преди 1 седмица )

То хубаво нови батерии ама чак 2023.От 2012 все ги подобряват и поевтиняват пустите батерии....Май с повече късмет за пъва пенсия може и да се возя на електричка....
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: пена ( преди 1 седмица )

Един електромобил за 800км ще изразходва към 160кВч енергия (20кВч на 100 км.)
За да се заредят тия 160кВч за един час е нужно зарядно с мощност 160кВ (на Тесла са горе-долу толкова мощни)
Обаче да се заредят същите 160кВч за 60 секунди ще е нужно зарядно с мощност 9600кВч.
А това общо взето е 1% от мощността на атомен реактор. Само кабела, който издържа на толкова ток ще е прекалено тежък за да се вдигне от човек.

Сега разбрахте ли какви глупости сте написали?
Отговори
 
+24
 

Положителни: 31  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising