Финансовата група на Volkswagen стартира нов сайт за търговия с употребявани автомобили, който е активен от началото на месеца и носи името HeyCar. На него се предлагат основно коли, които са на малко километри и малко години, а клиентите вече могат да избират измежду 50 000 обяви.
95% от онлайн предлагането на автомобили втора ръка в Германия минава през други два сайта: mobile.de и autoscout24.de, като обявите в първия са над 1,2 милиона. За финансовата компания на VW Group обаче тази платформа ще е нов бизнес инструмент, тъй като идеята е, чрез HeyCar да се повишат сделките за кредити, лизинговите договори и продажбите на застраховки.
В същото време от компанията отрекоха, че търсят начин да предлагат по-изгодно дизеловите си модели, чиято репутация пострада от „Дизелгейт”, а на германския пазар за употребявани автомобили за първи път цените на бензиновите автомобили надхвърлиха тези на дизелите.
Освен това, изследване, проведено през лятото показа, че клиентите предпочитат бензинов автомобил пред дизелов, когато търсят изгодна покупка на употребявана кола. От компанията изрично правят уговорката, че на платформата могат да се предлагат автомобили от всички марки, а не само от тези, които са под шапката на VW Group.