Вход   Регистрация

Обновеният Citroen C4 Cactus получи „летящо килимче”

Обновеният Citroen C4 Cactus получи „летящо килимче”
 

Кросоувърът се превърна в хечбек и получи нов двигател

Компанията Citroen официално представи обновения си кросоувър C4 Cactus, който вече ще бъде позициониран като хечбек. Голямата промяна при модела е в окачването, както и в липсата на станалите емблематични за него защитни елементи по каросерията Airsumps.

Обновеният Citroen C4 Cactus получи „летящо килимче”

Обновеният Cactus е поучил нов тип окачвне, което заменя досегашното Hydractive (хидропневматично). В Citroen сравняват новата система с „въздушно килимче”, като ефектът за това се постига с поставянето на хидравлични ограничители в амортисьорите. Тяхната цел е да ограничават и поглъщат енергията при спиране и преминаване през неравности.

Променен е и дизайнът на екстериора, като вече ги няма познаните въздушни балончета (Airdumps) на вратите и на броните. Те предпазваха каросерията от одрасквания и леки сблъсъци. Сега тези елементи са останали единствено на праговете.

Моделът е получил и нов двигател – 1,2-литров бензинов турбомотор с 3 цилиндъра, развиващ 130 к.с. Той се комбинира единствено с механична скоростна кутия. Citroen C4 Cactus ще продължи да се предлага с бензинови двигатели с 81 и 110 к.с., както и с 1,6-литров дизел със 100 к.с. На по-късен етап ще се предлага още един дизелов мотор, развиващ 120 к.с.

В списъка с оборудване на обновения модел влизат 12 електронни асистента и системи за безопасност. Сред тях са функция за следене на лентата на движение, системи за мониторинг на „слепите” зони, функция за разпознаване на пътните знаци и система за внезапно спиране.

Освен това инженерите на Citoen сериозно са подобрили шумоизолацията на салона, а също така са сменили и предните седалки на автомобила.

Снимки: Citroen

Реклама  


Купи Citroen

Виж всички обяви

Коментари ( 20 )

Напиши коментар Влез

от: Явно .. ( преди 10 месеца )

си бил на 2 кила ракия та да ти харесва рено.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: 2 кила ракия ( преди 10 месеца )

До къде стигна автомобилостроенето... ако искаш един нормален двулитров 4 цилиндров двигател, избора ти се свежда само до 2-3 немски марки и техните подмарки...
Онзи ден видях новия Меган на улицата, много ми хареса. Отворих в сайта на рено за да видя офертите... ми той се предлага само с 1.5 дизел, 1.6 бензин и 1.2 турбо бензин. Най-мощната версия - 130 коня. Не мерси. Преди 15 години имах рено 19 16в 136 коня, все си мисля че трябва да има някакъв прогрес от тогава досега. Явно съм сбъркал.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: JEEP ( преди 10 месеца )

Страшно тъ,п,а м,ода е това, отпред да приличат на три коли една върху друга
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Покажи Коментара
PSA са най-големите боклуци.
Сега и Опел ще развалят.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 4  Отрицателни: 11

от: Дошо ( преди 10 месеца )

Като как само по себе си джуджето рено ще "купи" гиганта Нисан!? Та на едно произведено в някой бандустан и със зор продадено рено съответстват поне 5-6 нисана!

Ясно как - с държавни пари!

Рено са същата полудържавна перачница като СОЦваген!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Покажи Коментара
Рено купува автофирми, а ПСА се продадоха на Китайците, защото никой друг не ги иска.
Относно Опел, пълна финансова грешка.
Опел и Воксхол имат относителен дял САМО в Европа, където е пренаситено.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 3  Отрицателни: 9

от: Въобще ... ( преди 10 месеца )

какво правят рено-куковци като тоя дето се е именувал като "факт"(на глупостта ли?) в статия за Ситроен?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: До долния ( преди 10 месеца )

Покажи Коментара
а дудуци праиш ли? и то "работа като работа", иначе като как ше си купиш "грандиозна" кола от рено, па и фичката на капака ше ти отива! )))))
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 4  Отрицателни: 10

от: ФАКТ! ( преди 10 месеца )

Само в България мияч на чинии звучи мръсно.Работа като работа ти кво ядрен физик ли си?
Отговори
 
+14
 

Положителни: 17  Отрицателни: 3

от: До долния ( преди 10 месеца )

поредната миячка на чинии в пицариа ама "на запад", издигнала се да си купи некое рено от автокъщата на Хасан от Париж или Марсилия.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: ФАКТ! ( преди 10 месеца )

МдаМ говоренето с български индивиди е трудно поради различните степени на еволюционно развитие!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Всъщност ( преди 10 месеца )

Пежо/Ситроен що-годе измиват лицето на френското автомобилостроене, периодично зацапвано от недоразуменията на Рено.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8

от: ФАКТ е ... ( преди 10 месеца )

Покажи Коментара
че доста си се увредил от каране на рено, щом сравняваш "коли" от тая пишман-марка с такива на БМВ!
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 1  Отрицателни: 14

от: ФАКТ! ( преди 10 месеца )

Па те си им ръфат от пазара и не само те Хюндай дори почнаха да им ръфат от пазара!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: ФАКТ! ( преди 10 месеца )

Брей анонимен много си агресивен бе брат чак недоразвити фенчета обиди.Сопри се малко!Тва сте германофилчетата тръгвате да приказвате германците колко са велики некой ако каже Б скачате на бой.Сопри се малко не сме в кръчмата!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 6  Отрицателни: 6

от: Никола ( преди 10 месеца )

Въпросното ново окачване вероятно ще е екстра с доплашане , старото хидроактивно си имаше своите минуси , освен цената разбира се . Като бивш собственик на такива Ситроени съм забелязал , че колелата на задният мост когато паднат едновременно в дупка су чува силен удар , на пътниците често им прилошаваше от лекото полюшване , сферите да консуматив като постепенно се влошава возията , липса на майстори и проччее.
Иначе новия Кактус ми харесва повече от преди , но защо не няма автомат е загадка.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Последния бастион на немците са луксозните коли това е истината, в другите пазарни ниши затъват. Първо дизелгейт, после Тойота Рено-Нисан и Тесла им отмъкнаха технологичната хибридно-електрическа революция под носа. Волво и Маск избутаха Мерцедес и МАН от монопола на товарния пазар. Сега остана китайското Волво и индийския Ягуар да почнат да им ръфат и от премиум пазара.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Повдигнах темата за регулируеми окачвания! Къде тръгна да говориш за Опел, електрически коли и Рено! Аман от недоразвити фенчета.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: ФАКТ! ( преди 10 месеца )

Така ги биха немските марки че Пежо-Ситроен купиха Опел барабар с Воксъл.Фау Ве са с намаляващи продажби а БМВ и Мерцедес никога не са били в класа на която и да е днешна френска марка!Та не виждам кво са били и къде!Единствено при електричките БМВ И3 може да се постави в класа на Рено Зои и Реното го бие по продажби съотношение цена качество цена пробег!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 15  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Citroen си убиха единствения коз, който им продаваше автомобили, а сега се опитват да се върнат, но с по-опростена технология. За малките автомобили стратегията може и да проработи, но за големите - не. Новите амортисьори нямат нито регулация на просвета, нито поддържане на постоянно ниво при натоварване. Да не говорим, че технологията се развива в посока повече и по-интелигентна електроника. Немските марки ги биха в собствената им игра.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising