Вход   Регистрация

Toyota се отказва от дизела в Европа

Toyota се отказва от дизела в Европа
 

Компанията залага на промотиране на хибридните технологии

Toyota може да се откаже от дизеловите двигатели на пазара в Европа, въпреки че години наред жителите на Стария континент демонстрираха, че предпочитат коли с точно такива мотори. Но след „Дизелгейт” и поредицата разследвания за това дали дизелите не отделят много повече вредни емисии от заявеното, тази технология започна да отстъпва пред еволюцията на бензиновите двигатели, хибридите и изцяло електрическите автомобили.

Toyota се отказва от дизела в Европа

Toyota вече направи важни стъпки в тази посока – в Европа Avensis и Auris се предлагат с дизелови мотори, идващи от BMW и това може да са последните дизелови модели на марката. Изпълнителният вицепрезидент на компанията Дидие Лерой заяви по време на автомобилния салон в Токио, че оттук нататък най-вероятно компанията няма да лансира нов модел с дизелов двигател.

„Моето лично мнение, това настина е само моето мнение е, че ние няма повече да лансираме дизелови модели – обясни Лерой през списание Auto Express. – Наскоро освежихме Yaris и този модел вече не може да се поръчва с дизелови мотори. За някои големи клиенти, които купуват много коли, правим изключения, но обикновеният купувач не може да отиде при дилъра и да си поръча дизелов Yaris. А на този модел се падат 25% от продажбите ни в Европа.”

В момента Toyota полага сериозни усилия, за да популяризира хибридните си технологии, като новият C-HR също не може да се поръчва с дизел.

Toyota се отказва от дизела в Европа

„Преди доста време решихме, че няма да предлагаме C-HR с дизелови двигатели – допълни Лерой. – По това време дилърите ни бяха против, но решението беше изцяло мое. Казаха ми, че им трябва дизелов вариант, за да продават добре на пазара. Обясних им, че трябва да следваме дългосрочната посока на развитие, а тя е ориентирана към все по-екологични автомобили.”

Все пак не трябва да очакваме, че Toyota веднага ще спре продажбата на дизеловите си модели, но най-вероятно това ще стане факт с фейслифта или смяната на всеки следващ модел на японската марка.

Реклама  


Купи Toyota

  • Toyota Avensis 2.2d4d 150к.с.

    13800 лв.

    дата на произв. - февруари , 2010 г., пробег - 171000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Toyota Avensis 2.2 D-Cat Facelift*NAVI*17 Zoll

    7890 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 242000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Toyota Auris 1.4 д4д

    8900 лв.

    дата на произв. - януари , 2008 г., пробег - 153889, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Toyota Yaris 1.5 i HYBRID/START-STOP/KAMERA EU6B 33 000km!!

    20500 лв.

    дата на произв. - декември , 2014 г., пробег - 33234, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

  • Toyota Yaris 1.4 D4D

    7300 лв.

    дата на произв. - декември , 2006 г., пробег - 137000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Toyota Corolla 1.4 D4D

    6800 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 173000, С.к - Автоматична, цвят - Металик

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: ui ( преди 7 месеца )

Човекът добре го е казал- какво продават в Европа та да спрат дизела?! Хонда отдавна спряха Акорда в Германия заради никакви продажби... Освен заради продажбите, тук и изискванията са по-други отколкото в Азия или Индия или ИДИЛ....сещаш ли се. Няма смисъл да инвестират милиарди, най - добрите инженери за покриването на ЕС стандартите....
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: ui ( преди 7 месеца )

Алооо, оня с хибридите, питах те просто - ти мина ли на хибридна Тойота вече? Тънки специалисти от изостанали, както казваш, държави е смешно да дават оценки за каквото и да е в бъдещето, камо ли за хибридите. Споменах българския пазар, защото е изграден от боклука на Европа, броят на продадените коли е смешен, (ти ще кажеш колко са хибридите) и досадно хора, които препускат с 15 годишни железни дизели или бегачки на газ да дават никому ненужното си мнение кое има и кое няма бъдеще....
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Затова всеи втори, тррто ВАГ е в сервиза ;)
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Тойота се отказвала от дизелите,...!? Как? Те не са имали дизели, никога. Не успяха. Дизелите не им бяха силна страна, въпреки напъните Тъжното е, че и с бензините не постигнаха нищо. Така и не станаха фирма от класта на Мерцедес и БМВ. Продават третокласен талаш на азиатците. Тойота - историята на автомобилната посредственост.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Мале какъв дизайн на снимката. Ще ме е страх да пресека пред такова за да не ме ухапе по зад.ника. :D
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Няма за какво да си кривим душата, Тойта изпуснаха дизеловата революция. Дизелите на Дайахацу бяха тежки, тегави и плашещо лакоми. Няма защо да си сваляме звезди, колко велика фирма са. Ами не са. Харесвам ги, но това е истината. И хибридите им са куци коне. Корейците изкараха първата си електричка и е по-добра. На всякъде я хвалят.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

'апчетата ВАГи, 'апчетата!
Бъррррзо!
И ги пий редовно, че виж за пореден път какви глупости си изписал!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

От колкото и кладенеца да вади вода въшливия жълтур, факт е, че Тойота се провалиха с гръм и трясък. Факт.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Японците продават талаш, в луксозния клас хич ги няма.то и кренвиршите по нова технология, с тоалетна хАртия, се продават яко а пастърмата по добрата стара технология я купуват само тия с кинтите, това значи ли че кремвиршите като по продаван продукт са по хубави??? Тия японците изпуснаха влака, вече 15г. немците правят хубави дизели а японците гледат тъжно, големия Лксос за цяла година продава колкото Мерцедес S-класа за месец, а това че тойота продала милион ауриси за 10 евра не е голяма работ
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Въобще при тези никакви продажби в Европа, могат да си спрат всички модели

Дори при хибридите, налагани от тях вече 20г, нямат модел в първите 15-20 най продавани модела
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Уфф, швaбите пак прeцаkани. Кофти швепс
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: до: ui ( преди 7 месеца )

Няма нужда да се обявява нещо, защото се вижда кой къде е.
Колкото и сляп и пр0зд да си няма начин да не признаеш, че едните заложиха на куция кон-дизела, а другите заложиха на бъдещето-хибриди, електромобили и водородни автомобили.
Така ли е или не е така?
Или за теб е по-важно какво карат изостаналите държави, като нас и от това си правиш изводи.
Достя тусногръдо и улументарно дори и да си го помислиш, а ти дари си го и написал.
Свиквай, че дизелите си отиват и мисли кака ще правиш твоя!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Ето по това можеш да видиш кои инженери са по-умни. Едно към едно - Тойота заложи на хибриди и водородни коли, фолксваген и другите германски таратайки заложиха на допотопните дизели. Времето показа кой какво може,какво направи и кой се оказа по-добрия инженер.Естествено японските.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Тойота затова са най-големите,най-мощните и най-скъпата марка автомобили в света.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: Швабен зи каскен ( преди 7 месеца )

"Опряха до БМВ за дизелите, а уж са най-големите. "

Тойота точно затова са най-големите - защото знаят коя технология да разработват и коя не. Дългосрочна визия за технологиите е това.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 10  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Затова ли дизелите им не струват, сега разбрах защо е така. Те просто ги взимали от швабите.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 15  Отрицателни: 11

от: младен ( преди 7 месеца )

"Toyota се отказва от дизела в Европа"

Бре аре сига бе. Четем това вече за 15ти път.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Покажи Коментара
По-добре, че и без друго никак не биваха. Опряха до БМВ за дизелите, а уж са най-големите. Смяяях, смяяах,... Жалка картинка.
Отговори
 
 -23
 

Положителни: 11  Отрицателни: 34

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

и да ги спрат да се продават в европа няма талигата която караш да стане по-убава нали.
ама важното е хейта да върви и да си поредния "разбирач", който го прави.
или викаш ти е по-добре да ти прадават немски кошари произведени след картелно споразумение, като по този начен те лъжат най-нагло.
Отговори
 
+23
 

Положителни: 32  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Покажи Коментара
Направо да спрат да се предлагат в Европа
Отговори
 
 -19
 

Положителни: 11  Отрицателни: 30

от: Анонимен ( преди 7 месеца )

Реално погледнато отдавна се отказаха. Още когато сключиха договора с БМВ да им дават дизели срещу хибридни технологии. Разбраха още тогава, а и много по-рано преди 25 г., че дизеловата технология умира и ще трябва нещо ново да е замени а именно хибридите. Правилното им мислене се доказа за пореден път.
Отговори
 
+27
 

Положителни: 36  Отрицателни: 9


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising