IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

200 000 британци бъркат движението в Испания

Най-често туристите се озовават в насрещното

200 000 британци бъркат движението в Испания

Един от най-сериозните проблеми на трафика в Испания се оказаха британците, които посещават страната като туристи или пък имат жилища там и прекарват част от годината далеч от мъгливия Остров. Става въпрос за 200 000 британци, които все още не могат да свикнат, че в континентална Европа воланът е отляво, а не както са свикнали те – пред дясната седалка. И естествено, заедно с това идва и опасно честото им навлизане в лентата за насрещно движение.

200 000 британци бъркат движението в Испания

Тази притеснителна информация беше подкрепена от анкета на британската застрахователна компания Churchill, в която участваха над 2000 поданици на кралицата и 8 процента от тях веднага са си признали, че са участвали поне в една автомобилна катастрофа докато са били на почивка в Испания.

Още 12 процента признават, че са били „под заплаха от инцидент или катастрофа”, т.е явно им се е разминало в последния момент, а над половината анкетирани чистосърдечно заявяват, че не са запознати с правилата за движение по европейските пътища.

Интересното е, че според отговорите, които дават част от британските туристи, то най-вероятно те нямат право да управляват автомобил и в родината си – все пак 46% от анкетираните с изненада научили, че когато сменят лентата на движение или завиват трябва да използват мигач.

0 от 500
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ехеее ти още малко 5 м ще искаш дълбочина.Значи да те свента как го правят в Германия. Аутованите ги копаят 1 метър. Слагат бетонни плочи. Те са основата. Правят дренажи къде ще се отича всичката вода. После слагат няколко пласта чакъл, който се трамбова. Най-долу едър, а най-горе по ситен. Чакъла няма отмиване и пропадане, а бетонната проча не му позволява да се слегне и не задържа вода. Най-отгоре се полага 10 см асфалт и пак се правят дренажи. Това е за немските аутобани лично видяно.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо у нас не се строят магистрали така: За пътищата, по които е предвидено преминаване на тежкотоварни камиони, копаят поне метър дълбочина и на слоеве се насипват речен чакъл, пясък и глина, като всеки слой се полива обилно с вода и се трамбова до слягане и плътно прилепване на отделните слоеве. Този процес гарантира задържане на влагата и пречи на слягането на основата под пътя. Следващата фаза е покритие с 5-7 см. асфалт, който изолира влагата и най-накрая се застила с бетон.
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ангосаксонците са такива. В САЩ също над 80% не дават мигач.