Вход   Регистрация

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4
 

Възроденият роудстър няма да получи M-версия

Топ-версията на възродения роудстър BMW Z4 ще получи 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ мощност от 340 и 390 к.с. Това съобщава изданието BMW Blog, което разкри с какви двигатели ше бъде оборудвано третото поколение на модела.

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Най-мощната модификация на Z4 ще получи обозначението M40i, като ще се предлага в два варианта на мощност. Вариантът с 340 к.с. ще бъде предназначен за пазарите в Западна Европа и САЩ, докато този с 390 к.с. ще се предлага само в държави, в които изискванията за нивата на вредни емисии не са толкова сериозни.

Базовата версия на роудстъра ще разчита на 2,0-литрова „турбочетворка”, развиваща 251 к.с. и 350 Нм въртящ момент. В BMW не предвиждат появата на чистокръвна М-модификация, която би трябвало да бъде най-бързата и най-мощната в гамата на модела.

Прототипът на BMW Z4 бе показан през август на конкурса за дизайн в Пебъл Бийч. Очакванията са спортният автомобил да започне да се произвежда през 2018 г.

Снимка: BMW

Още по темата

Реклама  


Купи Bmw

  • Opel Zafira 1,9 CDTI

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Opel Astra 1,7 Z17DTL

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2006 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Fiat Croma 1,9 JTD

    11 лв.

    дата на произв. - октомври , 2006 г., пробег - 180000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • BMW 320 320D 163к.с.

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2008 г., пробег - 199000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A4 2,5 TDI quattro

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2003 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A6 2,5TDI quattro

    11 лв.

    дата на произв. - юни , 1998 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Зелен

Виж всички обяви

Коментари ( 14 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Още от сега виждам бъдещия епизод на Топ Гиър, в който ги сравняват. Ще кажат "BMW е перфектно балансирано, както винаги, и е изключително удоволствие да се кара. Голям, мощен турбо двигател, който е равномерен като атмосферен. Трошльота-та, с нейния 1.8-литров измъчен двигател няма мощност, но пък с гумите от Приус можете да си я хлъзгате и да си мислите, че сте в BMW. И е двойно по-малко пари!"
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Да, колега. Обърках се.
Хахаха
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: haha ( преди 2 месеца )

колега за Астро-Лексуса ли говориш..оня с квадратните капли ..хахаххах той е евро 8,хаха
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Най-хубав двигател е един на 10+ години, на Тойота, дет покрива евро 6.
Най-здрав, най-екологичен, най-технологичен е на Тойота.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Опел изобретиха ръждата, Форд я внедриха в масово производство, а Тойота я добавиха като задължителна екстра.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 11  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

ооооооо Опел отдавна са много по добре от Мазда или Нисан относно корозия де
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Ауто ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
"...ще се използват хубавите Японски ламарини които след 5-та година са надупчени от корозия .."

Аз за типично японски такъв автомобил с корозия не се сещам, затова пък хлОПЕЛ, символът на ръждата в световното автомобилостроене веднага ми идва на ум!
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Вероятно Супра ще е с 1,6 или 1,8 двигател типично по Японски , и ще се използват хубавите Японски ламарини които след 5-та година са надупчени от корозия ще е типичния ЯПОНСКИ автомобил
Отговори
 
+8
 

Положителни: 14  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Хващам бас че няма да са това моторите , поне за 6-така те и сега Z4 са с 340 коня и ако този вече почети 7 годишен двигател си остане с тази мощност и му сложат М си е жива излагация
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
На Супрата ще са японски, балансирани без излишно изх-върляне с изпилени моторетки и много турбини. Приоритет ще им е надеждността и икономичността естествено, а не разни недомислици, като немските - ни спортист, ни дъстатъчно бърз да е такъв, но за сметка на това жаден и проблемен.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 13

от: Auto ( преди 2 месеца )

ИНтересно какви ще са агрегатите на Супрата, и дали японците ще имат хибридна версия?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: До Анонимен ( преди 2 месеца )

Отиди да им кажеш как трябва да се правят нещата, че горките германци нищо не разбират. Друго си е Българската Енженерна мисъл и масовото ни производство.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Тойота да им дадат един свестен мотор, за да спрат да се излагат вече с тези изпилени и с по няколко турбини мАтори!
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 9  Отрицателни: 19

от: Нев ( преди 2 месеца )

Like!
Според мен обаче, трябваше да имат и вариант с атмосферен двигател!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising