Вход   Регистрация

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4
 

Възроденият роудстър няма да получи M-версия

Топ-версията на възродения роудстър BMW Z4 ще получи 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ мощност от 340 и 390 к.с. Това съобщава изданието BMW Blog, което разкри с какви двигатели ше бъде оборудвано третото поколение на модела.

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Най-мощната модификация на Z4 ще получи обозначението M40i, като ще се предлага в два варианта на мощност. Вариантът с 340 к.с. ще бъде предназначен за пазарите в Западна Европа и САЩ, докато този с 390 к.с. ще се предлага само в държави, в които изискванията за нивата на вредни емисии не са толкова сериозни.

Базовата версия на роудстъра ще разчита на 2,0-литрова „турбочетворка”, развиваща 251 к.с. и 350 Нм въртящ момент. В BMW не предвиждат появата на чистокръвна М-модификация, която би трябвало да бъде най-бързата и най-мощната в гамата на модела.

Прототипът на BMW Z4 бе показан през август на конкурса за дизайн в Пебъл Бийч. Очакванията са спортният автомобил да започне да се произвежда през 2018 г.

Снимка: BMW

Още по темата

Реклама  


Купи Bmw

  • Toyota Yaris 1.4D4D 90к.с Клима

    4299 лв.

    дата на произв. - януари , 2007 г., пробег - 220000, С.к - Ръчна

  • BMW 120

    12000 EUR

    дата на произв. - юни , 2015 г., пробег - 90000, С.к - Автоматична, цвят - Графит

  • Fiat Punto 1.2i

    Цена по договаряне

    дата на произв. - август , 2001 г., пробег - 143000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Kia Rio 1.4i*GAS*LED*6 СК

    11900 лв.

    дата на произв. - август , 2013 г., пробег - 132000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Toyota Picnic 2.2 D (CMX10)

    3800 лв.

    дата на произв. - декември , 1999 г., пробег - 223615, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • Citroen C4 1.6 HDI klima

    4400 лв.

    дата на произв. - март , 2005 г., пробег - 144000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 14 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Още от сега виждам бъдещия епизод на Топ Гиър, в който ги сравняват. Ще кажат "BMW е перфектно балансирано, както винаги, и е изключително удоволствие да се кара. Голям, мощен турбо двигател, който е равномерен като атмосферен. Трошльота-та, с нейния 1.8-литров измъчен двигател няма мощност, но пък с гумите от Приус можете да си я хлъзгате и да си мислите, че сте в BMW. И е двойно по-малко пари!"
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Да, колега. Обърках се.
Хахаха
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: haha ( преди 9 месеца )

колега за Астро-Лексуса ли говориш..оня с квадратните капли ..хахаххах той е евро 8,хаха
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Най-хубав двигател е един на 10+ години, на Тойота, дет покрива евро 6.
Най-здрав, най-екологичен, най-технологичен е на Тойота.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Опел изобретиха ръждата, Форд я внедриха в масово производство, а Тойота я добавиха като задължителна екстра.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 11  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

ооооооо Опел отдавна са много по добре от Мазда или Нисан относно корозия де
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Ауто ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
"...ще се използват хубавите Японски ламарини които след 5-та година са надупчени от корозия .."

Аз за типично японски такъв автомобил с корозия не се сещам, затова пък хлОПЕЛ, символът на ръждата в световното автомобилостроене веднага ми идва на ум!
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Вероятно Супра ще е с 1,6 или 1,8 двигател типично по Японски , и ще се използват хубавите Японски ламарини които след 5-та година са надупчени от корозия ще е типичния ЯПОНСКИ автомобил
Отговори
 
+8
 

Положителни: 14  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Хващам бас че няма да са това моторите , поне за 6-така те и сега Z4 са с 340 коня и ако този вече почети 7 годишен двигател си остане с тази мощност и му сложат М си е жива излагация
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
На Супрата ще са японски, балансирани без излишно изх-върляне с изпилени моторетки и много турбини. Приоритет ще им е надеждността и икономичността естествено, а не разни недомислици, като немските - ни спортист, ни дъстатъчно бърз да е такъв, но за сметка на това жаден и проблемен.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 13

от: Auto ( преди 9 месеца )

ИНтересно какви ще са агрегатите на Супрата, и дали японците ще имат хибридна версия?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: До Анонимен ( преди 9 месеца )

Отиди да им кажеш как трябва да се правят нещата, че горките германци нищо не разбират. Друго си е Българската Енженерна мисъл и масовото ни производство.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
Тойота да им дадат един свестен мотор, за да спрат да се излагат вече с тези изпилени и с по няколко турбини мАтори!
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 9  Отрицателни: 19

от: Нев ( преди 9 месеца )

Like!
Според мен обаче, трябваше да имат и вариант с атмосферен двигател!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising