Вход   Регистрация

Щутгарт отказва да спре дизела

Щутгарт отказва да спре дизела
 

Домът на Mercedes и Porsche се обяви против забраната за използване на дизелови коли

Управата на германската провинция Баден-Вюртемберт, домът на Mercedes-Benz и Porsche, обяви, че ще обжалва решението на съда да забрани използването на дизелови автомобили по улиците на столицата на провинцията - Щутгарт. Това означава, че забраната за използване на пътнически автомобили с дизелови двигатели в Щутгарт няма да влезе в сила от 2018, както беше планирано, съобщава Automotive News Europe.

Щутгарт отказва да спре дизела

Правителството на югозападния регион обяви в понеделник, че ще обжалва съдебното решение да се преустанови използването на дизелови автомобили в столицата, тъй като това е единственият начин да се посрещнат новите европейски стандарти за съдържанието на азотни оксиди и твърди частици във въздуха. Щутгарт редовно декларира много по-високи нива на замърсяване от предписаните като безопасни от Европейския Съюз.

Баден-Вюртемберг, която е управлявана от коалиция от консерватори и зелени, вече обяви, че ще разгледа съдебното решение, преди да реши дали и кога да наложи забраната, поискана от екологичната организация DUH, през януари 2018.

Припомняме, че откакто концернът Volkswagen Group призна през септември 2015, че е манипулирал резултатите от екологичните тестове на много свои модели, дизеловите коли са подложени на засилени проверки, най-вече за нивата на азотни оксиди, изпускани в атмосферата. Именно тези емисии са сред основните причинители на респираторни заболявания, твърдят лекари.

Два месеца след като скандала с Volkswagen взриви публичното пространство, представители на DUH заведоха съдебно дело, целящо да принуди управата на Щутгарт, който е дом още на концерните Robert Bosch и Mahle, да подобри драстично качеството на въздуха, забранявайки използването на дизелови автомобили.

Жалбата, подадена във Федералния административен съд в Лайпциг означава, че решението на по-ниска инстанция не трябва да се изпълнява, докато тече процедурата по обжалването.

Междувременно управата на Щутгарт увери, че ще спира от движение дизеловите автомобили, които не отговарят на последните екологични изисквания, но само в определени дни, в които замърсяването е най-голямо.

 

Реклама  


Купи кола

  • Opel Zafira 1,9 CDTI

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Opel Astra 1,7 Z17DTL

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2006 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Fiat Croma 1,9 JTD

    11 лв.

    дата на произв. - октомври , 2006 г., пробег - 180000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • BMW 320 320D 163к.с.

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2008 г., пробег - 199000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A4 2,5 TDI quattro

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2003 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A6 2,5TDI quattro

    11 лв.

    дата на произв. - юни , 1998 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Зелен

Виж всички обяви

Коментари ( 23 )

Напиши коментар Влез

от: Антон ( преди 2 месеца )

Това което си написал са пълни глупости!!! В България при производството на 1kwh енергия се отделя 0,61 кг въглероден диоксид ( по данни на МОСВ)... В Германия е по-малко ;)
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"амеркинанците", "е е", "ръртят", "шечалба" "обесняват"

Браво!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Няма заводски с CNG или LPG, или са много малко моделите, главно поради цената. Цените им надхвърляха на тези с дизелови мотори

Допреди 4-5г почти нямаше читави афтърмаркет инсталации, все имаше проблеми.

Форд и ФВ имаха модели BiFuel, FlexiFuel и CNG, но дали предлагат в момента нямам представа
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: До abc ( преди 2 месеца )

Приятел пишеш глупости
CNG- природен газ или метан той идва от Русия
LPG- фракция при преработка на нефта от където и да е внесен
Не пишете глупости като незнаете има толкова прости хора който ви се връзват
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: abc ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Е как защо... защото газта идва от Русия. А амеркинанците не дават и не искат Европа да е е тясно свързана с Русия. Че и оборот да им ръртят и шечалба. И затова е се опитват да пробутат Теслите. И шистовата газ обесняват колко е "хубава" а тази от Русия не трябвало да я купуваме...
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 1  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Защото с кола с газова уредба Нямаш право да влизаш в нито един подземен паркинг. Защо ли?

Те и атомните централи не отделят вредни емисии, но ги затварят. Защо ли?
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Wane ( преди 2 месеца )

Защо не се произвеждат не мога да ти кажа (имаше модели на Volvo и май някои на Mercedes), но това което мога да ти кажа е, че нещата не работят така откъм цени. Ако афтърмаркет система ти струва 800евро, то оскъпяването при заводска такава ще е по-скоро към 2000евро. Това идва от усложняване на производството, разходи за разработка и спецификата на доставчиците, които трябва да се ползват.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

snimkata e ot berlin
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Минтири тинтири , това за влаковете което каза си в голяма заблуда , да процента на дизелите е малък но не са спрени все още
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: До ха ха ха ( преди 2 месеца )

Напълно екологичен бензиновия двигател не може да стане, но може да отделя само въглероден диоксид без азотни окиси и сажди.Това може, ни повече, ни по-малко, което на фона на дизела разбира се е много по-добре.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Wane ( преди 2 месеца )

@ха-ха-ха, вместо да се обясняваш, приеми, че си научил нещо ново - тоест бензиновите двигатели също произвеждат NOx и сажди противно на това, което написа.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Минтири тинтири ( преди 2 месеца )

В Германия влаковете вече изцяло се движат на ел.енергия от ВЕИ.И с колите ще стане така.Колкото и да лаете не можете да спрете бъдещето.То идва!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 9  Отрицателни: 8

от: Тинтири-минтири ( преди 2 месеца )

И кое е това екологичното дето да се предлага? електричките ли? Ми то в Германия микса електрически включва 40% енергия от въглища - при средно 20 кВ за 100 км това са 8 кВ произведени от въглища - за 8кВ енергия ти трябват 6.4 кг въглища а те отделят 15 кг СО2 с други думи една електричка има 150+ грама на километър - то повече от 5 литров Ве 8мак :)
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: ха-ха-ха ( преди 2 месеца )

Wane, през последните 1-2 години откакто тече сканадалът Дизелгейт баха тествани не само коли с дизелови но и с бензинови двигатели. При всичките тези многобройни тестове, никъде не се спомена че бензинов двигател надвишава еко нормите според които е проектиран.
Освен това както казах и в предишния си коментар, с малка сума пари за газова уредба, един бензинов двигател лесно може да стане напълно екологичен. Но ти много удобно подмина и не коментира този факт.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 8  Отрицателни: 8

от: Нев ( преди 2 месеца )

Спорът дали дизел или бензин е като да се избере от две злини по-малката! :)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

ха-ха-ха ... как направи така да ми изтрият коментара , явно се ползваш с някакви връзки в малоумната ви общност
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Wane ( преди 2 месеца )

@ха-ха-ха, не си прав. Бензиновите двигатели генерират NOx, но е много по-малко от дизелите и съответно нямат нужда от катализатори с уреа. Бензиновите двигатели с директно впръскване на горивото пък генерират сажди (доста по-малко от дизелите) и съответно засега се оправят без DPF, но от Евро5 насам си има изисквания и за тях.

Не на последно място бензиновите двигатели като не твърде икономични носят много повече парникови газиве от дизелите, т.е. не тровим градовете, а унищожаваме планетата.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Цар Голф!
VW GOLF TDI!!!
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: ха-ха-ха ( преди 2 месеца )

Ако не знаеш,бензиновия двигател не изпуска азотни окиси и сажди. Освен това лесно може да му се сложи газова уредба и става напълно екологичен.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 11  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

ха-ха-ха той бензина много чист щото
дори и да спрат дизела всички германски марки предлагат и бензинови двигатели , и отново ще са с водещи позиции
Но въпроса е да се предлага нещо екологично а не бензин и дизел
Отговори
 
+2
 

Положителни: 9  Отрицателни: 7

от: ха-ха-ха ( преди 2 месеца )

Алчността на швабчетата е толкова голяма, че са готови да изтровят цяла Европа и себе си дори,но да запазят мръсния дизел и печалбите си. Това ако не беше трагично щеше да е смешно.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 14  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Хе Хе тръгнал българския всезнайко да оправя икономиката на Германия , при положение че в БГ икономиката е жива скръб
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 18

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Няма шанс г-н Рудолф Дизел сам да си спре дизела ;). Печалбите са много сериозни за да се откажат от тях. Германия ще е една от последните държави в ЕС които ще забранят дизела. Икономиката им изостана доста технологично в последните години, за да си позволят сами да си ограничават още заетостта.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 24  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising