IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Версията SVR получи допълнителна мощност и карбонови елементи

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Сегашното поколение на Range Rover Sport се появи близо година след големия Range Rover, но го изпревари за фейслифта. Британците представиха обновения модел, който е получил редица технически новости, както и нови версии.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Промените във външия вид включват нови брони и решетка на радиатора, както и изцяло светодиодна техника, която се предлага в 4 различни варианти. Базовият разполага с 12 статични светодиода, а следващият - с матрични светлини и 26 елемента на всеки от фаровете, като електрониката може да затъмнява отделните вертикални секции, за да не заслепява останалите водачи.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Третото ниво е с пикселни фарове, които има 71 диода и могат да се разделят не само вертикално, но и хоризонтално. При най-високото ниво са налични и допълнителни лазерни секции за дългите светлини (по две на всеки фар), като те се включват при движение по празен път при скорост над 80 км/ч. Фаровете светят на 500 метра, а ако бъде "засечен" идващ автомобил, лазерите се изключват веднага.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Интериорът на модела също е преобразен, като е в духа на Range Rover Velar. Централната сензорна консола е същата, като виртуалната комбинация от прибори вече влиза в серийния вариант на модела. Подобрен е и проекционният дисплейй, като неговият диагонал вече е 10 инча. В компанията се гордеят и с възможността за управление с жестове на системата, отваряща щората под стъкления покрив. За целта е нужно само да се махне с ръка пред огледалото в салона.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Кросоувърът е получил и нов двигател. Още през миналата година Sport бе оборудван с дизел с 4 цилиндъра, а сега към него се прибавя и аналогичен бензинов агрегат. 2,0-литровият мотор ще се предлага за модификацията P300 Si4, в която 300 означава конските сили. Максималният въртящ момент е 400 Нм. Тази версия на модела е единствената, която разполага с пружини в окачването. При всички други то е пневматично.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Обновеният Range Rover Sport е и първият plug-in хибрид на британската марка. Модификацията P400 разчита на същия бензинов мотор с 300 к.с., но в 8-степенната автоматична скоростна кутия е вграден електромотор със 116 к.с. Съвкупната мощност на системата е 404 к.с. и 640 Нм. Комплектът литиево-йонни батерии с капацитет 13,1 кВт/ч е поставен под пода на багажника, като зареждането от специална станция става за 2,45 минути, а от стандартната мрежа - за 7,5 часа.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Само на електричество хибридният Range може да измине до 51 км, като максималната скорост в този режим е 137 км/ч. Иначе ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,7 секунди, а разходът на гориво е 2,8 л/100 км. При хибрида е преработена и системата за задвижване на четирите колела Terrain Response, но тя се спрява по същия начин като тази при стандартния модел, който може да преодолее препятствие с дълбочина до 850 мм.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Старият хибрид, който беше с дизелов мотор и не можеше да се зарежда, отпада от гамата. Останалите модификации запазват двигателите си, като единствено версията с 5,0-литров V8 е с увеличена от 510 на 525 к.с. мощност. Скоростната кутия е само една за всички варианти - 8-степенен автомат.

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

На върха на гамата на модела е "напомпаната" версия Range Rover Sport SVR. При нея V8 моторът с 550 к.с. и 680 Нм е получил добавка в мощността и вече развива 5575 к.с. и 700 Нм. Вместо алуминиевия капак е поставен карбонов с големи въздухоотводи. От същия материал са направени и още някои елементи по каросерията. Ускорението от 0 до 100 км/ч при тази версия вече отнема 4,5 секунди (досега то беше 4,7 секунди).

Обновеният Range Rover Sport - сензори, диоди и хибрид

Снимки: Range Rover
 

Тагове: range rover sport svr
0 от 500