Вход   Регистрация

Tesla го закъса с производството на Model 3

Tesla го закъса с производството на Model 3
 

Компанията е произвела 5 пъти по-малко коли от предвиденото

Сериозни трудности с производството на новия си електромобил Model 3 среща Tesla Motors, признават от компанията. През третото тримесечие  на 2017 г. са сглобени едва 260 бройки модела, а по план те трябваше да бъдат поне 1500.

Tesla го закъса с производството на Model 3

По-рано от компанията обявиха, че до края на годината производството ще достигне 5000 бройки седмично, а през 2018 г. ще бъде увеличено до 10 000. Тези цифри може и да не бъдат достигнати, като изоставането се обяснява със сложното настройване на системите във фабриките в Калифорния и Невада.

От Tesla все пак, че сериозни пробеми с доставките няма да има, като трудностите ще бъдат отстранени най-скоро. В официално съобщение се казва, че през юли, август и септември компанията е произвела общо 26 150 електромобила. От тях почти 14 100 са от Model S, 11 865 от Model X и 260 от Model 3.

Това е най-добрият резултат в историята на марката, като увеличението в с равнение със същия период на 2016 г. е 4,5%. Ръстът спрямо второто тримесечие на 2017 г. е 17,7%.

Снимка: Tesla Motors
 

Реклама  


Купи кола

  • VW Polo 1.4TDI-УНИКАТ

    3590 лв.

    дата на произв. - ноември , 2003 г., пробег - 161200, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • VW Golf 1.4-16V-KLIMA

    2390 лв.

    дата на произв. - октомври , 2001 г., пробег - 163587, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

  • Renault Modus 1.2- УНИКАТ - EURO4

    2890 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 158320, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Peugeot 206 SW 1.4-75 к.с.

    2390 лв.

    дата на произв. - ноември , 2004 г., пробег - 134900, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

  • Opel Meriva 1.3CDTi-EcoFLEX

    8590 лв.

    дата на произв. - ноември , 2011 г., пробег - 167700, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Meriva 1.3CDTi-УНИКАТ

    4790 лв.

    дата на произв. - януари , 2008 г., пробег - 135300, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 44 )

Напиши коментар Влез

от: Факт нанайси! ( преди 2 седмици )

Теслата се зарежда за 45 мин (по-бързо от тъпфона ти) и, както едни италианци наскоро доказаха, може да мине над 1000 км с едно зареждане.

Батериите не само, че са еволюирали, ами пускат на балъците коли по 160, после по 210, по 300-350 км пробег, НЕ ЗАЩОТО СЕГА няма батерии за 600-700 км пробег, а защото всичко това е една ПОСТЕПЕННА ХРАНИЛКА ЗА ТЯХ!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: ФАКТ! ( преди 2 седмици )

И как ще се продават само ел като батериите не са еволюирали и грам последните 30 години!Говорите едни глупости!300км пробег и 24 часа зареждане!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 11

от: AUTO ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
"България могат да си позволят 1000 човека. А останалите 8 милиона кво правим? Ходим пеша или караме колело?"

И сега кво, световната автоиндустрия да се съобразява с 8 милиона дето още живеят в 20-ти век и за тях да продължават още 100 години да проезвеждат тркащи дизели бълващи сажди и прахови частици по стандарта ЕВро 6 ли? Знаеш ли колко го интересува средностатистическия гражданин в една развита държава, че Бай ГАню живеел в панелка и има 5 зарядни станци в цялата тъй наречена държава!
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 4  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

До NEV, ами то и на мен много неща ми харесват, ама какво от това!? Тесла са хубави автомобили стига да имаш поне още един като се наложи да си вършиш истинска работа и да можеш да стигнеш сигурно там закъдето си тръгнал. Като сложим и цената и като сложим, че трябва да имаш и къща с гараж защото пред блока трудно ще я зареждаш и то остава, че такава кола в България могат да си позволят 1000 човека. А останалите 8 милиона кво правим? Ходим пеша или караме колело?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

За производството на един литър гориво, се изразходват 2квч енергия, която може да задвижи електромобил за 10~15 километра. Следователо, ако с тази енергия се зареди направо електромобила, няма да има нужда от изграждане на допълнителни мощности, въздухът ще стане по-чист защото няма да се изгаря гориво, за придвижване.

Това е достатъчен аргумент относно на чистотата на електромобилите.

Не забравяйте да го добавяте, към вредните емисии на ДВГ! Те не са само от ауспуха!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Nev ( преди 2 седмици )

"Демек нито имаш тесла нито имаш намерение и/или възможност да си купиш, но седиш тук и ни обясняваш, какви глупаци сме, че си караме колите.."

Амиго, хайде само моля те, типично по български да не изопачаваш фактите, за да изпъкнеш със съмнително остроумие! Никого не съм наричал ***, защото не споделя моето мнение, дори напротив, ако прочетеш по-внимателно написаното от мен, споделям факти, които казвам защо НА МЕН ми харесват, и никого не задължавам да се съгласява с мен!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: ожгожг ( преди 2 седмици )

защо електрическите коли имат муцуна , нали вече няма двг
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

До НЕВ: да и ако бабата и беше мъжка, щеше да и викаш дядо, а ако Левски е имал ботуши а Ботев каска... А аз ако бях мултимилионер щях да летя само с личният си самолет и хеликоптер и нямаше да се нуждая от кола. Демек нито имаш тесла нито имаш намерение и/или възможност да си купиш, но седиш тук и ни обясняваш, какви глупаци сме, че си караме колите и си вършим всеки ден работа с тях и си ни е добре.Когато си купите тесли тогава ни обяснявайте колко са хубави.Хубави са ако имаш още 3 други коли
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Нев ( преди 2 седмици )

Nev качи се в Теслата си, напиши на едно листче automedia.bg и направи снимка с телефона и дай линк към снимката, да те видим дали вярваш на глупостите си и дали си толкова "умен", че да си купиш тесла.
Приятелю да прав си, не карам Тесла а обикновен автомобил, но все още! Ако живея в КАлифорния или НОрвегия, при изградената инфраструктура и данъчни облекчния и стимули от държавата при закупуване на подобен автомобил, въобще дори няма да се замисля да си купя подобен! Но живея в БГ, все още!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Auto ( преди 2 седмици )

"...електромоторите примерно имат графитни чети, които също изпускат подобни твърди частици - стой на село и са небой :)"

Тинтири-минтири, ти май си учил устройство на електродвигател от преди 50 години и там си си останал! Какви четки те гонят напреимер при съвремемен синхронен или асинхронен двигател с кафезен ротор?
Май даваш мнения за работи, които не са ти много ясни!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Fermera ( преди 2 седмици )

Тинтири-минтири,за последните 3 години съм похарчил 60к лева за лечение на онкологичните ми заболяване в чужбина.От тях държавата плати 13к лева.Дори държавата е разбрала че е по добре да съм здрав,но ти явно си се пристрастил към саждите и си ги искаш.Като не жениш собственото здраве поне не трови другите.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Nev качи се в Теслата си, напиши на едно листче automedia.bg и направи снимка с телефона и дай линк към снимката, да те видим дали вярваш на глупостите си и дали си толкова "умен", че да си купиш тесла. Когато го направиш, ще ти повярваме на лъжите, дотогава си просто един фантазьор, който ще лети до марс след 10 години с ракетата на Мъск.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Тинтири,

и сега сметни инвестицията в соларни панели 20 кв.м. ти стигат за 15 000 км пробег годишно.

Разберете че слънцето осигурява достатъчно енергия за всичките електромобили, жилища, производства и каквото се сетиш още.

Само трябва да я усвоим
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Тинтири,

като казваш КПД на електропреносната мрежа имаш ли инфо за КПД на бензинодобивната мрежа:
1. Намиране и разработване на нефтено находище
2. Превоз с танкери от находището до рафинерията
3. Преработка / спрягат се цифри 1 киловат енергия за добив на литър бензин
4. Доставка на бензина до бензиностанцията

Сметни енергийните разходи, инвестициите в инфраструктура и въглеродния отпечатък на целия процес по-горе
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

Fermera
Фермер, съветвам те да си фермерстваш и да си караш дизеловия комбайн щото електрически няма ти направят скоро :D

CO2 е без значение къде го изпускаш, това дето в града те притеснява толкова и те морело са твърдите частици в изгорелите газове, или да го кажем саждите... е електромоторите примерно имат графитни чети, които също изпускат подобни твърди частици - стой на село и са небой :)
П.С. в София примерно има май 7 ТЕЦа и милион дето се отопляват на дърва без филтри - ай често ;)
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

Да но на мен ми е отнето правото да избирам, банда високоплатени *** с политическа власт решават.
Преди 100 год, ДВГ се е наложил над конските впрягове заради качествата си, на пазарен принцип... Сега електрификацията се налага въпреки очевидните негативи, изцяло на политически принцип - без регулациите и субсидиите всъщност единици припознават електрическия автомобил като алтернатива.

Нямам нищо против си трошите главата с тях и да правите каквото искате ако оставите и мен да избирам!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Елон, аз искам да си купя билет за марс за 2024, колко е капарото!?

Много хора се вързаха на този мошеник, горките инвеститори, ще си паднат много лошо на носа.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Fermera ( преди 2 седмици )

Тинтири-минтири да вземе един маркуч и да го прекара от ауспуха в купето и да си диша Евро6 въздух.Въпроса е къде е концентриран въглеродния диоксид-на улицата или на 300 метровия комин на Мариците.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Nev ( преди 2 седмици )

Тинтири-минтири разбира се, всеки избира сам за себе си. Но нали се сещаш, че преди повече от 100 години, когато са се появили първите допотопни автомобили с ДВГ, тогавашните коневъдци, кочияши и други са разсъждавали по подобен на твоя начин?
:))
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

Нев: на Приуса батерията е 1.3 кВ :D умножи го айде от мен да мине по 6о за 60 кВ батерия на Модел 3, няма да издевателствам за 100кВ-атовта на Ес и Екс :)

И нали се сещаш, че живота на батерията не е линеен, в края капацитета пада драстично и след тия 8-10 години изведнъж кривата става отвесна и си изправен пред смяна на батерия която струва няколко пъти повече от стойността на целия автомобил... и тогава го хвърляш. Е не мерси - толкова глупав и богат даа карам електричка не съм :)
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Нев ( преди 2 седмици )

Освен това, ДВГ-та стават все по-сложни и ненадеждни, а да постигнат тези стнадарти, 2,3 дори и 4 турбота, много електроника и скъпи горивни апаратури, т.е почти са достигнали максимума на възможностите си на тази технология!
БАтериите от друга страна са технология която тепърва ще се развива, усъвършенства и става по-ефективна!
За изгарянето на 1 кг гориво, теоретично са необходими 14.7 кг въздух, така че нека да не говорим за съмнителни изчисления, за СО2 при производство на батерии!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Нев ( преди 2 седмици )

Тинтири-минтири има определено някой иситини в това което казваш, но като цяло ще си позволя да не се съглася с теб защото:
1. Батерията има гаранция от 8-10 години и капацитета и през това време пада средно с около 15%, което е доста приемливо! ОСвен това, подобна батерия струва около 5000 лв с ДДС ако се не лъжа, визирам Приус което е доста под консумативите, данъците и др. разходи за същия период за обикновен ДВГ.
2. И ЕВро 6 и съвременните дизели са си мръсни, заради качеството на горивата!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

рветеер:
но никой не вярва, че е постижимо, а за една Германия, която има 40% електроенергия добивана ог въглища (другите фосилни като газ генераторите не ги смятаме) това означава, че Тесла Ес ще дава 152 грама СО2 на километър докато един бензинов Голф 1.4 дава 120 грама.

Въобще да не говорим, че ако се заменят всички автомобили с ДВГ с такива с електромотор е невъзможно да се покрият нуждите от електричество без хиляди нови ТЕЦ и АЕЦ

Затова ел е много по-мръсния вариант от модерен ДВГ
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

рветеер:
за производството на 1 батерия 100кВ се отделят 17.5 тона СО2 това се равнява на горивото на конвенционален 2.0 литров (който в днешно време става рядкост) двигател за над 100 хил км или при средния пробег в европа за над 7 години.

Това е само батерията. А самото производство на електричество е още по-мръсно. Няма как електричеството да се покрива от възобновяеми източници, дори целта на парижкото споразумение е да се достигнат 30% възобновяеми източници в микса до 2030, но никой не
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

Нев:
Второ: да КПД на електромотора е близо 100%, но КПД на преносната мрежа не е - имаш големи загуби на електричество и тук. Няма как да стане всяка зарядна станция да има панел, че да се вържат нещата особено в градска среда в центъра на населен мегаполис....

И трето към второто - нали се сещаш, че тая батерия им относително ограничен живот а цената и надхвърля многократно всичките ти разходи за поддръжка а електричките имат достатъчно сложно оборидване, за да се нуждаят от сервизиране и те.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Нев: Ти правиш някакво сравнение със стара дизеларка дето пуши на умиране или някой изстрадал камион/автобус живееш в БГ 3тия си жвот. Евро 6 дизеларка не се усеща като дизел. а бензиновия можеш да ме оставиш легнал под него цял ден :)

В 1 кубик въздух има повече частици от гума отколкото от сажди, а за автомобилните гуми странно няма еко норми :) Това първо
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: Нев ( преди 2 седмици )

Първоначалната инвистиция е все още по-висока от конвенционалния автомобил, но това е с тенденция към намаляване, тъй като все повече автопроизводители стъпват на пазара, т.е предлагането ще се увеличава. Със това, един от най-големите минуси на ел. колите високата цена ще изчезне до 10-на години и оства само един от най-големите +, а именно, че няма почти никакви разходи за подръжка в сравнение с обикновен автомобил!
И не на последно място, до кога ще се придвижваме със 100-година технология?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Нев ( преди 2 седмици )

Тинтири-минтири, ще ти кажа кое на мен ми харесва при ел. колите:
1. Ако са масов транспорт в градовете, определено въздухът ще е по-чист и приятен за дишане! Няма да ти е кофти да излезеш на терасата си, особедно ако живееш до голям булевард например!
2. КПД на електромотора е около 95-98%, а на ДВГ в най-добрия случай около 40%! ОСвен това, ел. двигателя има много по-проста и надеждна конструкция и е почти без обслужване! ДВГ-масла, филтри, ремонти, много елементи, ниска надеждност!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Тоците са бъдещето, но Тесла не е там, тя няма капацитета за да успее, не е тайна, че модел3 се пусна в производство без дори да е минал тестове /повечето марки тестват стотици хиляди километри автомобилите преди да ги пуснат на пазара/ тоест детските болести скоро ще напълнят сервизите и ще ядосат доста клиенти. В мига в който големите концерни залеят пазарите с ел. коли Тесла ще е е аут. А повярвайте ми след 10г. няма да се предлагат бензинови и дизелови коли а само ел.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: рветеер ( преди 2 седмици )

До: Тинтири-минтири
*** дай на всички да разберем ама аргументирано и на разбираем език как електричките замърсяват повече, какво точно замърсяват и т.н. Не се заяждам, не съм чел по темата и искам да знам, а виждам че ти си информиран.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising