Вход   Регистрация

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини
 

Японците считат, че само така могат да се покрият новите екологични изисквания

Японският производител Lexus ще се откаже напълно от произвдството на хибридни модели в полза на автомобилите, задвижвани с алтернативни горива. Това съобщи президентът на компаснията Ален Ютенховен, цитиран от Auto Express.

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

В Lexus смятат да съсредоточат усилията си в развитието на двигателите с вътрешно горене, както и на агрегатите, задвижвани от електричество или водородни клетки. Първият модел от новата стратегия на марката ще бъде водороден модел, в чиято основа ще е концептуалният модел LF-LC (на снимката).

Той ще бъде готов през 2020 г., като ще бъде последван от по-компактен модел на ток и от SUV, също задвижван на електричество. Според Ютенховен, в компанията му предприемат подобен ход, тъй като влизащите в сила нови екологични изисквания няма да бъдат сила дори за моделите с хибридно задвижване.

„Съвсем скоро задължителните нива CO2 ще бъдат в рамките на 75 гр/км, което не е по силите на чистите хибриди. Затова трябва да се насочим към plug-in хибридите и електромобилите. Ние предпочитаме да направим второто”, обяси босът на Lexus.

Той разкри, че компанията му първоначално ще инвестира в модели от висок клас, тъй като те и без това са скъпи, така че интегрирането на електрически мотор няма да се отрази значително на цената им.

Снимка: Lexus
 

Реклама  


Купи Lexus

  • Lexus Is 300h F

    19995 EUR

    дата на произв. - юни , 2013 г., пробег - 213863, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Lexus Is 220d

    10900 лв.

    дата на произв. - септември , 2006 г., пробег - 322000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Lexus Is 2.0i 3броя

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2002 г., пробег - 130000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Lexus Is 2.2/2.5/Na 4asti

    11 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 144052, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Lexus Is Is/200/220/250.

    11 лв.

    дата на произв. - октомври , 2003 г., пробег - 98564, С.к - Автоматична, цвят - Металик

  • Lexus Is 200/220/250.

    11 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 98564, С.к - Ръчна, цвят - Металик

Виж всички обяви

Коментари ( 27 )

Напиши коментар Влез

от: GP ( преди 1 месец )

Интересно е, че тук се изказват за хибриди хора, които не правят разлика между микрохибрид, мек хибрид, пълен хибрид, паралелен хибрид и плъг ин хибрид... Спрете да си представяте щепсели и да си ги врете по задниците при положение, че не става въпрос за плъг ин хибриди... Плюете автомобили, които не познавате, стотици са начините за конфигурация дори на пълен хибрид... Това че има хибридни ***(немски, корейски и други) не променя факта, че Тойота и Лексус направиха революция със своите
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: До един от долните ( преди 1 месец )

Как така ще са пропуснали меките хибриди като само Мерцедес може да се "похвали" с поне две такива задвижвания... които бяха катастрофални... а не се сещам за хибрид на Тойота или Лексус, който да не е пълен хибрид, поправете ме грилвурстове, стига да греша
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Знайко ( преди 2 месеца )

Хайде "Водородните професори" да почетат и да препишат тук:
- колко електрони се влагат в зареждане на батерия и колко в производство на водород, от който после чрез химическа реакция се извлича ток да движи колата
- при какви условия (налягане и температура) се съхранява течен водород?!
- какви са материалите за резервоарите и колко тежат те?!
- къде и кога, по дяволите за последно видяхте водородна станция?!

ТОЧНО НИКОГА И НИКЪДЕ!

Край на мача!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"Водородът ... е уникално практично да се използва."
"ТОП хай-тек Японски автомобил"
"седан среден клас 150 коня с нулеви емисии."
"Тойота продава Мирай в Европа!"
"Японските коли са по-технологични и красиви от германските"

Изказвания като тези не могат да идват дори от неграмотен човек. Вие имате видения. Илюзии.

Това за практичността на водорода ми е любимо. Ако кажеш на черното - бяло ще е по-вярно.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"Зареждане с водород отнема 3 минути"

Само че: Водородът е силно взривоопасен - повече от метана и автогазта; производството му е много скъпо и енергоемко - не се среща в чист вид в природата. Резервоарите за водород са скъпи и тежки. Горивните клетки са обемни и такива ще си останат - максималната миниатюрицация вече е постигната. Затова Мирай е голяма кола с малко място. Това автоматично означава, че с водородната технология могат да се правят само маломощни коли и непрактично големи размери.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Да ти кажа, по - добре ще ми е да съм "н@cpaн M@нгaл", отколкото да карам жълт леген и да ходя по паради, като тебе.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Остави "жълтурите" на мира и кажи за високите немски технологии. Не бягай от темата, която засегна, като н@cpaн M@нгaл, какъвто май ще се окаже, че си.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 4  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

По - добре да карам грип, отколкото Тойота и то турска.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Айдеее жълтурници вмирисани. Така ви се иска нали , да са по - красиви, по - добри, ама няма такъв филм.
3-ти клас са знаели, само деца на такива *** като теб, може да станат *** като теб.
Онея правят пластмасови легени в турция, а нашите патриоти им се кефят.
2 лева в джоба нямате, за електрички ми говорите.
Смешни, смешни, че чак жалки. И жълти, вмирисани, ***.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Я кажи немската "света троца" какви високи технологии развива, че нещо не мога да се сетя. Софт,ера за измама на контролните органи ли е високата им технология, или картелните споразумения,или срещата с Меркул да е молят да не им спира нафтовите печки? Това ли са им високите технологии или китайските ЛЕД-чета,лайсни и имитации на дърво? Кажи кое по-точно!
А,че се технически неграмотен и тотално изостанал си личи отвсякъде щом все още не ти е станало ясно,че автомобилните новости идват от Япония
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тоест шефа на Лексус,казва че Приус няма да може да покрива изискванията и е безмислен вече?
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Само технически неграмотен човек може да твърди, че японското автомобилостроене развива и разполага с високи технологии...Също толкова неграмотно е да твърдиш, че Опел, Фиат или Пежо развиват такива. Това са компании за ширпотреба. В ширпотребата няма и не може да има високи технологии. В момента единствените автомобилни компании за високи технологии са Тесла, Мерцедес, Ауди и БМВ.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: folk s vagen ( преди 2 месеца )

Като заховорихме за красиви японки - я кажете 1,2 или 3?

https://scontent.fsdv3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22046153_10155668890538168_3437355410762994418_n.jpg?oh=bd1bb511c8d5b093c1590b784b6b8b3e&oe=5A7D6EAF
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

„Не се сещам за нито една по-красива,...“

Толкова ти е акъла и затова не се сещаш. Ако имаше малко повече можеше и да се сетиш...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 8  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"Японските коли са по-технологични и красиви от германските"

Не се сещам за нито една по-красива, дори и от привидно най-дървените немски. Дизайн стил изгъзен, не го намирам за красив. Плавните линии ги предпочитам, пред уродливите такива.

Направо си е измислен, просто струваха скъпа, зарядни няма, Мерцедес ги оставиха...

Японеца доразвива идеи, измислени и зарязани от немеца 20г преди това като шитави...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 10  Отрицателни: 10

от: Дошо ( преди 2 месеца )

..не ми забелязвайте,..днес ми се строши Астро-Лексуса, удари ме ток в гаража..свещите не работят..от късото заеквам..привиждат ми се електромотори,контакти ,Шуко,щеспели и жици. Венсеремос, жица бате, ток да има.. Да живей електромера..опа..май имам халюцинации...отивам да се прегледам,.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Най-интересното е,че и при ел.машините японците правят най-добрите!

Германеца обаче се доказа,че не само не може да произвежда модерни технологии в автомобилите,ами и допотопните им дизели са фалшиви! Най-добрите и дизели , и бензини са японски също. Да давам ли примери?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 14  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тойота продава Мирай в Европа! Просто Мерцедес нямат нищо друго освен прототип не в сериен вариант,недоизмислен.

Японците дават технологиите германеца копира. Затова БМВ се съюзи с Тойота,а не с мерцедес.

Стига с тая фенщина,че си елементарен.
Японските коли са по-технологични и красиви от германските, и многократно по-здрави, и това го знаят и малките деца в 3-ти клас. Няма смисъл да спамиш.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 16  Отрицателни: 14

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Зареждане с водород отнема 3 минути,както си зареждаш бензин или нафта на бензиностанцията. Трето, разходът на водороден автомобил е много по-нисък от стандартен. Тойота Мирай изразходва под кг. водород на 100 км., мисля около 0,8кг. при цена около 5$ на 1кг., 100 км. ги минава Тойотата с под 5$,тоест с около 6-7 лева на 100 км. седан среден клас 150 коня с нулеви емисии. Няма налог при немските марки.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 14  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"Само че Тойота и Хонда вече имат готов водороден модел."

Понеже Мерцедес нямат такъв от 6-7г вече. Една B-klasse F-cell, само че европейския пазар е напълно неготов за този вид коли
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Това абсолютно не е вярно. Водородът е най-разпространеният елемент и е уникално практично да се използва.Станциите са инвестиция на частни компании,както инвестират в бензиностанции, изискванията мое да са по-високи ,но търсенето определя предлагането. И ел.станции до преди 5 години почти никъде нямаше,то и сега няма много. Второ, зареждането с водород е несравнимо по-бързо от зареждане с ток!, което отнема минимум 30 минути , и то не за пълна батерия!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 7  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Водородните автомобили са мъртвородени. Електрическия автомобил е по-евтин, зарядните станции са под път и над път, включително във всеки гараж, изграждането на бързи зарядни станции е евтино, а зареждането почти без пари.
За сметка на това, водородни станции няма, изграждането им е адски скъпо, а зареждането е на цената на бензин и дизел за изминат километър.

Зарядните станции на Porsche струват 100 хиляди долара и зареждат за 15 минути 400 км.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 12  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Само че Тойота и Хонда вече имат готов водороден модел. Работна група Рено-Нисан-Форд ще имат по план до 2020. А немците са още до под кривата круша, тепърва откриват хибрида и електромобила. Даже BMW в момента се молят на колене на Тойота за технология.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 15  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Защо се споменават германо-китайски варели под статия за ТОП хай-тек Японски автомобил?????? Тва е все едно под статия за най-новия телефон някой да пише за сименс а45. Квото беше беше - изтърваха вълната и сега ги чака фалит всички нафтови тарикати от швабско!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 23  Отрицателни: 14

от: До първия долу ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Дошко,германците пропуснаха парните автомобили и хибридите/не говоря за "меките" хибриди на 48v с малък електромотор/,защото ПРАВИЛНО са преценили,че са губене на време и средства. След като "копаят" вече 20г.в една дупка,това го разбраха и японците.
Жалко,че от АМ са решили да не пуснат целия материл, но изводът на един от шевовете на Тойота/Лексус/ е,че хибридите в този им вид,особено зареждащите се и от мрежата/ са мъртво родени.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 12  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Затова немците ще преминават директно на електрички, отдавна са преценили че хибрида е хибрид, демек едно междинно нищо!

Хибридите ще умрат преди да почнат да се търсят! Ханс отдавна го знае това
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 13  Отрицателни: 18

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Продължават да задават стандартите.
До сега налагаха хибридите и ги наложиха. Всички се втурнаха да правят същото, но Тойота е вече на следващото ниво. Останалите изостават, а немците дори са 2 нива надолу. Те горките още свестен хибрид не могат да направят и докато евентуално успеят останалите пак ще са преди тях с други видове задвижвания. Наистина не е лесно да си вурст с мислене от миналия век и технологии от по-миналия. Понякога чак жал ми става за тях горките. Само с лъжи не става...
Отговори
 
+10
 

Положителни: 26  Отрицателни: 16


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising