Тунинг компанията AC Schnitzer, която има в историята си и много успешни състезателни програми, изпълнени за BMW, сега тества в реални условия доработения i8, за който фирмата представи тунинг пакет на изложението в Женева през пролетта.
Става въпрос за поредица елементи от фиброкарбон: преден капак, радиаторна решетка, сериозна част от оформлението на предницата, страничните огледала, дръжките на вратите, праговете, задното крило и дифузьора. Специалистите на Schnitzer са използвали и нови лети джанти, като са направили и някои промени по окачването – предното е снижено с 25 мм, а задното с 20 мм.
В информацията на компанията се споменава, че „системата за задвижване общо взето е останала стандартна” и не се дават подробности за промените по нея. Все пак, i8 се предлага с мощност 357 к.с. 570 Нм въртящ момент, идващи от бензиновия 1,5-литров двигател с турбо, който работи заедно с турбо. Резултатът от промените е обиколка за 8.19,8 минути на Северната дъга на „Нюрбургринг”, като колата е била карана от ветерана в пистовите надпревари с туристически автомобили Маркус Йострейх.
С това постижение леко промененият i8 се нарежда зад новия Honda Civic Type R (7.43,8 мин), Ford Focus RS (8.06 мин) и дори Range Rover Sport SVR (8.14 мин).