IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai: Немците се занимават с глупости

Влечението на BMW и Mercedes към електронните технологии било безмислено

Hyundai: Немците се занимават с глупости

В компанията Hyundai считат увлечението на германските премиум-марки BMW и Mercedes-Benz по съвременните електронни системи за „глупаво”. Това обяви Алберт Бирман, бивш шеф на BMW M, който сега оглавява спортното подразделение на корейския производител.

Hyundai: Немците се занимават с глупости

„Ние нямаме пневматично окачване, активни стабилизатори или камери, „усещащи” пътя. Всичко това са глупости. Ние разполагаме със здрава платформа, тонове яка стомана (нищо че колите ни са по-тежки от тези на конкуренцията) и регулируеми амортисьори. Това е всичко, от което се нуждаем, за да направим добър автомобил”, обясни Бирман.

Според топ-мениджъра, многото технологии в луксозния сегмент са маркетинг и повод за шум в медиите. Бирман е категоричен, че повечето от тях са ненадеждни, лесно се чупят и създават огромни проблеми на купувачите.

В Hyundai са на мнение, че вместо върху електрониката производителите трябва да се съсредоточат върху прости, но надеждни технологии. Бирман посочва, че преди да стигнат до серийно производство автомобилите на марката му изминават близо 50 000 км на различни тестови трасета - нещо, което никой друг производител, с изключение на Ferrari и Porsche, не прави.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai
0 от 500
  • #32
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ех, значи.Как винаги жълтите коли са във всичко по - добри, апък все немските им са в главите.Чудна работа.
  • #31
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Аз ( преди 6 години )
    Новите Мерцедеси просто не са за български мърлячи, които да ги човъркат пред блока и да ги водят на кварталния майстор. Колите наистина са наблъскани с много електроника с цел комфорт и сигурност, но пък за сметка на това си имат и добра диагностика. Като я заведеш на оторизиран сервиз и я закачат, си казва всички болежки и не се правят ремонти в стил "проба-грешка". Колата също предупреждава водача на таблото за почти всяка неизправност като например изгоряла лампичка на задния номер.
  • #30
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    При положение, че КИА от много време е много по-качествен и надежден автомобил от Хюндай, на база на какво шефчето на Хюндай дава акъл?!
  • #29
    18 rate up comment 4 rate down comment
    тЕХНИК ( преди 6 години )
    Най-накрая някой да каже истината ,че 90 % от екстрите и колите са ***.Хюндай много добре са се насочили и много одобри коли изкараха в последно време и като дизайн и като надежност.
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам. i40 има същите автопилоти като другите марки. Дори автономното им спиране не е до 60 км/ч, а до 120 км/ч. Така, че този за какво екстри говори?
  • #27
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами кой каращ С-класа използва автопилота или и половината от системите за автономно придвижване? Да не говорим колко са ненадеждни те наистина. Дори и всичко да е ок от към софтуер и кабели и т.н. когато един датчик не подава коректна информация, може да се пребиеш на момента. А както знаем датчиците дефектират рано или късно.От тази гледна точка човека е прав. Защото в момента нямаш 2-3 бекъп системи, които да се намесят при определен проблем с автономната система. ОБщо взето пазарен трик.
  • #26
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като гледам, Соната в Щатите е с 8-степенна DSG(DCT). Volkswagen нямат такава екстра на Пасат. Да не говорим за евтина пластмаса, че тоично БМВ трябва да се скрият в миша дупка.
  • #25
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само дето корейците нямат торсионни греди. Ама то трябва да имаш поне минимално IQ.
  • #24
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ок, да си карат евтината торсионната греда, аз ще си карам скъпото многораменно окачване.
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 6 години )
    До 2014 Бирман е ВицеПрез на БМВ, шеф на инж-га и отговаря за натъпкване на коли с екстри и джаджи. Може би тази битност му помага да прогледне. Всеки човек има право да се развива и променя. Когато такъв висок авторитет говори ясни отдавна неща ние сме оглокажени и отзивите тук подкрепят тезата. Битката за пазар е жестока и трябва да си с нещо повече. Често липсата на екстри води до измамно усещане, че вземаш лоша стока. Фирмите ползват това, а новите клиенти не се боят да задлъжняват и така ..