Вход   Регистрация

Hyundai: Немците се занимават с глупости

Hyundai: Немците се занимават с глупости
 

Влечението на BMW и Mercedes към електронните технологии било безмислено

В компанията Hyundai считат увлечението на германските премиум-марки BMW и Mercedes-Benz по съвременните електронни системи за „глупаво”. Това обяви Алберт Бирман, бивш шеф на BMW M, който сега оглавява спортното подразделение на корейския производител.

Hyundai: Немците се занимават с глупости

„Ние нямаме пневматично окачване, активни стабилизатори или камери, „усещащи” пътя. Всичко това са глупости. Ние разполагаме със здрава платформа, тонове яка стомана (нищо че колите ни са по-тежки от тези на конкуренцията) и регулируеми амортисьори. Това е всичко, от което се нуждаем, за да направим добър автомобил”, обясни Бирман.

Според топ-мениджъра, многото технологии в луксозния сегмент са маркетинг и повод за шум в медиите. Бирман е категоричен, че повечето от тях са ненадеждни, лесно се чупят и създават огромни проблеми на купувачите.

В Hyundai са на мнение, че вместо върху електрониката производителите трябва да се съсредоточат върху прости, но надеждни технологии. Бирман посочва, че преди да стигнат до серийно производство автомобилите на марката му изминават близо 50 000 км на различни тестови трасета - нещо, което никой друг производител, с изключение на Ferrari и Porsche, не прави.

Снимка: Hyundai

Реклама  


Купи Hyundai

  • Hyundai I20 Navi-Уникат-DIZEL

    11999 лв.

    дата на произв. - декември , 2013 г., пробег - 130000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Hyundai I40 Само на газ !

    18998 лв.

    дата на произв. - март , 2012 г., пробег - 54000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Hyundai Getz 1.5.CRDI

    3333 лв.

    дата на произв. - юни , 2005 г., пробег - 137069, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Hyundai Getz 1.5 CRDI KLIMA

    3500 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 147500, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Hyundai Accent 1.5CRDI-ВЕРИГА-EURO4

    4999 лв.

    дата на произв. - декември , 2006 г., пробег - 162000, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • Hyundai I20 NAVI- GAZ- YNIKAT

    11899 лв.

    дата на произв. - януари , 2013 г., пробег - 126000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 44 )

Напиши коментар Влез

от: Русия ( преди 4 седмици )

Прав е.НО все пак марките са в различна ценова листа. Тяхният Генезис дали няма да бъде бъкан с туй -унуй
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

киа и хюндай имат от най-добрите автоматични скоростни кутии
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: GP ( преди 4 седмици )

Да никой друг не тества само 50 000км ... LEXUS например тестват някои модели по 1 600 000 км
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

никога немска кола....1 милион да имам,само японка
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

КИА по-качествни от Хюндай...!? И от кога това?
P.S: За 2017 г. най-доволни в Германия от i30.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

За електрониката им пишеше, че Форд и GM преговарят с корейцкте да купуват от тях някои модули.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Ха, ха, ха, БМВ са им такъв трън, че шефа им избяга при корейците. Плъховете напускат потъващия кораб.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

От 2012 г. корейците пуснаха тяхна фирма за екетроника. Скъсаха с Бош. Четете преди да пишете измислици. И автоматиците са техни, за срам на германците.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Едно се чудя, ако на някой от тукашните драскачи случайно се озоват 500 бона в банковата сметка, към ИндКомерс или към БалканСтар ще се отправи? Гласувайте с + (ИндКомерс) и - (БалканСтар).
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Вече се чудят с кво да се захванат.
Трън в очите са ви БМВ и останалите немски производители.

ахахаха, смешни
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 2  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 месец )

а защо ECU-то на хйндай е от Бош? сигурно не е защото немците правят глупости
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Ех, значи.
Как винаги жълтите коли са във всичко по - добри, апък все немските им са в главите.
Чудна работа.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: Аз ( преди 1 месец )

Новите Мерцедеси просто не са за български мърлячи, които да ги човъркат пред блока и да ги водят на кварталния майстор. Колите наистина са наблъскани с много електроника с цел комфорт и сигурност, но пък за сметка на това си имат и добра диагностика. Като я заведеш на оторизиран сервиз и я закачат, си казва всички болежки и не се правят ремонти в стил "проба-грешка". Колата също предупреждава водача на таблото за почти всяка неизправност като например изгоряла лампичка на задния номер.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 9  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
При положение, че КИА от много време е много по-качествен и надежден автомобил от Хюндай, на база на какво шефчето на Хюндай дава акъл?!
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 2  Отрицателни: 7

от: тЕХНИК ( преди 1 месец )

Най-накрая някой да каже истината ,че 90 % от екстрите и колите са боклуци.Хюндай много добре са се насочили и много одобри коли изкараха в последно време и като дизайн и като надежност.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Не знам. i40 има същите автопилоти като другите марки. Дори автономното им спиране не е до 60 км/ч, а до 120 км/ч. Така, че този за какво екстри говори?
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Ами кой каращ С-класа използва автопилота или и половината от системите за автономно придвижване? Да не говорим колко са ненадеждни те наистина. Дори и всичко да е ок от към софтуер и кабели и т.н. когато един датчик не подава коректна информация, може да се пребиеш на момента. А както знаем датчиците дефектират рано или късно.
От тази гледна точка човека е прав. Защото в момента нямаш 2-3 бекъп системи, които да се намесят при определен проблем с автономната система. ОБщо взето пазарен трик.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Като гледам, Соната в Щатите е с 8-степенна DSG(DCT). Volkswagen нямат такава екстра на Пасат. Да не говорим за евтина пластмаса, че тоично БМВ трябва да се скрият в миша дупка.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 14  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Само дето корейците нямат торсионни греди. Ама то трябва да имаш поне минимално IQ.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Ок, да си карат евтината торсионната греда, аз ще си карам скъпото многораменно окачване.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 3  Отрицателни: 9

от: Гост ( преди 1 месец )

До 2014 Бирман е ВицеПрез на БМВ, шеф на инж-га и отговаря за натъпкване на коли с екстри и джаджи. Може би тази битност му помага да прогледне. Всеки човек има право да се развива и променя. Когато такъв висок авторитет говори ясни отдавна неща ние сме оглокажени и отзивите тук подкрепят тезата. Битката за пазар е жестока и трябва да си с нещо повече. Често липсата на екстри води до измамно усещане, че вземаш лоша стока. Фирмите ползват това, а новите клиенти не се боят да задлъжняват и така ..
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

От последната статистика: лоялните клиенти на Хюндай са 91%, а на Фолксваген 47%. Няма какво да коментираме повече.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Хюндай имат полигн за изпитания в северна Швеция. Когато писаха за това, отбелязаха, че нито една германска фирма няма полигон за екстремни изпитания.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 месец )

младене , много се бъркаш моето момче
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Пичове, климатика беше сериен в Hyundai Accent от 1994 г. По това време Поло и Голф 3 изобщо не бяха чували какво е това. То в Голф 4 беше супер екстра.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 22  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Прогресът движи света, но доказания прогрес. Не фърфалашки недоизпипани недомислици, каквото е практиката във Фолксваген. Там и 5 километра изпитания не правят. Бързат да продават и клиентите после ги съдят.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: младен ( преди 1 месец )

До тоя под мене.

До скоро изброените екстри бяха екстри в немските кошници. В японските автомобили си бяха стандартно обурудване ;)
Отговори
 
+13
 

Положителни: 19  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Много ясно , че екстрите продават колата
Много ясно, че колкото повече екстри - толкова повече проблеми!
Ама нека не забравяме, че екстра доскоро бяха климатик, ел. стъкла, отопляеми седелки, абс , есп, климатик...
ама вече като сме свикнали с тях - няма да си купиш кола без примерно климатик (ако не си дошо де)
така,че този Немец, да не се прави на японец и на много умен и оригинален
прогреса движи света
Отговори
 
+2
 

Положителни: 9  Отрицателни: 7

от: СеСе СеРе ( преди 1 месец )

Прав е човека! Уливат се с "екстрите" в последно време! Всичко е да вземат повече пари, но всеки си знае какво му трябва в колата! Има маниаци, които искат да имат и тоалетна в колата си и доста от тях си я имат- цялата кола им е една мобилна тоалетна!
Отговори
 
+15
 

Положителни: 18  Отрицателни: 3

от: Брандо ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
На мен пък ми е приятно, автомобилът ми да се носи над пътя, да ме предупреждава за всичко и отпуснат на креслото да слушам Джо Кокър все едно е на задната седалка. Няма смисъл да казвам марката !
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising