Вход   Регистрация

Камионът на Tesla ще е готов до месец

Камионът на Tesla ще е готов до месец
 

Производството му трябва да стартира до 2 години

Tesla ще покаже за първи път електрическият си влекач на 26 октомври. Това съобщи в профила си в Twitter шефът на компанията Илон Мъск, който уточни, че премиерата и първите публични тестове на камиона ще се състоят в Хоторн – градът, където е базирано дизайнерското студио на Tesla.

Влекачът на Tesla тръгва през октомври

Доскоро се смяташе, че премиерата му ще е през септември, по-точно на 28-и, като дори Мъск беше обявил това, но все още не е ясно какво е наложило закъснението от почти един месец. Очаква се, че пробегът на влекача на Tesla ще е между 320 и 480 километра с едно зареждане, а през лятото Мъск заяви, че очаква серийното му производство да стартира след 18 до 24 месеца.

Естествено, в идеалния според Мъск вариант, електрическите камиони и влекачи ще са напълно автономни, но това ще трябва да се отложи за по-далечното бъдеще. През май Мъск потвърди, че при създаването на влекача са използвани много компоненти от новия Model 3, като даде пример с електромоторите и обясни, че това няма как да се случи с модел на някой от традиционните производители на камиони с големи дизелови мотори.

Снимка: Tesla

Реклама  


Купи кола

  • Mercedes-Benz C 220 2.2CDI NAVI 6ck. Facelift

    9300 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 0, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • VW Passat 2.5TDI-4X4

    4300 лв.

    дата на произв. - януари , 2002 г., пробег - 171000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Zafira 1.6i-METAN

    6999 лв.

    дата на произв. - декември , 2008 г., пробег - 168000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Astra 1.7CDTI-COSMO

    6400 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 156000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Astra 1.3CDTI-FACE LIFT

    6200 лв.

    дата на произв. - декември , 2007 г., пробег - 156000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Astra 1.3CDTI

    5999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2006 г., пробег - 147000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 19 )

Напиши коментар Влез

от: abc ( преди 2 месеца )

Хубаво смятате, ама може ли и да сметнете колко стуват соларните панели с размери 6 метра на 50 километра, както предлагат някои по-долу?...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Приятелю сметките ти са пълна глупост
За да стане това което казваш трябва...
1 да е слънчево и зависи за кой период на годината интезитета на слънцето е различен
2 през деня с колата съм на работа което значи че ще я зареждам вечер ... значи ми трябват и батерии да съхранят неоползотворената енергия през деня
3 ти можеш ли да ми кажеш какви батерии и за какъв обем става въпрос да акомулират енергия достатъчна да се заредят 50 камиона
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Смятам щом искаш ( преди 2 месеца )

Ако приемем примера с магистралата, На всеки километър ще се произвеждат 2000 kW , следователно На всеки километър могат да се направят 15 бързи зарядни станции на Тесла, зареждащи 400 километра за 40 минути.

Дали караш денем или нощем Няма значение. Все ще намериш 40 минути за 400 километра. Ако караш по-малко от 400 километра, Значи не прекарваш цял ден в колата. Може да заредиш през деня от фотоволтаици или на нощна енергия, която така или иначе е излишна и затова е с ниска цена.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Смятам щом искаш ( преди 2 месеца )

Ако си покриеш паркомястото на паркинг с фотоволтаици, Това са 24 квадрата, осигуряващи мощност от 6kWp. За географските ширини на България, средногодишния добив ще е 7200kWh. Това са 72 пълни зареждания на 100kWh батерия на Тесла, осигуряващи годишен пробег от 35 000 километра. Е вярно е, че след 25 години служба, тези същите фотоволтаици ще осигуряват само 30 000км/годишно заради деградацията. С други думи могат да осигурят над един милион километра, дори на НЕикономичен електромобил.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Лелееее тоя с продълженията е гола вода ХА ХА ХА
Ти за една Тесла сметни колко фотоволтаици ти трябват а за камион умножи *5 ... и хората обикновено пътуват през деня ...а не да зареждат батерии денем а да пътуват вечер
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Продължение ( преди 2 месеца )

Мощността на панелите се дава в Wp, което изразява каква РЕАЛНА мощност ще отдаде панела, ако е насочен перпендикулярно към светлинен източник с интензитет 1000W/кв.м, колкото е реалното слънчево излъчване в ясен слънчев ден.

Ако един фотоволтаик има КПД 20%, Това означава че ще са необходими пет квадратни метра за да се постигне мощност от 1000Wp. Както виждаш аз съм предвидил 6 квадратни метра, за да се компенсира ъгъла спрямо слънцето и загубите от стареене, които са 20% за 25 години.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Продължение ( преди 2 месеца )

Мощността на панелите се дава в Wp, което изразява каква РЕАЛНА мощност ще отдаде панела, ако е насочен перпендикулярно към светлинен източник с интензитет 1000W/m
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: До бозата ( преди 2 месеца )

Нищо не съм измислил господин боза, Това са напълно реални инсталации работещи от години. Никой не е казал че трябва да са вертикални. Въпреки това, дори вертикално си работят перфектно. Може да потърсиш в Google фасадни фотоволтаични инсталации. Има хиляди примери.

Мощността на панелите се дава в Wp, което изразява каква РЕАЛНА мощност ще отдаде панела, ако е насочен перпендикулярно към светлинен източник с интензитет 1000W/m
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Простотия и боза ( преди 2 месеца )

Ти измисли техниката пич.Явно си първия който би сложил соларни панели вертикално..и като ще тръгне една енергия,майко мила. Отделно от това с тия 2 киловата на метъър...нямаа стане работата..Просвещавайте се бе с тия панели загубени 21 % е реалното кпд останалото се води киловат пик !
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Тираджията ( преди 2 месеца )

Пак много Мозъци са се развихрили във форума! А като трябва да превозите един контейнер от точка А до точка Б цял влак ли ще наемете? А ако няма релси до точка Б? Корифеи!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 12  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Представям си паркинг в Германия с около 50 камиона спрели да зареждат батериите си които ще са минимум 500 - 800 киловата .... дали електро преносната мрежа е готова за електричките дали изобщо мощностите за производство на ток са достатъчни ???
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

За тези които мислят че ЖП транспорта ще намали камионите по пътищата са в голяма заблуда ...и точно в Германия ЖП транспорта е силно развит не като в БГ но камионите не намалят
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Wane ( преди 2 месеца )

Мъск казал, че няма как да се ползват компоненти от коли при традиционните камиони, но то в традиционната индустрия проблемът съвсем не е само мощност. Докато заложеният пробег при автомобилите е 250к км, то при влекачите за дълги разстояния е 1600к км. Та изискванията са коренно различни и г-н Мъск отново си говори разни неща, колкото да се издига в очите на феновете си.

За влекач един осъществим вариант за екология би бил хибрид в серия, така както са някои влакове и кораби.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

как ги махат софтуерно?
в белите държави полицаите те спират и тдокато единия оглежда камиона и гледа документите другия ръга сондата в ауспуха и мери нивото на изгорели газове. ако има проблем, камеона се спира на момента от движение
Отговори
 
+15
 

Положителни: 15  Отрицателни: 0

от: рветеер ( преди 2 месеца )

Да и тровят ли тровят, знам директно от тираджии, че почти няма български камион с работеща ад-блу система. Махат ги софтуерно за да им е по - евтино, а за отровата няма проблем....
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Сещам се за магистралата между Инсбрук и Мюнхен - там през работните дни в дясната лента има практически само камиони, с десетки километри. Кому е нужно това?
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Радвам се, че мислиш така, но явно има ТИР-аджии, които раздават минуси.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 17  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Да влаковете са най ефективния и удобен превоз.
Със най малко количество енергия се превозват стотици и дори хиляди тонове товар.

Пътническите влакове пък са супер комфортни и бързи. Съвременните влакове (като японските) поддържат 250км/ч без проблем. А може да достигнат и до над 500км/ч.
Отговори
 
+23
 

Положителни: 26  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Електрически камиони има оттдавна - наричат се влакове. Честно казано съм силно притеснен от задълбочаващата се тенденция да се използват камиони за дълги разстояния, защото задръстват пътищата за леките коли. Крайно време е ЕС да се намеси с по-строги регулации, за да стимулира железопътния транспорт. Иначе от електрически камиони има смисъл в града и за извозване от/до ЖП гарите.
Отговори
 
+24
 

Положителни: 31  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising