Вход   Регистрация

Европейските производители предложиха сваляне на вредните емисии с още 20%

Европейските производители предложиха сваляне на вредните емисии с още 20%
 

Компаниите са на мнение, че новата мярка да влезе в сила от 2030 г.

Европейските автомобилни производители предложиха намаляване на вредните емисии (CO2) с още 20%. Мярката трябва да бъде гласувана от Европейската комисия (ЕК) догодина и да влезе в сила през 2030 г.

Европейските производители предложиха сваляне на вредните емисии с още 20%

Предложението бе обявено по време на автомобилното изложение във Франкфурт от Дитер Цетше, изпълнителен директор на Daimler и председател на Европейската асоциация на производителите (ACEA). Ако то бъде прието, нивата на CO2 от 95 гр/км, които влизат в сила през 2021 г., ще бъдат снижени до 76 гр/км през 2030 г.

Според производителите, скокът е доста сериозен, но това ще форсира навлизането на електрифицирани автомобили на пазара, което става по-бавно от очакваното. През първата половина на 2017 г. броят на този тип превозни средства е едва 1,2% от общо продадените в Европа.

Според Цетше, няма как са се направи точна прогноза какъв ще е дялът на електромобилите, преди да бъде въведена промяната в стойността на вредните емисии. А следващото изменение - след 2030 г., трябва да бъде съгласувано в зависимост от търсенето на електромобили от страна на потребителите.

Босът на Daimler е категоричен, че е неправилно правителствата в ЕС да принуждават силово производителите да се насочват към производството на електрически модели, защото така проблемът няма да може да бъде решен. И допълни, че дизеловото гориво си остава доста важно по пътя към намаляване на вредните емисии.

Снимка: Cars

Реклама  


Купи кола

  • Ford Cougar 2.5.koja.ful.

    11 лв.

    дата на произв. - октомври , 2001 г., пробег - 110254, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Ford C-max 1.6/2.0/d/5br

    11 лв.

    дата на произв. - април , 2005 г., пробег - 113587, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Ford C-max 1.8i/1.6D/2.0D

    11 лв.

    дата на произв. - септември , 2005 г., пробег - 123589, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Ford C-max 1.6/Avtomat/ra4k

    11 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 128564, С.к - Автоматична, цвят - Металик

  • Mercedes-Benz E 320

    19500 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 190000, С.к - Автоматична, цвят - Металик

  • Fiat Sedici 1.9multijet.3br.

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2008 г., пробег - 85469, С.к - Ръчна, цвят - Металик

Виж всички обяви

Коментари ( 14 )

Напиши коментар Влез

от: До Wane ( преди 6 дни )

"Но пък бъдещите поколения шофьори, които биха изграждали навици директно с ел. коли без да са свикнали на комфорта и удобствата на ДВГ сигурно биха могли да променят пазара."

Комфорта и удобствата са относително понятие. Представи си, че има някъде в града зарядна станция за която може да си заредиш телефона за две минути, така че да изкара цяла седмица и тази услуга струва един лев. Ще се възползваш ли от този Комфорт и удобство или ще продължиш да си го зареждаш в къщи всяка вечер за 1-2часа?
А спомняте ли си с първите мобилни телефони, колко беше досадно да си ги зареждаме всяка седмица. Тези които нямаха, ни се чудеха на акъла и казваха, че никога няма да си купят. Стационарните телефони били евтини и не искали никаква поддръжка, а разговорите с тях почти без пари. Познавате ли някой без мобилен телефон? А някой със стационарен? Спомняте ли си телефонните кабинки и уличните телефони?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Колев ( преди 6 дни )

до Wane, аз лично харесвам ДВГ като технология и удоволствие на шофирането, защото съм маняк, и предпочитам да ми е трудно, но да имам пълен контрол върху съединителя, предавките, ръчната спирачка предпочитам да е с лост, а не с бутон, за да модулирам спирачната сила както искам.

Но бъдещите поколения обичат да им е лесно. Ако могат колите сами да се управляват. Затова и в бъдеще може да изгубим хобито и удоволствието на шофирането, ако автономните коли станат задължителни поради оправдания..
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Колев ( преди 6 дни )

Wane, електромобилите се управляват много по-лесно и комфортно от ДВГ - имаш само 1 до 2 предавки (бърза и бавна ако са 2), нямаш съединител.

Не можеш да задавиш двигателя при рязко пускане на съединителя или да върнеш назад по наклон както при ръчните скорости.

За капак, в момента в който върнеш газта, двигателя превключва в генераторен режим и действа като силна моторна спирачка.

Като поддръжка, ремонт, обслужване и настройка няма смисъл да сравняваме ДВГ срещу ел.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: пена ( преди 1 седмица )

До 2030 производителите, които не желаята да преореантират производството си предимно към електромобили, вече ще са фалирали...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Край ( преди 1 седмица )

Всички енергоизточници са със скачени цени за това колите няма да станат само ел. само дезилови, само газови или само бензинови. Ще има всякакви. От нефта не може да се произведе само бензин или само пропан-бутан - ще се прави и дизел.
Просто се успокойте. Революцията се отлага.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Alex ( преди 1 седмица )

Най-бързото, козметично и компромисно решение в полза на екологията е газифициране на старите и фабрични газови уредби на новите. Цената на колите остава практически непроменена, дистрибуторската мрежа е налице. Дори може да се говори за дълъг период на трансформация към електрическите коли. Не знам защо никъде това не се взима под сериозно внимание и не се обсъжда.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Wane ( преди 1 седмица )

Не съм толкова сигурен. Не всичко е въпрос на пари. Но пък бъдещите поколения шофьори, които биха изграждали навици директно с ел. коли без да са свикнали на комфорта и удобствата на ДВГ сигурно биха могли да променят пазара.

При всички положение движеща сила са онези, които правят законите в Брюксел.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: До Wane ( преди 1 седмица )

Пазарът и цената са променили коренно много навици. Вярваш или не вярваш, в момента в който цените на електромобилите се изравнят с тези на бензиновите, много хора ще прояви желание да си променят навиците.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: fermera ( преди 1 седмица )

За всички който дишат саждите на дизела,ще представлява интерес информацията че палмовото масло се внася вече безмитно в Европа.Производителите масово го използват при направата на биодизел който се добавя в дизела.Така един карцерогенен за тялото продукт се приема и при вдишване.Няма да спрат да ни тровят скоро.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Евлоги ( преди 1 седмица )

Ало фена на електрокарите,я си представи как 30 милиона германци се прибират от работа и започват да си зареждат тролеите.Коя система ще издържи и колко ще струва тока
Отговори
 
+6
 

Положителни: 10  Отрицателни: 4

от: 112 ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Тръмп не вярва в глобалното затопляне така че за бензина няма какво да се притесняваме. Дизелаците да му мислят. :D
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 1  Отрицателни: 7

от: Wane ( преди 1 седмица )

Анонимен, недей се напряга толкова. Дизелът е от огромно значение за намаляване на парниковите емисии, а те са много важни що се отнася до състоянието на целия свят. Негативите му засягат населението само локално.

Другия анонимен - авто-индустрията е свръх-регулирана, та пазарът там като цяло не се саморегулира. Пък и какво ще предложат? Кой е готов да си купи ел. кола и да си промени коренно навиците? Ти?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Нищо де. Други производители ще предложат решение и пазара ще се саморегулира.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 10  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Типично по немски, върти, суче и пак до нафтовите печки стига:
"...дизеловото гориво си остава доста важно по пътя към намаляване на вредните емисии."
И кое по-точно му важното бе немски цъpвул? Точно заради изкуственото подпиране и налагане на дизела от вас се спря развитието на алтернативните технологии на задвижване. Заради протекционистките ви закони, правила и умишлено нагласени норми за екология наложихте канцерогенните технологии, които все още са ви много важни.
Нагли безсрамници!
Отговори
 
+13
 

Положителни: 20  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising