IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Новата версия на лимузината харчи само 2,1 л/100 км

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Mercedes използва салона във Франкфурт, за да покаже новия си хибрид S 560e, който може да се зарежда от електропреносната мрежа и заменя досегашния S 500. Автомобилът е по-икономичен не само от предшественика си, но от Toyota Prius, сочат данните на производителя.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Разходът на гориво при хибридния седан е едва 2,1 л/100 км. Това е с 0,7 л/100 км по-малко от предлагания досега S 500e. За сравнение, дизеловата модификация 400 d, която е оборудвана с 3,0-литров V6 с мощност 340 к.с. харчи 3,6 л/100 км. А хибридната Toyota Pruis - поне според официалните данни на японската компания, има разход от 3,3 л/100 км.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Задвижващия агрегат на Меrсеdеѕ-Веnz Ѕ 560e е включва бeнзинoв двигaтeл V6 c мoщнocт 367 ĸ.с. и 500 Hм въpтящ мoмeнт. Toй се комбинира с електромотор, доставящ още 121 к.с. и 440 Нм. Скоростната кутия е 9-степенен автомат.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5 секунди, а максималната сккорост е ограничена на 250 км/ч. Батерията за седана е разработка на дъщерната компания   Deutsche Accumotive, като има капацитет от 13,5 кВт/ч. Благодарение на нейните компактни размери обемът на багажника е увеличен от 395 на 410 литра.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

В списъка със стандартно оборудване на новата хибридна S-Class влизат климатична система с функция за предварителна настройка на температурата, загряване и вентилация на седалките, подгряване на волана и подлакътниците на централната консола и на вратите.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Седанът е оборудван и със система ECO Assist, която анализира данните, постъпващи от навигацията. Тя разпознава пътните знаци, като разполага и с радар. Всичко това позволява на водача по-икономичен стил на шофиране.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Разбрахме че пишеш за Примус. Грозния Пасат ГТЕ е на светлинни години от Примуса, във всяко едно отношениеХаха, а големия виц е, че вече щайгата Примус е и спортен.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тези данни, които се публикуват постоянно за свръхниските разходи на този и онзи автомобил са само прах в очите и ПР, заради модерната истерия по екологията. Аз бих бил безкрайно любопитен да ми покажат поне един-единствен собственик на този S Class, който ще си го е купил защото е икономичен и екологичен. Глуп0сти на търкалета. А и ако не бяха многото преференции за електромобилите в разните държави и Приуса, и Теслата, и Волт-а нямаше да видят много бели дни.
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Долу писах за Приус, телефона написал Приет
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Passant gte е грозна пенсионерка щайга.Приет изглежда модерно, спортно и е най-ефективния хибрид на пазара.София-Варна-София средна скорост 110км/ч разход около 5/100.Като това е обикновения Приет без plug in.Тоя новия с плъг ин по 3\100км. магистрала. Среден официален разход под 2л\100км
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе и два литра да бъде над Приуса, пак е 100 пъти по кола
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    доше. къде ги четеш тия публикации бевсеки път цитираш някакви истории , които само ти си знаеш, чувал и виждал !пълен психопат си - честно !
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахахаха тея вурстове съвсем полудяха.Не ги зная по каква система са го мерили този разход но ауто билд преди време правиха тест на един техен хибрид и се оказа че вместо да гори по малко той гори малко повече от нехибридната версия със същия мотор. Всички бяха тотално изненадани от редакторите а бяха обявили разход 3 пъти по нисък. с2га като го гледам обявения разход пак тшлкова ще е по 3 първите 100 км а после по 5.Баси смешниците са тея.
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Карам s class ( преди 6 години )
    Само германците могат да го измислят това представяне на разхода.По тази логика Chevy Volt и бмв и3 не харчат гориво защото заредена батерия им стига за първите 100км, а после на бензин
  • #12
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    passat GTE (plug in hybrid) София- Варна-София средна скорост 107км/ч - 3.4 л!примуса може да ме фане за шамизера и да си направи харакири !
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Не се притеснявайте, добавете и разхода на електроенергия от ел.двигателя и сметнати заедно мощностите ще дадат разход колкото горе-долу само ДВГ.Най-много да е малко по-малък.Тук електромотора не е основен агрегат, тъй като ДВГ е съединен с трансмисия.Рекуперацията на енергия не е такава, каквато при Plug-In хибрида, или електромеханичното задвижване, където електромотора е по-мощен и е основния агрегат.