Вход   Регистрация

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius
 

Новата версия на лимузината харчи само 2,1 л/100 км

Mercedes използва салона във Франкфурт, за да покаже новия си хибрид S 560e, който може да се зарежда от електропреносната мрежа и заменя досегашния S 500. Автомобилът е по-икономичен не само от предшественика си, но от Toyota Prius, сочат данните на производителя.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Разходът на гориво при хибридния седан е едва 2,1 л/100 км. Това е с 0,7 л/100 км по-малко от предлагания досега S 500e. За сравнение, дизеловата модификация 400 d, която е оборудвана с 3,0-литров V6 с мощност 340 к.с. харчи 3,6 л/100 км. А хибридната Toyota Pruis - поне според официалните данни на японската компания, има разход от 3,3 л/100 км.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Задвижващия агрегат на Меrсеdеѕ-Веnz Ѕ 560e е включва бeнзинoв двигaтeл V6 c мoщнocт 367 ĸ.с. и 500 Hм въpтящ мoмeнт. Toй се комбинира с електромотор, доставящ още 121 к.с. и 440 Нм. Скоростната кутия е 9-степенен автомат.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5 секунди, а максималната сккорост е ограничена на 250 км/ч. Батерията за седана е разработка на дъщерната компания   Deutsche Accumotive, като има капацитет от 13,5 кВт/ч. Благодарение на нейните компактни размери обемът на багажника е увеличен от 395 на 410 литра.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

В списъка със стандартно оборудване на новата хибридна S-Class влизат климатична система с функция за предварителна настройка на температурата, загряване и вентилация на седалките, подгряване на волана и подлакътниците на централната консола и на вратите.

Хибридният Mercedes-Benz S-Class се оказа по-икономичен от Prius

Седанът е оборудван и със система ECO Assist, която анализира данните, постъпващи от навигацията. Тя разпознава пътните знаци, като разполага и с радар. Всичко това позволява на водача по-икономичен стил на шофиране.

Снимки: Mercedes-Benz

Реклама  


Купи кола

  • Mazda 3 2.0 LUX/SCHWEIZ

    7227 лв.

    дата на произв. - февруари , 2006 г., пробег - 150000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Audi A4 2.0tdi#140kc#6ck.

    8498 лв.

    дата на произв. - януари , 2005 г., пробег - 187500, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • VW Caddy 1.9tdi 105hp klimatik

    7500 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 146570, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • VW Passat 1.9tdi*105kc.*ЗАПАЗЕНА*

    7998 лв.

    дата на произв. - януари , 2008 г., пробег - 146000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Fiat Punto 1.9JTD 6sk.

    4900 лв.

    дата на произв. - юни , 2006 г., пробег - 119000, С.к - Ръчна, цвят - Червен

  • VW Golf 1.9 TDI 90hp

    3650 лв.

    дата на произв. - ноември , 1999 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Разбрахме че пишеш за Примус. Грозния Пасат ГТЕ е на светлинни години от Примуса, във всяко едно отношение

Хаха, а големия виц е, че вече щайгата Примус е и спортен.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тези данни, които се публикуват постоянно за свръхниските разходи на този и онзи автомобил са само прах в очите и ПР, заради модерната истерия по екологията. Аз бих бил безкрайно любопитен да ми покажат поне един-единствен собственик на този S Class, който ще си го е купил защото е икономичен и екологичен. Глуп0сти на търкалета. А и ако не бяха многото преференции за електромобилите в разните държави и Приуса, и Теслата, и Волт-а нямаше да видят много бели дни.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Долу писах за Приус, телефона написал Приет
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Passant gte е грозна пенсионерка щайга.Приет изглежда модерно, спортно и е най-ефективния хибрид на пазара.София-Варна-София средна скорост 110км/ч разход около 5/100.Като това е обикновения Приет без plug in.Тоя новия с плъг ин по 3\100км. магистрала. Среден официален разход под 2л\100км
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Абе и два литра да бъде над Приуса, пак е 100 пъти по кола
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

доше. къде ги четеш тия публикации бе
всеки път цитираш някакви истории , които само ти си знаеш, чувал и виждал !
пълен психопат си - честно !
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

хахахаха тея вурстове съвсем полудяха.
Не ги зная по каква система са го мерили този разход но ауто билд преди време правиха тест на един техен хибрид и се оказа че вместо да гори по малко той гори малко повече от нехибридната версия със същия мотор. Всички бяха тотално изненадани от редакторите а бяха обявили разход 3 пъти по нисък. с2га като го гледам обявения разход пак тшлкова ще е по 3 първите 100 км а после по 5.
Баси смешниците са тея.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Карам s class ( преди 2 месеца )

Само германците могат да го измислят това представяне на разхода.
По тази логика Chevy Volt и бмв и3 не харчат гориво защото заредена батерия им стига за първите 100км, а после на бензин
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

А сега ще дойдат феновете на Тесла и ще ви обяснят как минават 2000км. с едно зареждане.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

passat GTE (plug in hybrid) София- Варна-София средна скорост 107км/ч - 3.4 л!

примуса може да ме фане за шамизера и да си направи харакири !
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: Колев ( преди 2 месеца )

Не се притеснявайте, добавете и разхода на електроенергия от ел.двигателя и сметнати заедно мощностите ще дадат разход колкото горе-долу само ДВГ.

Най-много да е малко по-малък.Тук електромотора не е основен агрегат, тъй като ДВГ е съединен с трансмисия.

Рекуперацията на енергия не е такава, каквато при Plug-In хибрида, или електромеханичното задвижване, където електромотора е по-мощен и е основния агрегат.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

То на книга немските произвеждат гориво, а не харчат. В реалността обаче този разход на С-ката е към 8-10 поне, ако не я "газиш".
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: Стен ( преди 2 месеца )

Че разхода е много нереален,е ясно.При заредена батерия първите 50 км.може и да толкова.
Вчера карах около 2,3 км.зад една Тесла,модел S,с турска регистрация.Точно преди тунела,в посока София,човека караше с около 80.Доста странно ми стана,за къде беше тръгнал и колко пъти и къде ще спира да зарежда?
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
А бе, льольо, имам дизел в класа на Пасат и със 120 км/ч до Бургас също харчи 5/100. Но е 100 пъти повече кола от недъгъвия Приус. Айде у лево!
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: Без коментар! ( преди 2 месеца )

Вземаме един Приус и това плъгинче, пълним резервоарите и правим София-Бургас-София със 120 км/ч. После мерим. Приус 5 и нещо, Мерцедеса над 10
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 14

от: Wane ( преди 2 месеца )

Не знам статията вие ли сте си я писали или сте я превеждали, но сравнявате разхода на гориво на хибрид (Prius) със plug-in хибрид (S560e), което е неадекватно. Plug-in хибридът на Prius, който не се предлага в БГ има официален разход на гориво 1.0л за 100км.

За S400d пък сте дали грешни данни. Разходът е 4.5-6.5л, а не 3.6л както сте написали.
Отговори
 
+20
 

Положителни: 22  Отрицателни: 2

от: ; ( преди 2 месеца )

Абе гледам всички успяхте да я покарате вече новата ес класа.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 13  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ако Ес класата гори 2.1, то да сложат тази хибридна система на А класата и тя сигурно ще връща гориво.
Тези, за да обявяват подобни разходи, трябва да са спали на течение!
Отговори
 
+29
 

Положителни: 33  Отрицателни: 4

от: до: 112 ( преди 2 месеца )

Защо така мислиш?
Това не е разход на гориво, а на други течности!
Откакто Приус е на пазара всички с него се мерят и всеки производител вади модели, които уж са по-икономични, на на тестовете всяка година обявяват Приус за най-икономичната кола с ДВГ.
Магарцедесите обаче толкова вече наглеят, че чак S клас го изкарват по-икономичен. Пълни смешници са.
В класацията кой най-много лъже в разхода на гориво на първо място беше БМВ, следвани от МБ, Ауди и т.н.
Вурстовете са доказани мошеници!
ФАКТ!
Отговори
 
+13
 

Положителни: 21  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тоя разход 2,1/100 на антифриз и масло ли е или само на масло?
Приусите нямат разход на тези течности, че да се сравняват тях!
Интересно ми е дали в САЩ ще обявят подобен смешен разход на който и децата в детската градина няма да повярват. Откакто ги осъдиха там спряха да пущат подобни лъжи за разхот на гориво, който дори и в лабораторни условия никой не може да постгне. Платиха милиони и вече не лъжат така нагло. Пишат разхода от еди колко си.
Кга и в Европа ще ги осъдят за тези лъжи?
Отговори
 
+18
 

Положителни: 28  Отрицателни: 10

от: 112 ( преди 2 месеца )

Нищо общо с реалния разход.
Отговори
 
+24
 

Положителни: 30  Отрицателни: 6


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising