Вход   Регистрация

Citroen се опитва да привлече младежите

Citroen се опитва да привлече младежите
 

Фрнцузите показаха миниван в опаковката на кросоувър

През 1984 г. пристигналият в Chrysler Лий Якока предизвика революция, като създаде минивановете Dodge Caravan и Plymouth Voyager. С тях настъпи модата на еднообемните автомобили, но напоследък този сегмент постепенно умира. Въпреки това френските компании правят всичко възможно, за да могат да привлекат по-голям брой купувачи.

Citroen се опитва да привлече младежите

Citroen е една от тези марки, като доскоро тя предлагаше своя миниван C3 Picasso, който обаче бе заменен от C3 Aircross. Дебютиралият през публика на салона във Франкфурт модел всъщност практичен автомобил с голямо вътрешно пространство, но с външен вид на кросоувър. Така французите се надяват да привлекат най-вече младата аудитория, която залага на атрактивния дизайн.

Citroen се опитва да привлече младежите

Машината е останала без защитните елементи по каросерията, които видяхме при последните модели на марката, въпреки че те биха били актуални при кросоувър. И ако външният вид трябва да показва всъдеходен характер, то салонът си е като при миниван. Задните седалки се регулират в две направления, независимо една от друга, а обемът на багажника достига 520 литра. Предното кресло до шофьора също може да се мести и така се увеличава пространството в колата.

Citroen се опитва да привлече младежите

В салона всичко е „стилно, модно и младежко”, както обясняват от Citroen. Има огромен таблет на мултимедийната система, два цвята, дръжки на вратите с необичайна форма, панорамен покрив и проекционен дисплей през очите на водача. Предлагат се голям брой цветове на седалките, на предния панел, на каросерията и дори на покрива, което дава огромни възможности за персонализация.

Citroen се опитва да привлече младежите

В основата на C3 Aircross е платформата PF1 на концерна PSA, но клирънсът на модела (благодарение на големите колела) е с 20 мм повече от този на третото поколение на хечбека C3, който ползва същото шаси. Автомобилът може да се движи по всякакви пътища благодарение на системата Grip Control, която има 4 режима на работа – стандартен, пясък, оф-роуд и сняг. Система за задвижване на четирите колела обаче няма да има.

Citroen се опитва да привлече младежите

В Европа моделът ще се предлага с бензинов и3-цилиндрови двигатели с обем 1,2 литра и мощност 82, 110 и 130 к.с., а също така и с 1,6-литрови дизели, развиващи 100 и 120 к.с. Всички мотори са стиковани с механична скоростна кутия, но бензиновия със 110 к.с. може да бъде поръчан и с 6-степенен автомат.

Citroen се опитва да привлече младежите

Снимки: Auto.Mail
 

Реклама  


Купи Citroen

Виж всички обяви

Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: Толepacт ( преди 1 месец )

С тоя дизайн могат да привлекат предимно обратнaтa част от младежите.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Най-добрият интериор на бюджетна кола и то с много.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: ФАКТ! ( преди 2 месеца )

Шутове мноу ги разбирате нещата на Запад.На Запад както и в Сащ Канада и тн имат супер развита банкова система и всичко е на кредит.Бачкаш и си плащаш вноските и Порше моеш да караш щот не го усещаш.Вие в Бг чакате да сберете за АМГ.Гуд лък ви желая!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ко риечи? Ко каза? Ко? Някой много е сбъркал филма, и западните както източните младежи нямат пари и живеят до към 30-те при мама и тати, които снасят по някой лев за кафенце. 50% от западната младеж не обича да работи. От тях има 5% чийто родители са богати и им купуват коли, но богатите не карат Ситроен, дори във Франция.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Младежите тук нямат пари, защото носят дрехи на Филип Плейн, имат iPhone, пият и пушат
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: ФАКТ! ( преди 2 месеца )

На Запад младежта има пари не мисли как да сбере паре за Гоуф 4.Хитри са една платформа която ползват от първото поколение на Ц3 само сменят пластмасите отпред седалки в различен цвят и хоп продават.Особено жените-момичетата с пари а на Запад всички са така без тия от гетата скачат на тва а дори и за тия от гетата има на изплащане дали не праат пари.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Где пари у тая младеж?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Мда, добре, че и вие направихте алианс с Дачия, че да се научите да правите коли.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"...но с външен вид на кросоувър. Така французите се надяват да привлекат най-вече младата аудитория, която залага на атрактивния дизайн."

Това казва всичко за пазара на нови коли в момента и е доста вярно за френските такива, които винаги са залагали на формата пред съдържанието! Народът граби като луд някакви псевдо кросоувъри на баснословни цени за това, което получава.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Край ( преди 2 месеца )

Ситроен да направят алианс с Тата че да се научат да правят коли.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 12


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising