Вход   Регистрация

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии
 

Румънският бестселър запазва гамата си от двигатели

Компанията Dacia използва автосалона във Франкфурт, за да представи официално новото поколение на бестселъра си Duster. Екип на Automedia бе на закритата премиера за медиите в Париж по-рано това лято, а сега за първи път моделът бе показан и пред широка публика.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Промените при кросоувъра засягат както екстериора, така и интериора. Нови са предната и задната част на модела, както и оптиката. Duster е получил 17-цолови джанти, а предната стойка е преместена със 100 мм напред.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Голямата разлика е в интериора, където има нов приборен панел с голям екран на бордовия компютър. Поставен е волан с различни бутони, като той може да се регулира на височина. Централната консола е променена заради екрана на мултимедийната система, която вече е поставен по-високо. Нови са блокът на климатика и седалките.

Сериозно е разширено и оборудването на автомобила. За европейската версия на Duster вече ще се предлага система за кръгов обзор, функция за следене на мъртвите зони в страничните огледала, климтроник, система за безключови достъп и стартиране на мотора. Има и функция за автоматично превключване на светлините на фаровете.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Технически Duster не е променян, като ще продължи да се предлага с 1,6-литров бензинов атмосферен мотор със 115 к.с., като и с 1,2-литров с турбо, развиващ 125 к.с. Дизелите си остават два – с обем 1,5 литра, които предлагат 90 и 110 к.с.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Противно на очакванията кросоувърът на Dacia е запазил и платформата си. В неговата основа е шасито B0 на алианса Renault-Nissan, като при версиите с предно предаване се залага на полунезависимо окачване, а при тези със система 4х4 има независима електромагнитна муфа отзад.

Снимки: Motor, Automedia
 

Реклама  


Купи Dacia

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Бъдещ собственик ( преди 4 дни )

Цени има вече 4
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: off_line ( преди 2 месеца )

За служебна е идеална!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 0  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

(Залагам поне пет хиляди отгоре... разбира се не говоря за базов модел волан, *** и врътки на прозорците :))най-вероятно както обикновено ще е ~5% увеличение на базовата и всички цени средно нали затова е на същата платформа и вече примерно вместо 60% по-евтин ще е 55% но е с много по-добър интериор а цели 5 хиляди отгоре може да е само с всички нови екстри по логичната причина че до сега просто ги е нямало(изгодно било при положение че още няма обявени цени..)повечето говорят колко е по-скъпо..
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Бръм ( преди 2 месеца )

Не знам защо всички говорите за цени и колко изгодно било при положение че още няма обявени цени.... Според мен ще има доста изненади по отношение на цената... Залагам поне пет хиляди отгоре... разбира се не говоря за базов модел волан, *** и врътки на прозорците :)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Не знам някои какво недоволстват да не би ценовите КонКуренти ФВ ЪП,Пежо 108 и Сузуки Игнис да са по-добри?Интериора особено е подобрен доста примерно сравнение с този на Каптюр изглежда супер единствено липсва по-мощен ДВГ
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: ФАКТ! ( преди 2 месеца )

Ми да те са умни с малко инвестиции продават повече и имат огромни приходи.Че то тва е мечтата на икономистите с малко инвестиции големи печалби.А печалбите ще са големи особено в държави като Бг където Дачия е най-продавана леко пипнат дизайн продава повече от всичко за тези пари и без тва друго ново не можеш да купиш.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 0

от: Провал ( преди 2 месеца )

Малко по-ръбат екстериор и интериор, малко повече внимание в детайлите и накрая какво ? Старото шаси и двигатели на по-висока цена. Фейслифт отвсякъде.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 16  Отрицателни: 1

от: АХАХАХА ( преди 2 месеца )

Кви рендета бе брат Рено правят зверските модели кви японци кви 5 лева.Бг смешници!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Гост ( преди 2 месеца )

Усещам наплив на разочарование и сериозен дискомфорт поради този факт. Защо им беше да пускат слухове, че ще ползват плагформата на Кашкай CMF, като остават на старата демодирана. Нови джанти, екран и климатроник не правят колата различна. Единственото смислено подобрение е вероятното увеличение на колесната база със 100 мм, но и то е под въпрос, че е обгърнато в двусмислена журн. повръщня. То и старият Дъстър е с 2,67, което формално не е малко, но кройката му е ужасна и е нетърпимо тесен.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Много добро на супер изгодна цена. При това по-качествено от Рендетата. Румънците ме кефят, че добре попиват от японците и следват техната линия да правят качествени неща на реална цена.
В същото време немеца се дуе с някакви пенсионерски машини на които им иска космически цени. Тигана ряпа да яде пред Дъстър. Единствено Шкода са някаква конКуренция на румънците, но като си помисля, че слагат дериватите на ВАГ и лошо ми става.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 13  Отрицателни: 11

от: Бръм ( преди 2 месеца )

Система за това, система за онова... а ценана накъде върви....
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising