IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Целта на германците е през 2025 г. да бъдат №1 при автомобилите на ток

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Компанията Volkswagen показа във Франкфурт подобрен вариант на концептуалния си модел I.D. Crozz, който през 2020 г. ще се появи в серийно производство. Това е първият от серията електромобили, който трябва да направи от германската марка лидер в този сегмент.

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Пред журналисти шефът на Volkswagen – Херберт Дийс, заяви, че през 2025 г. марката ще продава по 1 млн. електромобили на година. Настъплението на този фронт ще стартира 5 години по-рано, когато на пазара ще излязат унифицираните модели от семейството I.D. Първо ще бъдат готови хечбекът I.D. и кросоувърът I.D. Crozz, а през 2022 г. към тях ще се присъедини и компактният ван I.D. Buzz.

Именно показаният във Франкфурт прототипп I.D. Crozz II дава ориентир какъв ще бъде електрическият кросоувър на марката. Той е познат до голяма степен, тъй като повтаря концептуалния модел, показан през пролетта на салона в Шанхай. Машината е получила специален цвят „Хибискус”, 21-цолови джанти, преработена оптика и допълнителни декоративни елементи.

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Размерите на електромобила се запазват – дължина от 4625 мм и разстояние между двете оси от 2773 мм. Очаква се те да бъдат същите и при серийния модел. Най-вероятно ще бъде запазен и купеобразния силует с ниско падащ покрив, но някои от елементите – като вратите, които са без централни стойки и се отварят в различни посоки, ще бъдат опростени.

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Интериорът е във формат Open Space, като е запазил 4-те отделни седалки, цифровите органи на управление, системата с датчици за разпознаване на жестовете и светодиодната система Smart Lights. Концептуаният модел разполага с автопилот, както и със специална система за почистване на въздуха CleanAir. Не е забравена и практичността – обемът на багажника е 515 литра. С толкова разполага и удължената версия Allspace на VW Tiguan.

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Технически I.D. Crozz II не е променян. Той е изграден на електрическата си платформа MEB с поместена под пода литиево-йонна батерия с капацитет 83 кВт/ч и по един електромотор на всяка ос. Предният развива 102 к.с. и 140 Нм, а задният – 204 к.с. и 310 Нм. Сумарната мощност е 306 к.с., като осигурява развиване на скорост до 180 км/ч. С едно зареждане I.D. Crozz II изминава до 500 км, като за 30 минути батерията може да бъде напълнена до 80% от специална зарядна станция.

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Окачването на електромобила е с McPherson отпред и многоточково отзад. Има и адаптивни амортисьори, като разпределението на тягата между двете оси е 48:52. Според представител на Volkswagen, управляемостта и пътното поведение на модела са на нивото на хот-хеча Golf GTI.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen i.d.crozz i.d.buzz
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Опитват се да си спасят кожите защото са изостанали от конкренцията и знаят че няма наваксване!
  • #14
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Д ( преди 6 години )
    Не знам колко трябва да си нагъл и безскруполен да покажеш една картинка твърдейки, че е някакъв уникален автомобил,който ще влезе в производство евентуално след няколко години, а след няколко месеца да пуснеш картинка показваща още по-уникално, вече второ поколение на нещо,което няма и първо такова??!!
  • #13
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Nev ( преди 6 години )
    Тва е положението. Едните правят ел-коли, другите правят косачки."Не, не е това положението амиго! Едните правят от косачки, през автомобили, роботи и.т.н до самолети, а другите нито автомобили, нито дизели, нито вурстоев с кетчуп! Ама като се поразсее още малко димната дизелова завеса, ще ви се изясни...
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако трябва да залагам на компании, които ще успеят с електрическите коли, бих заложил на участниците във Formula E. От големите компании това са Audi, PSA, JLR и Renault. Така че концернът VW има някакъв шанс.
  • #11
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Mono ( преди 6 години )
    1000 000?!?!?,ако има кой да им ги купи,това да не са макдоналцките шишковци от Америка с техния електрокар Тесла
  • #10
    9 rate up comment 13 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    Добро копие на Модел Х.
  • #9
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Ориз в кимоното ( преди 6 години )
    Уникални браво. Винаги са били номер едно
  • #8
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    пенсионерси коли , а ?а се продават , като топъл хляб...а тинейджърските закриват модели или стават на косачки - няма що !дощо гледай си жалката сергийка на пазара за кофи и си трайкай
  • #7
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тва е положението. Едните правят ел-коли, другите правят косачки.
  • #6
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз мога да го оспоря. Митсубиши сещаш ли се ? Дет фалираха. Дет ги купиха Дачия. Сещаш ли се ? Те са по - големи мошеници. Лъгали са от '91-ва насам.