IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Освежаване за Ford Mustang и в Европа

Повече мощност за атмосферния V8 мотор, не и за версията Ecoboost

Освежаване за Ford Mustang и в Европа

Скоро след освежаването на Ford Mustang за американския пазар, моделът, който се предлага в Европа също ще получи промени, свързани с дизайна, двигателя и някои технологични подобрения. Най-голямата новина обаче тук е свързана с оптимизирането на окачването на Mustang за европейските пазари, което идва като отговор на критиките на купувачите, свързани с поведението и управляемостта на американския спортен модел.

Освежаване и за Ford Mustang в Европа

Промените в работата на окачването са базирани на новата система Magneride и се използват амортисьори, които могат да бъдат открити както при Mustang GT350, така и при всички модели на Ferrari и Lamborghini. Целта е да се постигне по-добър контрол върху поведението на автомобила, както и по-стегната возия, но без това да се отразява на комфорта на пасажерите. Затова и отделните режими на работа на амортисьорите се избират и превключват от водача.

Освежаване и за Ford Mustang в Европа

Както и при други модели, различните режими засягат и работата на волана, подаването на газ и действията на трансмисията (при автоматичните кутии). Същото ще и при Mustang, като тук се появява и режим „Добър съсед”, което означава по-тихо стартиране на двигателя. При GT е налице и увеличение на мощността – 5,0-литровият V8 мотор вече разполага с 450 к.с., а що се отнася до 2,3-литровия Ecoboost, мощността на турбо мотора е намалена от 313 на 290 к.с.

Освежаване и за Ford Mustang в Европа

Клиентите ще могат да избират между 6-степенна механична предавателна кутия или 10-степенен автоматик. В екстериора промените засягат снижаване на профила на предницата, обновени предна и задна брони, нови светлини, както и по-големи въздухозаборници. В интериора се появява нов 12-инчов дисплей, който замества традиционните аналогови уреди, а различните режими на работа на автомобила ще означават и различно оцветяване на уредите и показанията им.

Снимки: Ford

Тагове: ford mustang ecoboost
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До хх ( преди 6 години )
    Това че преди си имал пари и си взел БМВ а сега нямаш и си взел Пежо или Форд не прави БМВ лоша кола .... само трябва да усетиш че бизнеса ти потъва
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За да караш бмв трябва да можеш да си го позволиш. Това че нямаш пари не ти е виновно бмв то.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоя гроб който си купил от горубляне не го наричай бмв.
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    е36 ( преди 6 години )
    тук некъф си от панелен люлински блок кряка как немал пари да подържа БМВ и минал на умрело пежо пък после паднал и до форд!бе няма ли кой да ги трие тия или да дойда аз с 48см бицепси?
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Навуходоносор ( преди 6 години )
    Колата определена е символ, красива е,има силичка. Единствено фаровете на обновения модел много ми напомнят на Ягуарите XF.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Б ( преди 6 години )
    Навремето като студент имах Сиера с двата разпределителни вала. Добра колица беше, но много се люшкаше особено в завоите. Затова ми направи впечатление, когато един път ме возеха в Мустанг, че пак е нестабилен в завоите, заради по мекото окачване
  • #2
    19 rate up comment 6 rate down comment
    хх ( преди 6 години )
    След 8 години здрави харчове с БМВ тройка,купена нова и скъпа,през 2008 минах на Пежо,доста доста непретенциозното 308SW,но ми излезе много ефтино заради ДДС кредита.Оказа се че по нищо не отстъпва на беемвето,синът ми още го кара.После от Мото Пфое ми предложиха отлична оферта за Форд Мондео 2,0 екобууст 2012 г. и сега карам мондеото.200 кс двигател,като изтребител е,всички екстри, а разходът никога не отива над 10/100.Та мили мой, като не си карал дадена марка и то нова кола,по-добре си мълч
  • #1
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това е единственият Форд, който бих си купил. И то само и единствено с 8-цилиндровия мотор.Не зная какъв мазохист трябва, за да си купуваш спортен автомобил с 2.3 литра миксер?!Те тоя мотор са го сложили само и единствено за бедните и стиснати европейци,които хем искат нещо спортно,хем искат да им нарчи, като малолитражка и хем да им е на цената кола среден клас.Еми не става! А между другото тоя 2.3 мотор съм сигурен,че ако колата се кара както се кара подобен автомобил ще гори повече от 5.0!