Скоро след освежаването на Ford Mustang за американския пазар, моделът, който се предлага в Европа също ще получи промени, свързани с дизайна, двигателя и някои технологични подобрения. Най-голямата новина обаче тук е свързана с оптимизирането на окачването на Mustang за европейските пазари, което идва като отговор на критиките на купувачите, свързани с поведението и управляемостта на американския спортен модел.
Промените в работата на окачването са базирани на новата система Magneride и се използват амортисьори, които могат да бъдат открити както при Mustang GT350, така и при всички модели на Ferrari и Lamborghini. Целта е да се постигне по-добър контрол върху поведението на автомобила, както и по-стегната возия, но без това да се отразява на комфорта на пасажерите. Затова и отделните режими на работа на амортисьорите се избират и превключват от водача.
Както и при други модели, различните режими засягат и работата на волана, подаването на газ и действията на трансмисията (при автоматичните кутии). Същото ще и при Mustang, като тук се появява и режим „Добър съсед”, което означава по-тихо стартиране на двигателя. При GT е налице и увеличение на мощността – 5,0-литровият V8 мотор вече разполага с 450 к.с., а що се отнася до 2,3-литровия Ecoboost, мощността на турбо мотора е намалена от 313 на 290 к.с.
Клиентите ще могат да избират между 6-степенна механична предавателна кутия или 10-степенен автоматик. В екстериора промените засягат снижаване на профила на предницата, обновени предна и задна брони, нови светлини, както и по-големи въздухозаборници. В интериора се появява нов 12-инчов дисплей, който замества традиционните аналогови уреди, а различните режими на работа на автомобила ще означават и различно оцветяване на уредите и показанията им.
Снимки: Ford