Вход   Регистрация

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota
 

900 конски сили от 3-литров 6-цилиндров двигател - не е лошо, нали?

Според вас колко често се случва на някой да му дойде идея да смени оригиналния V12 двигател на Rolls-Royce Phantom с доработена версия на мотор, зает от модел на Toyota? Рядко, нали? Но се случва.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Точно това са направили в японското тунинг ателие J and K. Така под предния капак на Phantom-а се появява доработена версия на легендарния двигател на Toyota 2JZ-GTE. 3-литровият 6-цилиндров редови двигател се сдобива с ковани бутала от HKS, оригиналната турбина е сменена с GReddy T78-33D, като е добавен и компресор HKS GTS8555. Мощността на двигателя е достигнала 900 конски сили, за който се грижи специално усилен автоматик с 6 степени, зает от друг модел на Toyota – Aristo.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Интериорът също е обогатен с промени, които не се вписват в британската традиция на Rolls-Royce. Акцентът тук е при инсталирането на дисплей, показващ налягането, на което работи турбото и още един дисплей, свързан с компютъра, който дава възможност да се избира кои от показателите на автомобила водачът да следи докато кара.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

В този смисъл преместването на скоростния лост на обичайното му за другите автомобили място е направо свежа идея, на която и британците ще се зарадват. Снимки: J and K

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 27 )

Напиши коментар Влез

от: Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )

hahaнчо, да беше си направил труда да провериш в гугъл преди да ставаш смешен за пореден път..
Потърси лимитите за Евро 6, след това потърси емисиите на Lexus IS300 от 2002 в emissionsfinder и сравнявай. Ама по-лесно е да си зомбирана вагонетка, нали. Те немците на такива като тебе разчитат.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Какъв е проблема само не разбирам?!
Ползва се 2 пъти по-малък обем двигател с 2 пъти по-висока мощност, а за японската надеждност мисля не е нужно да говорим.
Та в момента на тази кола имаме пъти по-голяма мощност, надеждност и икономичност. И без това на Ролс Ройс двигателите не са старите легендарни английски правени ръчно и издържащи вечно, а са най-обикновени на БМВ, които не блестят с абсолютно нищо. Така, че японската разработка ми допада.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: haha ( преди 3 седмици )

Боже и самочувствие има "професора".Кога го покриваш това евро 6..по нанадолнище ли?Само ти ли караш най феноменалния автомобил на планетата,останалите са балъци.Хахах..болен болен.И трябва да сме ти благодарни ли ,че не ни замърсяваш въздуха хаха..Ние мантри не повтаряме..само ти ръсиш "умнотии" и се правиш на незнам какво.Хайде да ни лишиш от присъствието си че стана много нагъл.Направи си сайт,пиши си сам,отговаряй си. КaPUten тъпен.!!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Даже най-добре ще направиш, ако си спреш интернета.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )

Хех, дечица, да, за екологията съм и затова карам 2JZ с предкамерно впръскване - най-чистия двигател откъм вредни емисии. Ако го измерят сега ще покрие Евро 6 без да се напъва. Няма канцерогенни сажди от директно впръкване, няма азотни окиси от дизелова компересия. Това е най-чистия тип двигател.
А вие продължавайте да си повтаряте мантрите. Чак ме забавлявате колко сте технически неграмотни, но пък убедени че разбирате нещо от коли. Ха-ха-ха!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 10  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Не ползвам услуги нито на психиатър, нито на дилър.
Виж, ако ми препоръчаш може да се обърна към твоите. Гледам си с опит и имаш пряко отношение по тези въпроси.
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 4  Отрицателни: 14

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Като смениш психиатъра, смени и дилъра.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Ако сменят и останалата карантия на този Ролс, а не само мотора, може и да стане надежден автомобил за ценители. Всичко останало е бутафория.
Ролс го няма вече. Вече е преоблечено БМВ.
Ако ще е Ролс да е Ролс, а не немска бутафория. Ако ще е немска техниката е 100 пъти по-добре да е японска.
Отговори
 
 -11
 

Положителни: 7  Отрицателни: 18

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Това е някаква гротеска, каквато само японец би измислил!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 16  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

To това е позорно просто! вдигащ гоемия капак и вътре някакво двигателче дето изглежда като фритюрник в огромния кош на Ролса.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 20  Отрицателни: 6

от: Пончо ( преди 3 седмици )

..не само психиатъра е слаб,и илачите не действат..Абре ти верваш ли си като ги дрънкаш тия небивалици.Кара една строшена бангия и вече цялото автомобилостроене се върти около твоя японски тенджерляк ли.Стига ни надува главата с тая ширпотреба.БМВ седнал да сравнява с тая кашонерия.Болен болен..
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Шваби, знаеш ли как можеш да си удвоиш цената на "колата" ?
- Като и напълниш резервоара.
Отговори
 
+22
 

Положителни: 24  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

А и друго, нали ти беше, този който ревеше за екология.
То се оказа, че именно ти си с 10+ годишен дрънгел бълващ "чист планински въздух".
Смешника, кой се оказа сега?
Отговори
 
+18
 

Положителни: 19  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Ех честито, сега новата възродена ЛЕГЕНда Супра, ще бъде с масов двигател на БМВ 340i, дори не от чиста М-ка.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 16  Отрицателни: 3

от: Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Апропо, из нета има десетки М3 и М5 с 2JZ конверсии и нито една Супра с БМВ двигател.
Ентусиастите знаят защо. Само форумните умници го обръщат на фантазии.
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 7  Отрицателни: 19

от: Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Ха-ха!
Ролс Ройс ги няма отдавна. Тия преоблечени БМВ-та не могат да се мерят с японските технологични шедьоври.
Пазарите го казват най-ясно - Тойота - технологичен гигант капитализация 170 милиарда, БМВ- технологично джудже купуващо наготово технологии от Тойота, пазарна капитализация 70 милиарда.
Фантазиите оставям на вас!
Отговори
 
 -19
 

Положителни: 4  Отрицателни: 23

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Май двама го подкарахме тоя фантазьор, каската.
Вчера от клона слязъл, днес "кола" карал, че и за баланс и NVH ми говори.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 17  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Слаб ти е психиатъра, смени го.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 19  Отрицателни: 3

от: Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Напълно съм наясно, да. Карам 2JZ от 9 години. Никой двигател от БМВ не може да му стъпи по баланс и NVH. За надеждност пък да не говорим.
Отговори
 
 -17
 

Положителни: 6  Отрицателни: 23

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Тоз пък и той всички двигатели на Ролс били еднодневки сравнение с някъв "тюрлюгювеч"-двигател.
Поне ти самия вярваш ли си ?
Може и да си тествал всичките двигатели на Ролс по няколко милиона километри да си навъртял, знаем ли.
Ама то верно вие всичките бяхте професори, зад монитора.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 19  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Ти си смешен и се излагаш с този ти коментар. Пишеш го колкото за спорта иначе и ти си наясно какво са сътворили умопомрачените японци.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 18  Отрицателни: 3

от: Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Хех, абе смешници, пред 2JZ всички двигатели на Ролс Ройс са еднодневки. Да не говорим пък за тези от последните години дето са от БМВ..
Отговори
 
 -15
 

Положителни: 11  Отрицателни: 26

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

ролс ройс, както и бентли са автомобили проектирани и напълно способни да издържат 1 ВЕК (сто години) БЕЗПРОБЛЕМНА експлоатация!
Всичко е мислено проектирано и произведено с една цел - 100 години безпроблемен автомобил
жълтия "гений" го е превърнал в дрифтърска еднодневка
пълни *** !
Отговори
 
+19
 

Положителни: 26  Отрицателни: 7

от: Striker ( преди 3 седмици )

На това му се казва японска ***
Отговори
 
+20
 

Положителни: 25  Отрицателни: 5

от: e46 ( преди 3 седмици )

Гади ми се... Преди време бяха сложили и двигател от тойота в порше.
Отговори
 
+25
 

Положителни: 32  Отрицателни: 7

от: Пончо ( преди 3 седмици )

..ужаст,..това е за някой лигоч на 35 дето да се пъне с Ролса..и брилянтен пример как японец може да развали работещо решение.Тия коли изобщо не са за това дето си мислят оризарките.Чичкото с каскета ще гледа турбото..божее..
Отговори
 
+28
 

Положителни: 32  Отрицателни: 4

от: сепуко_харакиров ( преди 3 седмици )

ужас...

Съсипване по японски!

Вместо да тунинговат в12 са набили камара пари в двигател от супра...
Ковани бутала може да се направят за всеки двигател, стига да се приложи малко инжинерна мисъл, не off the shеlf решения. Да не говорим, че истински автомобилни специалисти, ще използват съществуващото табло за новите функции..

Срам за япония са такива доработки...

Ма к'во пък толко - цялата им работа е такава!
Отговори
 
+24
 

Положителни: 36  Отрицателни: 12


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising