Вход   Регистрация

Българският конкурент на Pagani Zonda?

Българският конкурент на Pagani Zonda?
 

Sin R1 от Vilner ще дебютира официално на автосалона в Женева догодина

Българските компании Sin Cars и Vilner представиха общ проект, базиран на спортния Sin R1, който ще бъде представен догодина на автомобилното изложение в Женева. Vilner са се заели със своя специалитет, оборудвайки R1 550 с изцяло нов поръчков интериор, който вече подхожда на агресивната външност на спортния автомобил. Кабината вече е изпълнена с изобилие от кожа, карбонови елементи и други луксозни материи.

Sin R1 от Vilner: Българският суперавтомобил вече има български супер интериор

От Vilner споделят, че целият проект им е отнел по-малко от два месеца работа, като всичко е започнало от нулата с пристигането на базово изпълнение на Sin R1 с небоядисан карбонов интериор без никакви детайли в него. Олекотеният композитен материал е използван за изработката на почти всичко в кабината, като в това число влизат централния тунел, таблото, корите на вратите и дори тавана. Дълбоките състезателни седалки са изработени от същия висококачествен материал.

Sin R1 от Vilner: Българският суперавтомобил вече има български супер интериор

Комбинирайки двуцветна кожа и Alcantara със стандартния нетретиран карбон, Vilner и Sin Cars твърдят, че качеството на интериора е сравнимо с това на Pagani Zonda или Huayra. За да не забравяме произхода на съвместния проект, българският трикольор украсява долната част на козирката на таблото, точно както специалните гравюри “Sin Cars” по болтовете, както и избирача на скоростния лост на 6-скоростната механична трансмисия.

Sin R1 от Vilner: Българският суперавтомобил вече има български супер интериор

Именно през нея преминава мощността от 550 к.с. и 650 Нм към задната ос, а основен виновник за това е 7.0-литровият V8 двигател от Corvette LS7. Всичко това тежи само 1250 кг, което е по-малко от стандартен семеен хечбек.

Sin R1 от Vilner: Българският суперавтомобил вече има български супер интериор

От Sin Cars казват, че ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 3.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/ч.

Sin R1 от Vilner: Българският суперавтомобил вече има български супер интериор

В базовата си версия първият български суперавтомобил струва 179 900 евро без ДДС. 

Снимки: Vilner