Журналисти от изданието The Drive имаха възможност да се повозят на тестови прототипи на новото поколение на Bentley Continental и разкриха подробности за модела, чиято премиера ще се състои в края на месеца.
Основната новост при автомобила е поставянето на роботизираната скоростна кутия с два съединителя от Porsche Panamera. От същия модел е заета и новата версия на платформата MSB, която дебютира в началото на годината. Купето ще бъде по-ниско от предшественика си, като ще има и по-голямо междуосие. Двигателят ще бъде преместен с 50 мм назад за по-добро разпределение на масата - 48:52 в полза на задната ос.
В салона на новото Bentley Continental GT ще се появи цифров приборен панел, както и голям сензорен дисплей на централната консола. Ще има и електронен селектор на скоростна кутия във вида на малък джойстик.
Кормилното управление на купето ще бъде по-леко от това на Panamera, като целта е да се подчертае по-високата класа на модела на Bentley. Освен това Continental GT ще получи система за компенсиране на накланянето в завой с електромеханични активни стабилизатори - същата като на Bentley Benytaygа, 48-волтова мрежа и подобрено пневматично окачване с активни амортисьори.
В момента в Bentley правят финални настройки на автомобила, чиято разработка отне повече от 3 гозини. За този период тестовите прототипи са навъртели над 500 000 км, като всеки от тях е оборудван със специален SSD-диск с 60 гигабайта памет, на който се записва всичко случващо се с автомобила по време на изпитанията.
Първо на пазара ще се появи версията на Bentley Continental GT с туин-турбо W12 двигател. От компанията не разкриват характеристиките на агрегата, но признават, че неговата мощност надхвърля 600 к.с., а максималният въртящ момент е като при Bentayga - 900 Нм. След това ще излезе и модификацията с V8 мотор с турбо.
Снимки: The Drive