IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китай произвежда половината електрически модели в света

През 2016 в страната са продадени 350 000 електромобила

Китай произвежда половината електрически модели в света

Китайските автомобилни производители скоро ще предлагат на местния и световния пазар 49 от общо 103 нови електрически модели, които трябва да бъдат лансирани до 2020 години.

Китай ще произвежда половината електрически модели

Информацията е на агенция Reuters, а този впечатляващ прогрес е резултат от новата политика на Китай, която залага на лансирането на все повече електрически модели за сметка на колите с двигатели с вътрешно горене.

Американската консултантска фирма AlixPartners добавя, че властите в Китай имат за цел в страната да се произвеждат две трети от всички литиево-йонни батерии, като срокът за това е 2021 година. В момента 96% от всички електромобили, продавани в Китай, се произвеждат от местни компании.

През 2016 продажбите на електромобили в Китай са били около 350 000 – по-малко от 2% от всички продажби на нови коли за годината.

Отново според AlixPartners, до 2025 година производствените разходи на електромобилите ще са много близки до тези на конвенционалните автомобили, а по-ниските цени на батериите и респективно возилата, ще улесни възприемането им от клиентите.

Другият критичен фактор за по-бързото разпространение на електромобилите е намаляване на времето за зареждане на батериите им и съвсем скоро тук също се чака сериозен пробив, което отново ще се отрази добре на глобалните продажби на електромобили.

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Как да го разберем сега този коментираш който преди казваше че моделите на Тесла са евтини и нищо не струват, а сега пък че се продават под себестойността си. Май май някой се чуди какво да ги нявърже.Пак същия започва с Тесла от първия пост
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Jack ( преди 6 години )
    Интересно ми стана как държавен глава като Путин,чиято страна е зависима от петрола и газта(70% от приходите и са от там) одобрява конвенцията за климата,не си ли навира таралеж в гащите или вярва,че електрификацията е обречена.За разлика от Путин,Тръмп не я подкрепя,за да защити стотиците хиляди работещи в сектора,а и с този скок в добива на шистов петрол и газ би загубил милиарди,но подхода на Путин ми е интересен
  • #6
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Дойче фен ( преди 6 години )
    Язък за Синия Дизел - най-чистата технология на всички времена. Китайците са решили да го унищожат с техните замърсяващи електрички
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Китайците не се шегуват изобщо.
  • #4
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И последно: ако не беше Обонго 8 години в белия дом да спасява *** на Мъск с държавни пари, Мъск отдавна щеше да е фалирал, но Мъск извади голям късмет с обонго, ама обонго вече го няма и сега ще трябва сами да се оправят...
  • #3
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти си мечтай още че Тесла щели да продават на целият автомобилен свят батерии. Батерии от лаптопи разработени от Панасоник, където Тесла нямат абсолютно никаква експертиза. Тесла се опитва да стане като Епъл, да сглобява продукт с чужди технологии и да ги продава като свой. Ама ти обясних защо това няма да се получи. С имитация на чужд бизнес модел видяхме го Мъск до къде стигна до 900 милиона загуби на година и провал след провала. Идва последното действие в цирка Тесла - модел 3, после фалит.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А бе нали вчера един ме пита откъде БМВ, VW, Audi, Nissan, Toyota, Mercedes, Opel, Дачия и останалите щели да купуват батерии. Еми прочети ми коментара от вечра бе, написах ти откъде от Китай. Ако си мислиш, че Тесла ще имат някакво предимство чрез недостроената гига фабрика (фабрика за надежди за помпане на цената на акциите) явно си ял нещо развалено. Братята китайци няма кой да ги бие вече при батериите, нито като цена нито като качество.
  • #1
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Още един пирон в балона Тесла. Нали Тесла били пионери бе!? Нали имали 10-20 години преднина пред конглокенцията, хахаха. А то какво стана всички ги задминаха като малка гара. Дните на Тесла са преброени. Сега предстои последният акт - модел 3. Че те да докарат същият кеш флоу като от един Модел S трябва да продадат 4 автомобила повече, а маржът на печалбата ще е 90% по-нисък. Още ли не виждате фалита, купете си очила.