Вход   Регистрация

Volkswagen залага на нова технология в колите си

Volkswagen залага на нова технология в колите си
 

При бъдещите модели ще отсъства механична връзка между волана и колелата

Концернът Volkswagen планира изпозването на „електронен” механизъм за кормилното управление, при който отсъства механична връзка между волана и колелата. Това съобщи Autocar, като се позова на топ-мениджър от компанията, пожеал анонинмост.

Volkswagen залага на нова технология в колите си

Подобна система на кормино управление вече се използва от автомобилите на Infiniti. При семейството Q50, например, механична връзка между волана и колелата все пак съществува, но тя се използва само при екстренна ситуация, в която електрониката отказва.

В стандартен режим муфата, свързваща двата края на кормилния вал, е открита, а управлението на колелата се осъществява с помощта на електромотор. Процесът се контролира от 3 еднакви електронни блока, като всеки един от тях може да работи самостоятелно, ако другите откажат.

Новата система ще се появи при следващото поколение на Volkswagen Golf, както и при електромобилите на марката, първият от които трябва да се появи на пазара през 2019 г. Преди това – още през тази есен на модел на марката ще дебютира друга нова технология.

Volkswagen залага на нова технология в колите си

Това е така нареченият „мек хибрид”, с който ще бъде оборудван новия VW T-Roc. Технологията включва стартер-генератор, устройство за рекуперация на енергията и 48-волтова електрически система. След кросоувъра системата ще започне да се използва и за останалите модели на Volkswagen, изградени на платформата MQB.

Снимки: Volkswagen, Motor1

Реклама  


Купи Vw

  • Renault Kangoo 1.5dci НОВ ВНОС

    3900 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 144550, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Toyota Aygo 1.0 i

    5490 лв.

    дата на произв. - септември , 2007 г., пробег - 88000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Toyota Avensis verso 2.0 d4d

    3700 лв.

    дата на произв. - юни , 2001 г., пробег - 220000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • VW Passat 2.0 TDI Navi !!!

    7900 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 144000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Seat Leon 1.6 tdi euro 6

    15800 лв.

    дата на произв. - април , 2013 г., пробег - 121000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Mazda 6 УНИКАТ Германия

    6500 лв.

    дата на произв. - април , 2003 г., пробег - 202000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 11 месеца )

Оооо, гледайте сега какви „нови“ технологии са приготвили те от Фолк с Ваген след „чистите им дизели“. Все нови неща ви казвам. Направо се сцепват да ви предлагат нови партенки. Всеки ден нови хибриди, електромобили и какво ли още не ЩЕ вадят!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 14  Отрицателни: 5

от: 100% ( преди 11 месеца )

ЩЕ...ще...ще....
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 11 месеца )

ти преди "да караш" инфинити сигур си карал някоя койота
няма начин иначе да ти изтропват ръцете в нормален автомобил !
Отговори
 
+12
 

Положителни: 15  Отрицателни: 3

от: fermera ( преди 11 месеца )

Като собственик на ИНФИНИТИ имам доста изминати колометри с Q50.Там системата е осигирена с 3 електрони блока и пиропатрон за механична връзка.Вече се монтира второ поколениее.Можеш да настройваш времето за реакция и чувствителност.Нямаш никакви вибрации на волана и ръщете ти не тръпнат след дълго шофиране.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Wane ( преди 11 месеца )

"...далеч по-смислено и не много по-скъпо - два малки електромотора в задните главини..."

Аз пък бидейки инженер ти казвам, че не е по-смислено. От една страна 2 95% от случаите се търси редуциране на разходите, от друга добавяне на тегло в колелата е пагубно за динамиката, пътното поведение и комфорта.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 11 месеца )

*** = ***
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 11 месеца )

Само не разбирам защо при меките хибриди електромотора е на мястото на стартера. Като работи се върти двигателя - ***, предаване, загуби, после се въртят скоростите пак ***, загуби и накрая въртиш и диференциала пак *** загуби. Ясно че така би било най-лесно и сравнително евтино. Но без да съм инженер ми се вижда далеч по-смислено и не много по-скъпо - два малки електромотора в задните главини. Нямаш загуби и печелиш 4х4 ефект
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 11 месеца )

Интересно, софтуера пак ли БОШ ще го пишат? Смели са ВАГ, не може да им се оспори.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 11  Отрицателни: 4

от: Пич(леме) ( преди 11 месеца )

Пичагата, ти май наистина си дървен философ. Знаеш ли каква е разликата м/у електрическо управление и "липса на МЕХАНИЧНА връзка с колелата" ?
Личи си , че си VW-фен !
Отговори
 
+7
 

Положителни: 18  Отрицателни: 11

от: Пичагата ( преди 11 месеца )

БМВ също използват електрическа систева при по-новите си автомобили :) Преди да плюеш по една компания,защото така е модерно, провери дали и другите не правят същото
Отговори
 
+6
 

Положителни: 15  Отрицателни: 9

от: ИДИОТС ... ( преди 11 месеца )

Тия (VW) наистина са пълни ***. Няма смисъл изобщо да се коментират повече. Това е най-"откъсаната" корпорация в света. Предлагам им да махнат и връзката на спирачката с колелата !
Отговори
 
+1
 

Положителни: 18  Отрицателни: 17


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising