Вход   Регистрация

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country
 

С пътното поведение на нормален автомобил и просвета на тежък офроудър

Човек и добре да живее, се жени, раждат му се деца и се налага да замени любимата си спортна машинка с нещо по-практично. Въпросът е с какво. Ако сте от онова щастливо малцинство, което още не се е побъркало по кросоувър манията, и самочувствието ви не се нуждае от подкрепата на двутонен джип, с който да се провира из града, отговорът на въпроса е ясен: трябва ви комби.



И ТО НАЙ-ДОБРЕ ОТ МОДЕРНИТЕ
напоследък всъдеходни комбита, които към големия багажник и доброто пътно поведение добавят и мъничко приключение. Шведите от Volvo имат съществен принос към налагането на този тип автомобили с първата крос кънтри версия на V70 отпреди 20 години. Днес тестваме нейния внук: V90 Crоss Country. Това е същата концепция, но с добавени доста повече лукс и нови технологии. А също и сантиметри - новият модел е почти пет метра дълъг и ви дава 560 литров багажник. В същото време е доста по-лек заради засиленото използване на алуминий.

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country

ПРОСВЕТЪТ НА CROSS COUNTRY достига цели 21 см, с почти 7 повече от стандартното V90. Интериорът е един от най-приятните в сегмента - със скъпи кожи, истинско орехово дърво и алуминиеви орнаменти. В най-високите версии скоростният лост завършва с топка от естествен кристал. Пред шофьора е поставен 12-инчов дисплей с показанията на основните системи на автомобила. Има и 9.5-инчов тъч-скрийн на централната конзола, от който управлявате мултимедията, навигацията и климатика.

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country

КОЛКОТО ДО ДВИГАТЕЛИТЕ, Volvo ще ви даде какъвто поискате - стига само да е 4-цилиндров. Върховият Т6 бензин с турбо и суперчарджър развива 320 конски сили. Но ние тестваме по-практичната и вероятно по-популярна на пазара дизелова версия D5. Тук турбините са две, а мощността достига 235 конски сили. Това е гъвкав мотор с внушителен въртящ момент, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.5 секунди - по-бавно от бензина наистина, но и при далеч по-приятния разход от около 7 на сто.

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country

СКОРОСТНАТА КУТИЯ Е е гладко работещ 8-степенен автомат, съчетан със система за задвижване на четирите колела. Тя ще ви даде изключителна стабилност в завоите и ще ви измъкне безпроблемно от хлъзгав терен. Но не бройте Cross Country за следващия си ловен излет - колата е твърде дълга за сериозен офроуд, дори и да не ви парализира мисълта за цената й. Това е минусът на всички всъдеходни комбита - че струват чувствително над обикновените си версии. В случая с V90 долната граница е 107 хиляди лева за по-ниското ниво на оборудване и по-слабия дизел. Нашата тестова кола вдига мизата до 125 хилядарки, и то без някои допълнителни екстри.

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country

ЗА СМЕТКА НА ТОВА ОБОРУДВАНЕТО е щедро: още на първо ниво получавате безключов достъп, двузонов климатроник, аудиосистема, блутуут и система за аварийно спиране. Стъпка нагоре ще ви даде четиризонов климатроник, масажни и вентилирани предни седалки, панорамен покрив, автоматично паркиране, аудио от Bowers & Wilkins и още куп глезотии. И също куп причини да пазите новото си Volvo от дълбоката кал.

Стар семеен приятел: тестваме Volvo V90 Cross Country

235 к. с. максимална мощност
480 Нм максимален въртящ момент
7.5 секунди 0-100 км/ч

Реклама  


Купи Volvo

  • Volvo S40 1.8 *НА ЧАСТИ*

    11 лв.

    дата на произв. - май , 1998 г., пробег - 234133, С.к - Ръчна, цвят - Бордо

  • Volvo V70 2.5 TDI

    1550 лв.

    дата на произв. - ноември , 1999 г., пробег - 285000, С.к - Ръчна, цвят - Бордо

  • Volvo S60 2.4D5 Feislift

    7777 лв.

    дата на произв. - август , 2005 г., пробег - 215000, С.к - Ръчна

  • Volvo C30 1.8 LUX/SCHWEIZ

    6200 лв.

    дата на произв. - юли , 2007 г., пробег - 178000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Volvo S40 1.9tdi

    11 лв.

    дата на произв. - ноември , 2000 г., пробег - 12121, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

  • Volvo V50 2.0 D

    5590 лв.

    дата на произв. - юли , 2005 г., пробег - 168000, С.к - Ръчна

Виж всички обяви

Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: Димитър ( преди 8 месеца )

Като гледам колко "спецове" са се навъдили направо ми става смешно...един иска да му е евтино - щото било китайско?? -Кое е китайско - офиса им в Гоунджоу? Всичкия ноу хау си е чисто шведски..
Друг пък сравнява Волво със Опел(Инсигния) - Боже Господи....няма смисъл да коментираме скърцащите опелски пластмаси, които от 10-тина години не са се променили предполагам...за комфорт няма смисъл да отваряме темата.
Колата е страхотна - ценичката е малко позавишена наистина!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 година )

За китайче толкова пари ми се струват прекалено много. Мислех си, че китайците като ги вземат ще си нормализират малко цените, но явно съм се лъгал. Остават си едни от най-скъпите автомобили с може би най-скъпата поддръжка на пазара. Ако някой знае за по-скъпа поддръжка на масов автомобил да каже, защото аз не се сещам. Просто не зная до кога китайците ще наливат вода в този скъсан чувал, докато се сетят, че с подобно цени няма да имат продажби.А и качеството го занемариха.Волво не е онова волво
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 3  Отрицателни: 7

от: Sneaky Bastard ( преди 1 година )

Съвършен автомобил!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: До долния ( преди 1 година )

Ако за теб S-класата е "кисело" грозде... карай си 4-цилиндровия вол и надувай кавала!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: :) ( преди 1 година )

Кисело е гроздето, момчета, карайте S класата и си свиркайте :D
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: ко ( преди 1 година )

mnogo grozen vutre
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 7

от: Blue ( преди 1 година )

Добър автомобил, но прекалено скъп. Тествах по-малки та версия V60, но не останах впечатлен. Като привърженик на японските производители, тествах Subaru Outback 2016. В пъти по -добър , а дори при най-високото оборудване беше по евтин. Така, че се спрях на Subaru.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 18  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 година )

Има обаче и една разлика с с класата /получи + от мен/ поддръжката на туй нещо е по скъпа от на с-ката.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 година )

То хубаво, ама струва колкото колкото S класа...
Отговори
 
+15
 

Положителни: 15  Отрицателни: 0

от: Мхм.. ( преди 1 година )

"СКОРОСТНАТА КУТИЯ Е е гладко работещ 8-степенен автомат, съчетан със система за задвижване на четирите колела" - на 100% същата като в новата Инсиния, ама там за 50% от парите на този набеден 4-цилиндров "премиум"!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 9  Отрицателни: 11


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising