Вход   Регистрация

Най-добрите двигатели в света за 2017 г.

Най-добрите двигатели в света за 2017 г.
 

Победител отново е 3,9-литровия битурбо V8 мотор на Ferrari

Организаторите на ежегодния конкурс „Световен двигател на годината” обявиха резултатите от гласуването за 2017. Жури от 58 журналисти от цял свят определиха победителите в 12 категории. Голяма част от тях и преди са печелили наградата.

Най-добрите двигатели в света за 2017 г.

За №1 в света в общото класиране бе обявен битурбомоторът Ferrrai F154 V8 с обем 3,9 литра. Агрегатът с мощност 670 к.с. печели наградата за втора поредна година. Този път организаторите са добавили и още две категории – „най-добър нов двигател на годината” и „най-добър електрически двигател на годината”.

Любопитното е, че сред победителите няма нито един дизелов агрегат. Единствено 2,0-литровият дизел Mercedes OM 654 успя да влезе в тройката в категорията на „новите мотори”.

Победители в конкурса за 2017 г.

„Двигател на годината”: Ferrari V8 3.9 Biturbo*

(второто място е за 3,0-литров боксер на Porsche, а третото за 1,5-литровия мотор на BMW).

„Най-добър нов двигател”: Honda V6 3.5 Biturbo Hybrid

(в Топ 3 влизат от 2,0-литровият дизел на Mercedes-Benz и 2,9-литровия V6 на Alfa Romeo Giulia)

Най-добър спортен двигател: Ferrari V8 3.9 Biturbo*

(втори е 4,0-литровият боксер на Porsche, а трети – 4,0-литровият V8 битурбо на Mercedes-AMG)

„Най-добър електрически двигател”: Tesla Model S/Model X

(следват BMW i3 и моторът на General Motors, поставян на Chevrolet Bolt)

„Най-добър екологичен двигател”: Tesla Model S/Model X*

(второ място за 1,5-литровия бензинов мотор от хибрида BMW i8 и трето за електромотора на Chevrolet Bolt)

„Най-добър двигател с обем до 1,0 литър:
Ford EcoBoost 1.0 Turbo*

(В топ 3 влизат още 1,0-литров бензинов мотор на Volkswagen и 2-цилиндровият мотор на BMW i3)

„Най-добър двигател с обем 1,0-1,4 л: Peugeot-Citroen 1.2 Turbo*

(следват 1,2-литров мотор с 3 цилиндъра на BMW, поставян на MINI, и 1,4-литровия TFSI на Volkswagen)

Най-добър двигател с обем 1,4-1,8 л:
BMW 1.5 Turbo Hybrid*

(второто място е за 1,5-литровия турбомотор на BMW, поставян на 1-Series, и 1,8-литровият TFSI на Audi)

„Най-добър двигател с обем 1,8-2,0 л:
Porsche 2.0 Turbo

(втори е 2,0-литров тубомотор на Mercedes-AMG, а трети – 2,0-литровият TFSI на Audi)

„Най-добър двигател с обем 2,0-2,5 л: Audi 2.5 TFSI*

(следват 2,5-литров мотор Porsche и 2,3-литровият EcoBoost на Ford, поставян на Focus RS и на Mustang).

„Най-добър двигател с обем 2,5-3,0 литра: Porsche 3.0 Biturbo*

(в тройката влизат 6-цилиндровият турбомотор на BMW (M3, M4) и 2,9-литровият битурбо V6 на Fiat Chrysler (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio).

„Най-добър двигател с обем 3,0-4,0литра:
Ferrari V8 3.9 Biturbo*

(втори е 4,0-литровият битурбо V8 на  Mercedes-AMG, а трети - 4,0-литровият мотор на Porschе)

„Най-добър двигател с обем над 4,0 л:
Ferrari V12 6.3*

(в топ 3 влизат 5,2-литровият V10 на Audi и 6,5-литровият V12 на Lamborghini).

Заб: Със звездичка са отбелязани победителите в конкурса от 2016 г.

Реклама  


Купи кола

  • Peugeot 106

    1200 лв.

    дата на произв. - януари , 1997 г., пробег - 180300, С.к - Ръчна, цвят - Зелен

  • Seat Cordoba 1.9TDI НОВ ВНОС

    2699 лв.

    дата на произв. - март , 2002 г., пробег - 165000, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • VW Caddy 1.9TDi/КЛИМА

    6999 лв.

    дата на произв. - януари , 2008 г., пробег - 210000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Toyota Yaris

    1100 EUR

    дата на произв. - април , 2005 г., пробег - 170000, С.к - Ръчна

  • Audi A3 1.6i-клима-italiq

    2500 лв.

    дата на произв. - януари , 1999 г., пробег - 169000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Corsa 1.3 cdti avtomatik

    7200 лв.

    дата на произв. - май , 2009 г., пробег - 190000, С.к - Автоматична, цвят - Светло син

Виж всички обяви

Коментари ( 27 )

Напиши коментар Влез

от: zoom-zoom ( преди 5 месеца )

някой по-долу спомена Ф1...с 3ма достав4ика на двигатели - МБ, ферари и рено, отдавна ве4е не е същото!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

На баба ти фърчилото!
А 1,0 на ваг и опел малка конку,ренция ли е,а?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Този 1.0 Еко бууста на Форд колко конглокентни мотора под 1 литър побеждава в тази класация вече толкова години ? Отговорът е, че в категорията са само той, 0.9 на Рено / Дачия и едно фиат-че с такава кубатура ! Истинкса елитна компания !
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Джапанките се осраха като Карпатски вълци с онда във ф1, толкова е нереално колко са зле че чак не е за вярване! Дори, ДОРИ!!! рено имат много по-добър мотор от на косачките
Ич да не ми ги фалят, отдаавна отминаха времената на витеците - малкия 1,6/125 и големия 1,8/160 коня, никога няма да се върнат тея времена за онда!
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 3  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

ford Ecobооst 1.0 пред вагенския 1,0 като се има предвид от колко години е на пазара екобуста и колко пъти беше първи в категорията си! Срам за вагините, поне да го бяха изкопирали като не могат да направят по-добър!
всъщност може и да са го изкопирали, като знам че 1,8 турбо им е единствения читав турбо-бензин! А за душегубите явно всички са чували вече
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Как пък от служебния автопарк от 6 VW 2.0 TDI DSG и сумарно над 1 000 000 км. никой не му се повреди двигател или скоростна кутия. Влизали са за датчици на ABS, пръскалки и други дреболии извън консумативи ( накладки, дискове)
Като карате коли на по 500 000 км. и нагоре колко здрави очаквате да са?
Точно VAG с тези двигатели колите в германия въртят по над 100 000 км/год с 200 км/ч по магистралата докато станат на 300 - 400 хил. ги продават на нашите търговци.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 16  Отрицателни: 3

от: Фаувист ( преди 5 месеца )

Добре даваш примери ама казвай и коригираните неща.Иначе ще решим че имаш Доше-вирус.2.0 140 к.с отдавна не пука глави,има вариант с нормална помпа и прочее.. Да почвам ли да говоря за Митсубиши ?Смешно, айде да си мълча.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Аудист ( преди 5 месеца )

Душегуб - 2.5TDI V6 - яде валове, гори много, не върви, хвърля ГНП на цена 2000лв.

Новия душегуб - 3.0TDI - има 4 вериги и обтегачи от задната страна на мотора, смяната им струва над 3000 лева.

Малкия душегуб - 2.0TDI - в зависимост от конкретния модел пука глави или превърта маслената помпа.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

аз не разбирам какво значи по-точно душегуб?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Брандо ( преди 5 месеца )

При класирането явно се гледат характеристиките на двигателя, а не дали е надежден, защото разминаванията са факт. По тази логика едно тунинг ателие спокойно може да претендира за най-добър двигател.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Хареса ми тая дума - ДУШЕГУБ.

Мисля, че имаше цяла тема във VW форума от разплакани собственици.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Тея двегатели на Ферари, кога ще ги пуснат в продавалника? Да си нарравя Траци - хот хеч ;)
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Д ( преди 5 месеца )

А в Перник също избраха двигател на годината 2017 - 1.9 TDI от 1997 година - помпа-дюза.
Отговори
 
+29
 

Положителни: 31  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

А помните ли на ВАГените, когато избраха най-добър двигател после за него стана ясно, че ангренажната верига се разтяга, прескача и прави мотора на салата? А помните ли за най-добрия двигател когато избраха мотора на БМВ и после се оказа, че зъбните колелета на разпределителните валове се охлабват и и мотора също става на тоталка. А помните ли 2,5 литровия ВАГенски мотор,който също бяха го избрали за мотор на годината,а после го нарекоха душегуб.
Така,че знаем ги тези конКУРси. ;)
Отговори
 
+26
 

Положителни: 31  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Във ф1 се вижда кой колко може, там хонда задава новия стандарт при двигателите както казва Дошо.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 12

от: Обективен ( преди 5 месеца )

Субективна класация. Всички знаем, че Ферари, Порше и BMW многат да направят двигатели, които да ти спират дъха. Но колко от Вас, господа можете да си позволите това удоволствие? Дай боже всеки му, но надали. Японците правят основно автомобили предназначени за средната класа. А там важна е надеждността. Всички знаме как изглежда тази класация. Не виждам за какво изобщо се спори.
Отговори
 
+31
 

Положителни: 35  Отрицателни: 4

от: TT ( преди 5 месеца )

1 Японски двигател на фона на 35 европейски си е направо смешно.Интересно е,че в уж силните им категории за екологични двигатели и за ел.двигатели присъствието е изцяло БМВ и Тесла(плюс ГМ).Това което оризарите могат да направят,немците могат да го направят в пъти по-добре,статистиката е показателна.Смешно е на фона на евродоминацията,да изтъкваш едничката победа на хонда,и да се биеш в гърдите.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 16  Отрицателни: 18

от: Дошо ( преди 5 месеца )

„Най-добър нов двигател”: HONDA V6 3.5 Biturbo Hybrid"

Ей, ама системното използване на СОЦваген и рено верно води до тежки ментални увреждания!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 15  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

3.5 V6, двигател на косачка ли е според теб? Сподели каква кола шофираш и с кой двигател.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
повечето "най добри двигатели" са се доказали през годините

на косачката ще даде фира - гарантирано, и повее няма да чуем за него !
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 15  Отрицателни: 20

от: zoom-zoom ( преди 5 месеца )

„Най-добър нов двигател”: Honda V6 3.5 Biturbo Hybrid
Не 4е нещо...оризът е полезен, про4иства!
4естито на ферари и в 4овката на евро-даунсайзинга!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 18  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Най-добрият двигател е Tatra Euro 5 - единствения в света покриващ такъв висок стандарт с въздушно охлаждане.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: Fermera ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Купувайте тези двигатели а не дизели.То само с харесване не срава.Аз догодина ще сменям колата и съм си харесал новия бензинов мотор INFINITI VC-Turbo.Aма европейците не познавали технологията на променливата компресия-сигурно защото ме ядат ориз и дишат чист въздух.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: КонДoШо ( преди 5 месеца )

Само гробна тишина и ориз.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 26  Отрицателни: 16

от: Mupo ( преди 5 месеца )

Най - добър е много относително и почти никога не значи най - здрав, което е най - важното за обикновения потребител. Точно на това залагат японците и печелят добре.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 23  Отрицателни: 17

от: Няма ( преди 5 месеца )

Миии за ужас на Дошето, няма.Няма жълто..ама те нали са бутикови марки..рядко ги карат..хахаха...Тишинааа....
Отговори
 
+12
 

Положителни: 27  Отрицателни: 15

от: няма жълто ( преди 5 месеца )

колко "жълти" мотора видяхте ?
Отговори
 
+15
 

Положителни: 33  Отрицателни: 18


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising