Вход   Регистрация

Toyota: Тазгодишната загуба в "Льо Ман" е по-болезнена

Toyota: Тазгодишната загуба в "Льо Ман" е по-болезнена
 

Японците са категорични, че догодина пак ще участват в легендарната надпревара

Звездата на Toyota в „24 часа на Льо Ман” Камуи Кобаяши призна, че тазгодишната загуба в битката за победата е „по-болезнена” в сравнение с 2016 г., когато Казуки Накаджима спря заради повреда в началото на последната обиколка на състезанието.

Toyota: Тазгодишната загуба е

Сега Кобаяши спечели квалификацията с нов рекорд на трасето в Льо Ман, но отпадна в пода на 10-я час на надпреварата, докато водеше със сериозен аванс пред съперниците си. Повреда в съединителя извади от състезанието прототипа на Кобаяши TS050 Hybrid с №7.

„Много е тежко да се понесе това отпадане, тъй като имахме страхотно темпо – обясни бившият пилот във Формула 1. – През цялата седмица бяхме много бързи, не става въпрос само за квалификацията или състезанието.

„Продължавам да смятам, че ако бях успял да стигна до бокса, щяхме да сменим съединителя и след това да спечелим състезанието. Видяхме, че Porsche-то с №2 прекара два часа в бокса и накрая спечели, а ние можехме да сме пред тях.

„Много съжалявам, че не успях да стигна до бокса, за да останем в състезанието.”

Toyota: Тазгодишната загуба е

Прототипът на Кобаяши спря малко като японецът пресече стартфиналната права в ранните утринни часове в неделя, а това беше второто му сядане зад волана на TS050 Hybrid с №7.

„Преди повредата нямаше никакви индикации, че съединителят ще дефектира – допълни японецът. – Досега не сме имали такива проблеми. Нямаше какво да направя, опитах всичко, но колата отказа да потегли.

„Догодина ще пробваме отново, ще сме още по-силни, сега загубата е по-болезнена, защото категорично бяхме най-бързи. Трябва да спечелим това състезание.”

От трите прототипа на Toyota до финала стигна само един, и то на 9-о място в генералното класиране, на 9 обиколки от победителя. Прототипът с №8 престоя много време в бокса още в първата част на състезанието, защото се наложи смяна на електромотора на предния мост. Другият прототип на японците пък отпадна след като се удари с автомобил от клас LMP2.

Реклама  


Купи Toyota

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 дни )

Състезанието е един път. Жалко, че Аудитата ги нямаше.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 дни )

Изпълзя ли най-после,кунех зи каскен?А на Тойота 8 електромотора,който смениха пак ли беше немски?Тая година с 3 коли играха японците и пак нищо.Догодина с колко ще участват,с 6 ли?Порше били яли бой?!От кого бе,каска?Порше победиха,а Тойота останаха девети.Японците си бяха същите некадърници и във Формула 1.8 години,2 втори места,1 полпозишън и толкова.Все някой друг ви е виновен.Немския съединител бил виновен,хахахахахах.Толкова могат японците бе,смешо.Ле Ман мрази Тойота,разберете го.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Покажи Коментара
Музика само за кафявата ти тръба селяко.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 1  Отрицателни: 9

от: man ( преди 3 дни )

Както обикновено в коментарите смърди на тежки комплекси! Не ми е ясно, какво ви пречи Тойота? Закуската ли са ви изяли, дразнят ви, че в живия живот, не по Евроспорт, не влизат в сервиза толкова, често ли? Кое е? Тази година японците направиха най-бързата кола, но все още не достатъчно здрава и с това темата приключва. Евала за поредна година на Порше, класата им е безспорна. ОБАЧЕ някой от техния екип да се държи арогантно спрямо Тойота като Вас ГАНЪОВЦИ, ми не, щото знаят колко е трудно!
Отговори
 
+14
 

Положителни: 21  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 3 дни )

За какъв късмет говориш?Тойота участва на Ле Ман от 2012 г.За 5 години имат само 2 случая,когато и двете им коли стигат до финала.В останалите 3 състезания една или и двете им коли отпадат заради технически проблеми.Това не е късмет.Късмет е ако веднъж отпаднеш,но на следващото състезание си вземеш поука и направиш кола,която е бърза и издръжлива.А това Тойота не го могат.Бърза кола правят,но не може да завърши.Правят надеждна кола,но тя завършва много назад в класирането-2015г е пример за това.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2

от: ТТ ( преди 3 дни )

Стига глупости,няма състезание което да не е доминирано през годините от Европейска марка.Льо Ман или е Ауди или Порше,ВРЦ преди беше Ситроен,после Фау Ве,Формула едно отдавна не е печелена от нещо различно от европейски двигател.Дакар за последно бе спечелен от Паджерото преди 10 години,после Мини,Туарег и Пежо.Какво се напъвате с един ЛФА за толкова години история автомобилостроене,500 бройки и пак не е най-добрия на Ринга.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 19  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Да втора година нямат късмет. Но така се прави с подобрения, а не с измамен софтуер като ФВ и Ауди.
Иначе ако Тойота си бяха добрали до бокса щяха да сменят съединител за норматив и пак да излядат начело, но това е живота - да приемеш поражение с достойнство, а не да забиеш нож в гърба на потребителите!!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 14  Отрицателни: 16

от: bmw435i ( преди 3 дни )

Za koe LFA govori6.Da ne e za onova,koeto e po-bavno ot 918????????
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Покажи Коментара
Любим момент ми е когато се насъберат немските разбирачи от автомобилни спортове... Уникат!Явно с такива хора и да обсъждаш нешо подобно без изобщо лоши чувства и фукня, те пак си остават заклети дойчовци...
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 19

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Спокойно бе,оризар.Да не хвърлиш съединител като Тойота на Льо Ман.Видяхме ги колко струват японците на състезанието.Двете им коли тотал щета още до десетия час,а третата едвам издаяни до девето място.Поршето след бокса се свлече на 52-ра позиция и накрая победи.Вижда се кой колко струва.Тойота за 5 години участие само резил,а Порше за 3 участия 2 победи.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 23  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Покажи Коментара
Тойота не само се състезава с Порше,ами както видяхме е по-бърза. Както и Lexus LFA e е по-бърз от всички поршета,произвеждани някога и от 100% от всички аудита,бмвета и мерцедеси,правени някога.
Отговори
 
 -18
 

Положителни: 9  Отрицателни: 27

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Дъра бъра. Късмет за Порше, и те бяха в бокса за повреда, но имаха късмет да стигнат до бокса. Важно е на пътя,че Тойота произвежда най-здравите и безпроблемни коли,признато от германците.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 14  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 3 дни )

толкоз си могат една бърза обиколка и за скрап
други въртят 24 часа на пълна газ :)
затова едните са премиум марки - порше , астън мартин , ферари,
другите са *** за латиноси и негра - праиш ли разликата дошо ?
Отговори
 
+10
 

Положителни: 24  Отрицателни: 14

от: Питайте мен за коли ( преди 3 дни )

Нека пак участват. Поне ще ни забавляват с нещастните си сапунерки.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 16  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Значи гледай сега... в статията пише най-бързата обиколка + тойота, но австралопитека бнв435и казва на майчин език "bavni". "Muzika za u6ite mi."
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 13  Отрицателни: 14

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Е да ама автомобил на Тойота постави нов рекорд за най-бърза обиколка някога ;)
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 10  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 3 дни )

То темпо и скорост имаше,ама издръжливост няма.Колите на Тойота се трошиха сякаш са сглобявани от "Зрънчо".Всяка година едно и също гледаме.Нисан поне се изложиха само един път,а тия мазохисти продължават да стават за смях вече 5 години.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 25  Отрицателни: 12

от: bmw435i ( преди 3 дни )

Ne slu4aino iaponcite praviat nai-sku4nite,po6li,bavni i nai-ve4e 4uplivi karuci na sveta
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 18  Отрицателни: 22

от: bmw435i ( преди 3 дни )

Muzika za u6ite mi.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 15  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Каза Бай Ганя и се качи в 10 годишния си дизелов пушещ немски леген.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 29  Отрицателни: 26

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Тойота Ще се състезава с Порше, хахахахахаха
Ами нали затова направиха Лексус, за да може да излъжат поне някого, че са нещо различно от турскопроизведен автомобил!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 28  Отрицателни: 23


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising