IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Tiguan получи нов турбомотор

Агрегатът с обем 2,0 литра развива мощност от 184 к.с.

Volkswagen Tiguan получи нов турбомотор

Представителството на Volkswagen в Северна Америка обяви старт на продажбите на компактния кросоувър Tiguan, който ще бъде оборудван с нов бензинов турбомотор 2.0 TSI.

Volkswagen Tiguan получи нов турбомотор

Агрегатът е известен като EA888 3B и представлява сериозно модернизирана версия на 1,8-литровия двигател, използван досега. Новият мотор е получил чугунен блок, а буталата и главата са направени от високоякостна алуминиева сплав.

Освен това двигателят е оборудван с преработена система за промяна на фазите на газоразпределение и напълно нови пружини на клапаните. Сред особеностите на новия мотор е и фактът, че изгарянето на горивото в цилиндрите става по цикъла на Милър.

Volkswagen Tiguan получи нов турбомотор

От концерна уточниха, че 2,0-литров мотор може да развива мощност от 184 к.с., а максималният въртящ моментг достига 300 Нм. Агрегатът ще дебютира при VW Tiguan, но се очаква да бъде използван и за други модели на германския производител.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Как чугунен блок!? Нали ФВ уж минаха изцяло на алуминиеви блокове за по-ниско тегло! Този двигател изглежда е стара разработка, която сега пускат като нова. Мощността и въртящия момент са по-скоро посредствени.
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, за бедните американци дървени мотори. В Пасат 2.0 TSI е 280 кс. Говори се че новия R36 ще бъде 2-литров с над 350 ксП.С. Лично аз предпочитам чугунен блок. Алуминиев е по добре от гледна точка на производителя
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    няко си ( преди 6 години )
    Ти какви технологии предлагаш ,знайко.Ако си опрял до блока да олекотяваш..майко мила.На всички са алуминиеви със сплави,къв ти е пороблема,или си буквояден Чукча?Ти гледай тебе си и балъци има и нормални хора..Невзрачни,брей че си начетен.Твойте колко са.Друг е въпроса,че това купе се нуждае от 2.5Но благоарение на вресливците като теб дето опищяха всичко.Сега ще се любуваме на малки мотори.Пиши ти какво караш.
  • #2
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Голяма злоба ви тресе вас хондаджиите.Описания двигател е за Северна Америка.Разсъжденията ти за днешното време са меко казано показват как нищо не разбираш от коли - у нас можеш да си вземеш Тигуан с 2.0 бензин и с 220 коня, а в други модели до 280, че 300+ коня.
  • #1
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Ауто ( преди 6 години )
    Уж нов двигател, а никакви нови технологии там! Тежък чугунен блок, чак сега цикъл на Милър в турбо двигател, и алуминиеви бутала, които са винаги направени от такива сплави! Тия или са много назад, или пак се мъчат да вземат клиентите си за балъци! (което в повечето случаи е точно така!)А тия невзрачни 184 к.с в днешно време, от 2-литров турбо безинов двигател дори няма да ги коментирам!Явно, най-накрая са започнали да обръщат внимание на еко нормите, и "реултатите" са налице!