IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PSA ще произвежда скоростни кутии Aisin

Французите ще купят лиценз от японския производител

PSA ще произвежда скоростни кутии Aisin

Голяма част от моделите на концерна PSA и на компанията Renault доскоро използваха автоматични скоростни кутии от семейството DP0/AL4. Те са съвместна разработка на двата най-големи френски производителя - Peugeot и Renault, и въпреки, че не са особено ефективни, на тях се залагаше заради по-ниската им себестойност.

PSA ще произвежда скоростни кутии Aisin

Напоследък Peugeot и Citroen се отказаха от тези трансмисии и започнаха да залагат на по-съвременните „автомати” на фирмата Aisin, която е част от концерна Toyota. Сега френският концерн купува 6-и и 8-степенни скоростни кутии директно от фабриките на Aisin в Япония и Корея. Според агенция Reuters, в PSA искат да купят лиценза за трансмисиите от японците и да ги произвеждат в завод във Франция.

Преговорите са пред завършване, като от двете компании отказват коментар. Наскоро обаче шефът на PSA Карлос Таварес индиректно е потвърдил очертаващата се сделка, като пред работници в завода за трансмисии в Мец е обявил, че скоро ще започне производството на нови скоростни кутии.

На свой ред изпълнителният диретор на Aisin – Ясумори Ихари, също не отхвъли такава възможност, като заяви: „Нямаме нищо против да работим заедно с компании, които не са част от групата Toyota”.

Източници на Reuters твърдят, че предложението към японците е било направено отдавна, но преговорите са стартирали едва, след като PSA завърши сделката по придобиване на компанията Opel. Така моделите на геманската марка също ще получат автоматични скоростни кутии Aisin. Освен в Метц трансимсиите ще се произвеждат и в завода на PSA във Валансиен, където сега се сглобяват хидромеханичните автомати AL4.

Снимка: Aisin
 

Тагове: psa aisin
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Jey leno ( преди 6 години )
    При Волво,в момента се сменя маслото на скоростите на 60 000 км,като се прави и промивка,за една смяна използват 12 литра масло, заради самата промивка.
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Леберкез ( преди 6 години )
    "Не, просто са по евтини със сигурност. "Хех, голЕма теория! И що тогава на най-скъпото BMW - i8 е с Аисин, пък на евтините 1-ци и 3-ки с "качествените" ZF? Аисин са технологичните лидери, ZF просто следват с няколко години закъснение.
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "MINI обаче печели допълнителни точки с новата си 8-степенна автоматична трансмисия, разработка на японците от Аisin."Ало, домораслите специалисти, и БМВ ли са *** че са решили да слагат "кофти" кутии на суперскъпото си творение?"Не, просто са по евтини със сигурност. На БМВ им минава през о... работа. ZF ли искаш да им сложат на тези английски коптори,наподобяващи автомобил. Няма нещо по дървено от Мини. Все едно караш лагерница, тряска, хлопа, друса и всякакви такива екстри
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    вин ( преди 6 години )
    "As with the old car, the Aygo is a joint development with PSA Peugeot Citroen, and the French companies produce the 108 and C1 sharing the same platform and mechanicals. There are more styling differences this time around, though, and the two French offerings also debut a new engine - a 1.2-litre turbocharged unit offering more power than Toyota's engine."И знам че ще ти е трудно, но опитай без квалификации за другите, нищо не значат за никого!
  • #17
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да виждам как готови, сглобени коли им слагат защитно фолио, за да напуснат завода. Това са готови окмплектовани автомобили умнико.Хайде сега обясни, като си толкова умен защо, като са едни и същи имат различна надеждност и разхода на гориво им е различен?Много ще ми е итнтересно да разбера каква нова простотия ще измислиш.
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    вин ( преди 6 години )
    http://***.up-pro.ru/specprojects/prom-turizm/zavod-tpca.htmlХайде на сайтчето и виж на една от снимките, как вървят на конвейра една след друга Пежо и Тойота, "специалисте", дето ги правели на различни линии!
  • #15
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Завода е на ПСА, ама някой друг път! Хайде първо чети и тогава лъжи! Мотора и той ли е съвместна разработка или направо е на франсетата. Сега купуват лицензите за СК от японците, а утре такива "професори", като теб ще обявят, че са съвместни разработки или направо ще обявят, че са си 100% френски.Нещо и за СК искаше да кажеш, на май не ти се разбира какво. Какви заключения си направил просто не е истина. И от къде ги направи си нямам на идея. Виж Ауго от сой модел на Тойота е произлязъл ***
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    вин ( преди 6 години )
    "Например Тойота им разреши да правят Пежо 107 и Ситроен С1 С2 на базата на Тойота Айго. Японците всичко им предоставиха, "Пиша до долният, понеже много авторитетно пише неистини.Разработката на трите близнака беше обща и по скоро, преимуществено на ПСА, защото целта беше/е европейския клиент.Заводът е на ПСА, така че няма как Тойота да им разрешават нещо.И най важното по темата- Тойота, значи са супер качествени, а скоростните кутии на тяхната марка Айсин са много зле!?
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е точно за тоя 6 скоростен автомат говорим , слага се във Волво ,Форд ,Опел, Шевролет, Фиат, Алфа ромео ,Сааб, Кадилак ,Пежо та май и в Рено. По Същество кутията не е толкова лоша,но малоумното решение да се направи необслужваема, да не можеш да смениш филтъра и маслото адекватно като на всеки един стандартен автомат от този тип я прави абсурдна. Нито е ДСГ ,нито е робот нито е безстепенна, заради едното обслужване са хвърлили лай.о в кацата с мед.