IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Разкриха какъв ще е серийният Infiniti QX50

Кросоувърът на японците ще получи напълно нов турбомотор

Разкриха какъв ще е серийният Infiniti QX50

Един от очакваните с огромен интерес модели на пазара ще е новият Infiniti QX50. Кросоувърът претърпя фейслифт преди няколко години, а наскоро компанията показа и концептуална версия на автомобила.

Разкриха какъв ще е серийният Infiniti QX50

Сега изданието Carscoops публикува снимки, които от Infiniti са изпратили в в съответните служби за получаване на патент. От тях се вижда, че серийният вариант на кросоувъра няма да се различава кой знае колко от концептуалния прототип. Все пак дизайнът е опростен значително, като промените са засегнали предната броня и решетката на радиатора. Появили са се и дръжки на вратите, които липсваха при предсерийния прототип.

Разкриха какъв ще е серийният Infiniti QX50

При серийния кросоувър ще дебютира напълно нов бензинов двигател - VC-Turbo с обем 2,0 литра VC-Turbo. От Infiniti са категорични, че това е първият в света сериен мотор с променлива степен на компресия. Агрегатът развива 270 к.с. и 390 Нм, като според производителя той е напълно равностоен на 6-цилиндров мотор, но е с 27% по-икономичен.

На пазара новото покоение на QX50 ще се появи през втората половина на 2018 г.

Снимки: Infiniti, Carscoops

Тагове: infiniti qx50
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До: Анонимен ( преди 6 години )
    Не всяка немска кола е Ауди.
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Въх, забравихИ кой в днешно време прави основен ремонт?Мухаха, още си май 70-те години на миналия век
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ало, долния. Вземи отвори немското мобиле и се нагледай на половинмилионници на по 3-4г, все немски. И ще изкарат още толкова, без проблеми. Все коли, които после се доизносват у насДай адреса на сервиза на брат ти, да не сбъркаме и влезем там
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    The vice ( преди 6 години )
    Е слабичко .верно не са много 270 коня ама ако е безпроблемно е супер.абе германскит пък и не само те са маслояди.тва пистоянно досипваш масло тва е смехория голяма нова кола и досипваш масло колкото и гориво..ебити и двигателите
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    продължениеБуталата задират в цилиндрите и мотора става неизползваем и НЯМА ремонтиране.Купуваш нов или продаваш колата за без пари.Та като някой казва,че при немците двигателите са консуматив е абсолютно прав.От 100К до 200К е за смяна.Това е за неизпилените им коли.А тези пилнатите умират още по-бързо.Тези неща се отнасят за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ немски автомобилни марки.Брат ми има сервиз и съм се нагледал на на некадърната немска инженерна мисъл.Нямате си на идея за какво става на въпрос...
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немските мотори са не само изпилени,но и ресурса им е много кратък.Те вече не могат да се ремонтират и оправят.Основен ремонт не може да се прави.Моторите са алуминиеви и вместо цилиндрите да са с набити чугунени втулки са покрити с покритие подобно на тефлона.Животът им е следния:до 100К започват да горят яко масло, защото покритието е почти изтритодо 200К сменяте двигател. Цилиндрите са останали без покритие,харчи масло над 1/1000км,затлачва изпускателната система и мотора блокира.НОВ!
  • #2
    10 rate up comment 9 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Освен икономичен ще е и надежден, за разлика от изпилените немски изпилени двигатели които редовно посещават сервиза.
  • #1
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Нев ( преди 6 години )
    Ами малко е слабичък, стандарта при 2-литрови турбо бензинови мотори е вече поне 300 к.с и 400 НМ момент! Интересно колко ще е наистина икономичен.