Вход   Регистрация

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

Моделът отдава почит на първия Golf GTI

Мъникът Up може и да не ви изглежда като особено подходяща база за създаването на хотхеч, но и този модел вече има GTI версия. Във VW имат над 40 години в създаването на вълнуващи, динамични и бързи версии на популярните си хечбек модели, така че появата на Up GTI можеше да очаква.

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

По-спортният Up отново се задвижва от 1-литров бензинов TSI двигател, но мощността му е 115 конски сили, а максималният въртящ момент е увеличен на 230 Нм. Така тази версия на Up е с 5 конски сили по-мощна от първия Golf GTI, който днес има култов статут. Up превъзхожда първия Golf GTI и по отношение на въртящия момент, но му отстъпва, когато става въпрос за тегло.

Днес изискванията за безопасност са доста по-строги, което обуславя минималното тегло на Up GTI на 997 килограма, докато при Golf GTI 1 то е било едва 810 кг.

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

Естествено, Up GTI няма да промени из основи представите ви за динамика, то данните му никак не са лоши – ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,8 секунди и максимална скорост от 197 км/ч. За да сме реалисти, трябва да признаем, че на пазара има доста по-мощни SUV модели, които обаче са по-бавни от Up GTI.




От VW още преди представянето на модела обясниха, че при него ще е важно най-вече удоволствието от шофирането, а не толкова сухите резултати в динамичните тестове. Освен промените по мотора, инженерите са поработили и по окачването – то е по-ниско и по-твърдо, а спирачките също са получили внимание и подобрения. В интериора пък преобладават теми, сякаш заети от друга класика – Polo GTI, особено що се отнася до волана и скоростния лост. Засега Up GTI носи името „концептуален модел”, но производството му започва през 2018 година.

Реклама  


Купи Vw

  • Vw Golf ПЕРФЕКТНА

    4000 лв.

    дата на произв. - август , 2000 г., пробег - 172000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Vw Golf 6 СКОРОСТИ

    4200 лв.

    дата на произв. - октомври , 2000 г., пробег - 186000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Vw Polo

    5800 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 170000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Vw Golf 1.9 TDI

    2650 лв.

    дата на произв. - август , 1998 г., пробег - 207000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Vw Passat 2.5 TDi High-Line 4x4 Швейцария

    6200 лв.

    дата на произв. - април , 2003 г., пробег - 172421, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Vw Passat 2.0 TDI DSG Highline

    51500 лв.

    дата на произв. - януари , 2016 г., пробег - 20000, С.к - Автоматична, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 9 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

За какво ли са му толкова много Nm? За удоволствие от шофирането, работа в ниски и средни обороти, без да се цеди за да дойде нещо. Особено пък като се качат повече хора. Усмивката е гарантирана. Астматика не може да качи наклона на Кулата в София адекватно. Съответно идва и по нисък разход, предвид по ниските обороти.

Поредния абонат? Едва ли имаш някакъв досег с автомобили от групата.

Относно
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

(А би ли обяснил за какво са ти толкова нютон метри на такъв мъник?)няма ли да попиташ защо въобще има GTI версии на Golf 1 и на Polo 3 като са такива мъници все пак имат междуосие колкото up
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

А би ли обяснил за какво са ти толкова нютон метри на такъв мъник?
Ремарке ли, каравана ли ще теглиш или ще ти тежат щайгите с буркани от село? Опссс, забравих, че то няма багажник и няма къде да ги сложиш.
И между другото бих предпочел мотор "асматик" с който да нямам никакви проблеми, отколкото да съм с "бИгачка" на която агрегата и е консуматив.
Нали се сещаш, че тази вАшка с изпилена моторетка ще бъде поредния абонат на сервизите, както всички останали талиги на групата.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

"задвижва от 1-литров бензинов TSI двигател, но мощността му е 115 конски сили, а максималният въртящ момент е увеличен на 230 Нм"

Перфектно! Огромните 230 Нм за 1-литров мотор ще доставят истинско удоволствие. За разлика от астматиците с по 150 кс и чудовищните 115 Nm
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Добра идея е все пак това ускорение от толкова малък двигател на толкова малка кола къде го има може и да е много продаван вариант ако не се олеят с цената
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Ама и цената е вкусна.хех
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Не било важно динамичните показатели, а удоволствието от шофирането
хахахахаха
тези от ваг съвсем изтрещяха.
В тази табуретка за какво удоволствие изобщо говорим? Направо съм потресен. Тези не са в ред,ама никак, но май по зле са феновете им че им вярват.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 9  Отрицателни: 11

от: До долния ( преди 1 седмица )

Дошовец. ***. Факт.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Грозно, скъпо и чупливо! Харчи 50-100% повече от обявеното ...
Поредния *** от VAG.
Същия тоя двигател вчера го сложиха в новата шкода, с размери на q7 пхахахаа
смешна компания - ФАКТ!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 14  Отрицателни: 14


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising