Вход   Регистрация

Какво да очакваме от новото BMW 3-Series

Какво да очакваме от новото BMW 3-Series
 

Баварците се готвят да изместят Mercedes C-Class от първото място в сегмента

Сегашното поколение на BMW 3-Series се произвежда от 2011 г. и компанията вече активно работи върху неговия наследник, който ще получи индекс G20. Немците са пределно амбицирани чрез внедряването на високи технологии да си върнат първото място в сегмента на компактните премиум-модели, където лидер сега е Mercedes-Benz.

Какво да очакваме от новото BMW 3-Series

Официални подробности за модела на баварците все още липсват, но изданието Autonews разкри какво да очакваме от новата тройка – смел дизайн, нови опции, по-производителни двигатели, както и електрическа версия. Това са основните оръжия на модела.

Нов дизайн и други пропорции

Седмотото поколение на BMW 3-Series ще бъде по-дълго и по-широко, но и по-ниско от своя предшественик. Очаква се дизайнерите на баварците да променят пропорциите и външния вид на модела, като ще заложат на черти и елементи от новото 5-Series. Въпреки това „тройката” ще запази характерния вид на предната си част.

Гъвкава модулна платформа

Измененията в размерите и дизайна ще бъдат постигнати благодарение на новата платформа CLAR, използвана при последните 5-Series и 7-Series. Шасито се отичава със своята гъвкавост, което позволява на него да се изграждат модели с различни размери. Това ще стане базово за всички автомобили на BMW със задно предаване.

Какво да очакваме от новото BMW 3-Series

В конструкцията на шасито се използваллеки материали – алуминий, стоманени сплави, титан и карбон. Новата архитектура ще позволи намаляване на центъра на тежестта и ще осигури идеално разпределение на теглото между двете оси, както и намаляване на теглото. Най-голямото предимство на платформата е, че може да бъде използвана за автомобили с двигатели с вътрешно горене, за хибриди, за електромобили и дори за коли, задвижвани с  водородни клетки.

Нова версия M340i и седан М3 с 500 к.с.


Следващата генерация на BMW 3-Series ще се предлага с огромен избор на двигатели, като голяма част от тях ще бъдат модернизирани. Базовите варианти ще запазят 1,5-литровите бензинови и дизелови мотори, но в компанията разчитат на най-голям интерес към 4-цилиндровите двигатели, чиято мощност ще нарасне поне с 30 к.с. в сравнение със сегашните агрегати.

Настоящата модификацията 340i ще бъде заменена с пълноценна версия M Performance. Този автомобил ще получи нов редови 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра, развиващ около 370 к.с. и така ще се превърне в пълноценен конкурент на Mercedes-Benz С43 AMG и Audi S4.

След него ще се появи и топ-версията M3 от ново поколение. Нейната мощност ще превишава 500 к.с., за да може колата да си съперничи с Mercedes-AMG C63 S и Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde. При новото M3 баварците ще използват специална технология, като 6-цилиндровият мотор ще получи електрическа турбина и система за впръскване на водал в изпускателния колектор. Това ще позволи на двигателя да подобри процеса по изгаряне на гориво, да увеличи икономичността си и да намали вредните емисии.

Конкурент на Tesla Model 3

През 2020 г. баварците ще предложат електромобил на базата на новата 3-Series, който да се конкурира с най-достъпния модел на Tesla – Model 3. Подобни машини разработват също Audi и Mercedes-Benz. Очаква се електромобилът на баварците да замени сегашния лифтбек 3-Series GT, но да се казва 4-Series GT.

Какво да очакваме от новото BMW 3-Series

Моделът с 5 врати ще получи електрически агрегат с мощност 350 к.с. и комплект акумулатори с капацитет 90 кВт/ч. С напълно заредени батерии електромобилът на BMW ще преминава около 500 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5 секунди. Цената на този модел няма да превишава 45 000 евро.

Електронни асистенти и автопилот


Следващото BMW 3-Series ще получи активни елементи по решетката на радиатора заради подобряване на аеродинамичното съпротивление, активни стабилизатори, както и фирмената система Active Steering и спирачни механизми от ново поколение.

Какво да очакваме от новото BMW 3-Series

„Тройката” ще бъде оборудвана с изцяло цифров приборен панел, модернизиран проекционен дисплей и голям екран на централната консола. Управлението на мултимедийния комплекс и на основните функции на автомобила ще става с жестове и гласови команди.

Снимки: Car, Autonews
 

Реклама  


Купи Bmw

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

За Тесла предстоят тежки времена.... След 10 години ще е само спомен.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Да го пускат по бързо. И да му слагат автономно управление. На шофьора едни белезници, на крака, на ръце. Че ми писна да гледам птпта с бмв и други убийци с алдида. Трупове по земята, кво ли не. Заради и-диотите с бмв им скимнало да блестят със скъпа боя, със скорост и к-елешко излъчване.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: fan. ( преди 2 месеца )

до bmw435i Сегашната тройка F 30 беше представена октомври 2011 а се продава от февруари 2012!!!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
BMW ще предложат. ще получи. ще преминава. ще отнема. ще позволи. ще осигури. ще се предлага. ще. ще. ще. Е кога? Други отдавна предлагат такива неща!
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

(С напълно заредени батерии електромобилът на BMW ще преминава около 500 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5 секунди. Цената на този модел няма да превишава 45 000 евро.) Това е добре като се сравни с БМВ I3 с пробег 160км плюс 140 с бензиновия ДВГ и ускорение 8 сек до 100(толкова е с бензинов ДВГ) а струва 41 400 евро или към 20 000 евро повече от модели от същия клас със бензинов ДВГ и по-добро ускорение
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: bmw435i ( преди 2 месеца )

Sega6nata troika izkeze kraia na 2012 godina a ne 2011.Ako ot autokumedia mi nameriat 3 ka F30 ot 2011 godina 6te im dam 100 leva
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Пенсияяя, нали знаеш, че последния се смее най-добре.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: MERCEDES-BENZ ( преди 2 месеца )

XA XA XA XA
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Поклонници...Това да не ви е Левски И ЦСКА?
:)))
Отговори
 
+7
 

Положителни: 11  Отрицателни: 4

от: Николай ( преди 2 месеца )

Това, че си има поклонници не означава че 100% от клиентите на мерцедес и ауди са поклонници! Поклонниците са някаква много малка част от клиентелата. А да не говорим че поклонник на ауди звучи смешно... нищо лично към феновете на марката, ама от това което виждам хората купуват каквото им харесва, никой няма да купи по-лошото само щото била еди каква си марка.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

бмв има свои клиенти трудно ми е да си представя как поклоник на мерседес или ауди ще изневери на любимата марка и ще влезе в автосалон на конглок марка по скоро ще разчитата на привличане на нови клиенти от по ниски категории марки
Отговори
 
+2
 

Положителни: 10  Отрицателни: 8


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising