Вход   Регистрация

Официално: Skoda представи новия Karoq

Официално: Skoda представи новия Karoq
 

Наследникът на Yeti е по-голям, по-технологичен, но и по-скъп

Най-после официално: Skoda представи наследника на популярния си компактен SUV Yeti в Стокхолм. Както неведнъж писахме, той се нарича Karoq и няма нищо общо с чаровната недодяланост на предшественика си. Както загатва и името, това е една по-малка версия на Kodiaq.

Официално: Skoda представи новия Karoq

Новият Karoq обаче е забележимо по-голям от Yeti - с цели 16 см на дължина (до 4.33 м). Междуосието му е с 26 см по-дълго, което обещава повече вътрешно пространство. На практика размерите му са максимално близки до тези на Seat Ateca, с които дели една платформа.

От чешката компания потвърдиха, че в следващата година ще се появят SportLine и Scout версии на модела, и дори спортен vRS вариант. По-нататък се очаква и плъг-ин хибридна модификация.

Официално: Skoda представи новия Karoq

Дотогава Karoq ще се предлага с пет двигателя. Два са бензинови - 1-литров с три цилиндъра и 115 коня, и новият 1.5-литров на групата VW с мощност 150 коня (и с възможност за деактивация на два от цилиндрите).
Базовият дизел е познатият 1.6 TDI със 115 коня, а над него са две разновидности на 2.0 TDI - едната със 150 конски сили, а другата - с 230, която ще се предлага само за автомобили със задвижване на четирите колела и 7-степенна DSG трансмисия. Така окомплектован, Karoq ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.8 секунди.

Официално: Skoda представи новия Karoq

С по-мощните бензинови и дизелови двигатели ще се предлага и Dynamic Chassis Control - електро-хидравлично регулируемо окачване. Версиите 4х4 ще имат off-road режим, който ползва тракшън контрола и електронното заключване на диференциала, за да осигури по-добра проходимост.

Освен мястото на задната седалка, пораснал е и баггажникът, който беше слабото място на Yeti. Тук той вече е 521 литра, и набъбва до 1630 при смъкнати задни облегалки. Като опция Skoda предлага системата VarioFlex, с която можете да сгънете поотделно всяка от задните седалки или дори изцяло да ги демонтирате.

Официално: Skoda представи новия Karoq

Инфомедийната система в стартовите нива на оборудване ползва 6.5-инчов тъч скрийн, в по-горните дисплеят е 8 инча, а във върховото ниво - 9.2 инча, с DVD и 64 гигабайта вградена памет.

Karoq е и първата Skoda, която ще получи прословутия дигитален кокпит, познат ни от Audi Q7 и последния Golf. При него всички прибори пред водача са на практика един голям дисплей, с множество възможни визии.

Официално: Skoda представи новия Karoq

Технологиите за сигурност включват предупреждение за сляпата точка, активен асистент за поддържане на лентата и разпознаване на пътни знаци.

Продажбите ще започнат най-рано през октомври, първите доставки се очакват в началото на идната година. Цените за България още не са известни, но със сигурност ще са по-високи от тези за Yeti, като стартовото ниво с 1-литров мотор вероятно ще тръгва от около 40 000 лева.
 

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 23 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

"В развитите държави, феновете на ФВ намаляват сериозно (продажбите им през Април в Германия са спаднали с 15%). Сигурно има защо ... "

Сериозно?

Голф е модел на 4г
Поло е от 2009та
Джета е от 2011та

Може би това е причината, предстоящата смяна на моделите.

И все пак не забравяй, че всеки 4ти автомобил в Европа е на ВАГ
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: none ( преди 5 месеца )

Аз си мислех, че с Кодиак Шкода са стигнали дъното на дизайна, но сега като видях Карок, се убедих че съм бил твърде голям песимист (както се казваше в популярен виц: "Песимиста казал: Е по-зле от това не може, а Оптимиста: Ааа може, може ..."). Определено продължават да копят надолу. Но като гледам феновете в БГ си ги харесват. В развитите държави, феновете на ФВ намаляват сериозно (продажбите им през Април в Германия са спаднали с 15%). Сигурно има защо ...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Чист Тигуан. Скука и ниско качество.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 6  Отрицателни: 6

от: Fertile rice paddies ( преди 5 месеца )

То дет се вика криво дърво може да се поправи, ама крив човек не.
То се вижда кои са злобна ***.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Брадвурст ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Голфър тръгнал да ме поправя. Вие сте злобна *** :D
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: Fertile rice paddies ( преди 5 месеца )

Ще си позволя да те поправя.
Вземайки "под" предвид цената, тя далеч не е за хора от твоя клас.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: frankfurter ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Голфът ли е лидер? По тестовете може и да е, но там не вземат под предвид цената, която далеч не е за автомобил от този клас и това колко по трошлив е от Маздата!
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 5  Отрицателни: 11

от: Тушиба Туне ( преди 5 месеца )

И тази Шкода по-скъпа от Нисан Кашкай?!! Малле! Сиренето свършва,баламите не свършват.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 9  Отрицателни: 10

от: Fertile rice paddies ( преди 5 месеца )

"Еталон в клас С - Мазда", с това се убеждавам още веднъж, че тия оризари, наистина си живеят в техен свят.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 14  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Абе за 40к ще си взема Мазда 3 Revolution с 2.0 двигател и ще има качествена, красива и истинска кола, която стана еталон в клас C. А няма да си взема подобие на "джип" с двигател от сенокосачка и гол като пушка!
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 13

от: popa ot razgrad ( преди 5 месеца )

все още не мога да разбера защо представяш автомобил, чийто доставки ще можеш да направиш след едва 10 месеца...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: До Бай Оня ( преди 5 месеца )

Когато преди близо четвърт век Кия пуснаха първият Спортидж от Шкода незнаеха какво е Сув...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 12  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Колите поскъпват заради новите норми и изисквания за безопасност и екология. Освен това парите се обезценяват от инфлацията през годините. 20000 евро през 2017г не са като 20000 евро през 2005г.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

40 бона за лифтната Шкода с предно и 1.0, 3 цилиндъра. Айде народе, да не свършат
Отговори
 
+10
 

Положителни: 15  Отрицателни: 5

от: X ( преди 5 месеца )

Шкодите ми харесват, но започват да стават много скъпи. Ако имам пари за нова кола, ще търся нещо по-евтино.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 17  Отрицателни: 0

от: Бай Онзи ( преди 5 месеца )

Който има пари за това нещо да ги дава,моят кучкарник още ме слуша и не мисля да се хвърлям с гол *** у копривата.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

дошо пак не се е пил хапчетата и хейти яко !
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Нали уж спираха дизелите! Ха, ха, ха, ще спрат, друг път!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 8

от: Нев ( преди 5 месеца )

Стегнат и изчистен дизайн, само дето са го взели почти едно към едно от Seat Ateca!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 13  Отрицателни: 9

от: Бай Оня ( преди 5 месеца )

Киа па тоя хахах допреди 10 години коли нямаха тия Киа... Супер машинка стегнат изчистен дизайн и отлична сглобка както всеки немец.... А и да Виртуал Кокпит браво Шкода естра мечтана от много прехвалени марки дори и в доста от моделите на братовчеда Ауди...
Отговори
 
+7
 

Положителни: 19  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Хахаха за тия пари взимам Киа Соренто с базово оборудване, което ще има повече екстри от най-високото оборудване на тоя кИндзеФ.
7 год. гаранция и много по-добро качество на материалите и техническите модули.
VAG умре, але але !
Отговори
 
  0
 

Положителни: 20  Отрицателни: 20

от: вввв ( преди 5 месеца )

туарег или ауди без екстри , безмислица
Отговори
 
+10
 

Положителни: 23  Отрицателни: 13

от: Ауто ( преди 5 месеца )

Безлична и ръбата смесица от Туарег и някой от многото разновидности на Кю еди кое си, типичен продукт на ФВ! Това за външния вид. Колкото до качествата на автомобила, дано да компенсира поне там този дизайнерски произвол!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 26  Отрицателни: 15


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising