Вход   Регистрация

Напук на Германия: ЕС въвежда глоби за автомобилните компании

Напук на Германия: ЕС въвежда глоби за автомобилните компании
 

При повторение на Дизелгейт виновните ще плащат по 30 000 евро на засегнат автомобил

Членките на ЕС са се договорили за нови, далеч по-строги правила срещу автомобилните производители, които нарушат лимитите за вредни емисии, съобщава добре информиран източник пред Reuters. Ще бъде приета дори предложената глоба от 30 000 евро за всеки автомобил извън нормите, въпреки острите възражения на Германия срещу тази идея.

Европа одобри глоби за автомобилните компании напук на Германия

Целта на новите мерки е да се избегне повторение на скандала Дизелгейт, при който Volkswagen бе уличен в използване на софтуерно устройство за заблуждаване на тестовете.

Въпреки Дизелгейт Германия бе твърдо против да се дават допълнителни правомощия на Европейската комисия да наказва нарушителите. "Не са много запалени по предложението да дадем повече власт на Комисията", обяснява дипломат от Брюксел пред Reuters. Възражения срещу част от мерките са изразили и други страни с автомобилно производство, като Италия, Франция и Испания.

Въпреки тях обаче новите мерки ще бъдат обсъдени и гласувани от икономическите министри от ЕС на 29 май. След това предстои окончателното им одобрение от Европейския парламент.

При всички случаи предлаганите глоби няма да действат със задна дата. В противен случай Volkswagen би трябвало да плати 330 милиарда евро за 11-те милиона засегнати от Дизелгейт автомобили на Стария континент.

 

Реклама  


Купи Vw

Виж всички обяви

Коментари ( 22 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

То тебе няма кво да те правят на гл0пав, ти си си.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Да ВАГи, плюем собствената си купичка пълна със сажди от нафтовите печки! Плюем е и ще продължаваме до тогава до когато не спрат да ни правят на гл0пави, като теб. Не теб ти е хубаво и приятно да го правят, но не и на нас нормалните хора.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Вместо да догонят Япония при електрическите и хибридните технологии, правителствата на Франция и Германия избраха лесния път на мързела тровиха ни 20 години с "хай тек дизел". А докато произведените се изчерпят ще тровят Европа поне още 20, а България 40, ако бъдещото ни ромско общество не ги замени с жива сила разбира се. От свалянето на Дегол Германия и Франция не са двигател на просперитета, а точно обратното.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 14  Отрицателни: 3

от: Димитър Борисов ( преди 6 месеца )

Както Германия се наложи на цяла Европа за бежанците,така и върху тях трябва да има глоби за замърсителите.Освен с дизел гейт германците се славят и с това че превъртат километражите на старите коли които продават.България не трябва да им купува хубавите автобуси,а да внася само електро буси.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Та да си довърша мисълта. Не осъзнавате, че плюете в собствената си купичка. Живеете в Европа, японците няма да дойдат да ви дадат еврофондове да си насадите тикви. Харесвайте каквото искате японо-турско, италиянско, френско, но с тая злоба ще се изгубим тотално от картата, с нашите камъни по нашите глави дет се казва. Заради такива като вас кадърни хора бягат навън. Хейт, хейт, ама донякъде. Вашето е свинщина.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 5  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

90% от Каращите не-германски коли са готови за харвард. Такива умни хора като вас би трябвало да помогнат за общото благо на България. Обърнете се към съответните институции и предложете Germanexit или нещо от рода. Та после да ви видим без такава икономическа сила в ЕС, пак ще ревете ли за хубави пътища, високи заплати, еко-норми, кредити за милиони. В замяна на това да влезе една държава, която произвежда чисти, технологични Японски коли. Сещате се за коя държава говоря нали?
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

„Ти му говориш, то рупа ли рупа!“
-------------------

ОФца ли го нарече ВАГито. Ами оФцЪ си е да ти кажа. И то от най-глупавите. Всеки ден ни го доказва.
Хората пишат за лъжите на любимците му, а то блеещото същество си мисли кой какво кара и кой от какво разбира.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Изхехехекала ВАГонетке пр0Зда,
заври си ПДФ-а там където слънце не те огрява (а други работи) и замълчи! Тук коментираме фактите, които ти се мъчиш да опровергаеш. Селската марка си признават за лъжите, но теб те вълнува не това, а кой какво карал и кой от какво разбирал. На всички е ясно, че ти от нищо не разбираш, а си само една балалайка и нищо повече.
Световната конспирация е натопила любимците ти нали. Те обаче са невинни, но си признават. Нали така или някъде сбърках?
Смешник!
Отговори
 
+15
 

Положителни: 18  Отрицателни: 3

от: he he he ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Няма да коментирам как наричаш различни ВАГи..нарочно питам и за автомобила и за ДПФ и м истава ясно че изобщо не си наясно за какво говориш.Щом не си шофирал и виждал ауспуха на кола с ДПФ,дори принципа не знаеш и особеностите.Ако мислиш че пък не тровиш с бензинките си..връх на демагогията.Вземи прочети кой първи измисли дизел гейта че е смешно.Там има ключови изказвания които са връх на простотоията.Ама де акъл.Какво са отсъдили подкупните съдии в УСА е съвсем друг въпрос.
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 3  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

да палщат швабите и за всеки невинен човек, пострадал на пътя поради олигофренията на собствениците на немски батали
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: ха-ха-ха ( преди 6 месеца )

Ако наричаш РЕАЛНИТЕ тестове на американските контролни органи, медийни партенки, си е лично твой проблем. Но на базата на тези "медийни партенки" Волсваген платиха около 12 милярда долара глоби в САЩ и отделно обещетиха всеки собственик на техен дизелов автомобил. Освен това изтеглиха всички продадени вече кандилници и спряха продажбите на такива нови в САЩ.

Имам 2 коли и двете са с бензинови двигатели, защото не желая да тровя себе си и околните хора.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Ако наричаш РЕАЛНИТЕ тестове на америкнските контролни органи, медийни партенки, си е лично твой проблем. Но на базата на тези "медийни партенки" Волсваген платиха около 12 милярда долара глоби в САЩ и отделно обещетиха всеки собственик на техен дизелов автомобил. Освен това изтеглиха всички продадени вече кандилници и спряха продажбите на такива нови в САЩ.

Имам 2 коли и двете са с бензинови двигатели, защото не желая да тровя себе си и околните хора.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 15  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

VAGи,
какв те боли и сърби, че питаш за DPF, кой каква кола карал и т.н. Каква връзка има тов с лъжите на любимите ти мошеници от селската марка? Те си признават лъжите, но нашето Ганьо фенчето им иска да ги оневини с изкривените си възприятия.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 19  Отрицателни: 4

от: he he he ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
пич..верно,много си зле,.айде обясни как кола на с DPF точно се влияе в крайния си резултат от софта и с какво е по-лоша от друга например без DPF.Медийните партенки всички ги четем ,но дали са истина.Айде на въпроса също да ни светнеш,ти кола с DPF имаш ли ?
Отговори
 
 -17
 

Положителни: 1  Отрицателни: 18

от: Дошо ( преди 6 месеца )

Най-замърсяват нафтовите печки на полудържавните перачници СОЦваген и рено! Едните ги изловиха в САЩ, но адвокатската кантора рено и френски проКурор не я лови!
А дано, ама надали, мине тая поправка!
Отговори
 
+17
 

Положителни: 22  Отрицателни: 5

от: ха-ха-ха ( преди 6 месеца )

До сега не съм чу други коли освен на Волсваген да замърсяват от 10 до 30 ПЪТИ над допустимите норми. И забележи - те си признаха че е така. А ти ако имаш някаква друга информация, моля те сподели я, ще ми бъде интересно.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 25  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

ами щом само германците си служат със софтуер за измама явно те лъжат или поне най-нагло лъжат.
и кво сега прикриваха ги дълги години макар да се знаеше за далаверите и измамите им, а сега ако някой го повтори ще има бой по пръстите. всичкото това е само за замазване на очите на хората, че нещо се прави. ВАГените са паралелна държава и се държат все едно са еднолични господари на ЕС. германците са нагли а тези са на квадрат нагли. пълен бойкот на немските стоки, за да се научта да не лъжат
Отговори
 
+13
 

Положителни: 21  Отрицателни: 8

от: he he he ( преди 6 месеца )

само германските ли са кандилници ;) умен умен бонго.. :)
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 12  Отрицателни: 13

от: ха-ха-ха ( преди 6 месеца )

Най-после идва края на германските кандилници.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 20  Отрицателни: 11

от: 112 ( преди 6 месеца )

Швабите ако трябваше да плащат 330 милиарда до сега да са фалирали. Сега поне няма да си позволяват да лъжат нагло.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 17  Отрицателни: 9

от: хич даже ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
..не е чудесно.Господинчо ти шофираш ли,и ак ода какво ?.По темата идеята е мега кретенска порадии простия факт:Еко нормите с постоянното им повишение стават технически неиздържани нямащи нищо общо двигателостроенето.Всичко касае новите автомобили..след 90 000 км ти гарантирам че дори еко-нормен автомобил няма да изкара теста.Ако си отварял автомобил по модерен ще знаеш за какво иде реч.
Пълна пародия е костюмари да казват как ше работи техниката.Евро-пародия.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 9  Отрицателни: 22

от: Nev ( преди 6 месеца )

Чудесно, въпреки, че е малко след дъжд качулка! По принцип след нашумелия сландал на дали ще има компания, която да си позволи подобен германски трик отново, но като се има предвид как с печалбата, много хора придобиват удобна амнезия или краткотрайна памет, би било хубаво да има нещо черно на бяло, за евентуални последствия от подобен произвол в бъдеще!
Отговори
 
+22
 

Положителни: 26  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising