IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първа снимка на новия Renault Megane RS

Следващата генерация на хотхеча ще дебютира по време на Гран При на Монако

Първа снимка на новия Renault Megane RS

В последните месеци видяхме много шпионски снимки на новия Renault Megane RS. На всяка една от тях обаче, се забелязваше старателно прикрита от инженерите машина, която не разкриваше почти нищо от своя дизайн. Купетата или бяха покрити с камуфлажно фолио и маскиращи елементи, или не бяха оборудвани с пълния оптичен пакет, който приляга на всеки RS.

Първа снимка на новия Renault Megane RS

Сега вече имаме възможността да разгледаме поне част от външния вид на новия хотхеч, благодарение на една снимка на задната част, както и на няколко неофициално направени кадъра от завода на Renault.

На първата снимка се забелязва задната част на ярко оранжев автомобил, който изглежда готов за дилърската мрежа. От кадъра се виждат мускулести калници и агресивен дифузьор, в чиято централна част е вграден трапецовиден накрайник на изпускателната система с две големи тръби в него. Обновената броня има също така чифт отвори за отвеждане на горещия въздух от задните спирачки, а на капака се забелязва логото на Renault Sport.

Първа снимка на новия Renault Megane RS

Дизайнерите са продължили с модификации по задния спойлер, който вече има вдлъбнатина в средата, точно над третата стоп светлина. Двете страни на спойлера са боядисани в цвета на купето, за разлика от Megane GT, при който те са покрити с черен лак. Промените по външния вид се завършват от черни алуминиеви джанти с нов дизайн и по-широки високоскоростни гуми.

Както стана ясно и преди, новият Megane RS ще дебютира на 26 май по време на Гран при на Монако във Формула 1.

Първа снимка на новия Renault Megane RS

Неотдавна се появиха слухове, че новият Megane RS ще има четири задвижващи колела, но според последната информация моделът ще продължи да се задвижва само от предния си мост. Колкото до двигателя, вариантите са два. От Renault ще използват или 1.8-литровия турбо мотор от концепта Alpine A110, или ще заложат на изцяло нова разработка с 2.0 литра работен обем и отново с турбо пълнене. Без значение от това на какъв мотор ще се спрат инженерите, мощността ще достига около 300 к.с. и ще задвижва предния мост с помощта на 6-скоростна механична трансмисия или 7-степенен автоматик с двоен съединител.

Системата за завиване на четирите колела от Megane GT ще бъде налична и тук, но за разлика от по-слабия модел, където тя е стандартна и задължителна, тук клиентите ще могат да избират дали искат автомобилът им да е оборудван с нея или не.

Продажбите започват в края на 2017. 

Снимки: Motor1

Тагове: renault megane rs
0 от 500