IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 308 получи нов дизел и 8-степенен автомат

Французите добавиха и някои асистенти на обновения хечбек

Peugeot 308 получи нов дизел и 8-степенен автомат

Компанията Peugeot представи обновения хечбек 308. Моделът е получил нов дизелов двигател, както и 8-степенна автоматична скоростна кутия Aisin.

Peugeot 308 получи нов дизел и 8-степенен автомат

Обновеният хечбек се различава по решетката на радиатора, на която вече е поставена емблемата на марката (досега тя беше на капака). Нова е предната броня, появили са се и напълно светодиодни главни светлини.

Салонът си остава същият, въпреки че се очакваше 308 да получи второто поколение на интериора i-Cockpit, който дебютира при новото 3008. Единствената разлика при хечбека е появата на нова навигация TomTom и мултимедийна система с функция Mirror Screen, която показва на екрана пред шофьора дисплея на свързания смартфон.

Новата 8-степенна скоростна кутия ще бъде достъпна само за версията 308 GT, която разчита на 2,0-литров дизел със 180 к.с. За модела вече ще се предлага и 1,5-литров дизелов двигател със 130 к.с. В гамата влиза и модернизиран 3-цилиндров бензинов мотор със 130 к.с., който работи с нова 6-степенна механична скоростна кутия.

Peugeot 308 получи нов дизел и 8-степенен автомат

В оборудването на хечбека е включен круиз-контрол, който може да намали скоростта на автомобила до пълтото му спиране (само при версиите с автоматик, при механичната трансмисия скоростта слиза до 30 км/ч). Автомобилът вече разполага със система за следене на пътната маркировка с функция за предупреждение при опасност от челен сблъсък.

Снимки: Peugeot
 

Тагове: peugeot 308
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Маслото на DSG се сменя като на ръчна кутия и е под 2 л. Другите са със 7 л. масло и се сменя на 25 хил. км.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колкото и добре да ги правят автоматиците с хидро трансформатор, усеща се като превключва. Карах такава Insignia. След това от София до Благоевград с Пасат с DSG, ами друго нещо е. Само по оборотите можеш да засечеш, че превключва. Не знам обаче до колко са надеждни.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    По-добре нещо доказано, защото Пежо правеха една роботизирана кутия с един съединител, но не меожеше да се сравни с DSG.Сега същата я предлагат Мазда.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Всайта им автоматиците са с по-висок разход.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    любител ( преди 6 години )
    508 GT (2,2 hdi bi-turbo) е автомат с 6 скорости и разхода е 5,7-7, едва ли ще постигне по-нисък разход с ръчка мисля същото се отнася и за 308-цата. Не случайно са сложени тези автоматици само на топ модела плюс само да вметна, че ав. ск. кутия при 508 е същата като при волво XC90.
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо не напишат какъв е разхода с автоматика и с ръчни скорости. Защото ще се окаже, че ръчката харчи по-малко, нищо, че е само с 6 скорости. Пежо още не са открили DSG-трансмисиите.
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе карай ся *** били ,купи си и опитай да видиш,моя комшия ми приказваше ситроените *** били ,само с приказките си остана карам и си свиркам .
  • #3
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мн ги харесвам пежата. Много искам. Ама един приятел кара фолксваген и каза, че са ***. Френски чупливи ***.
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Aнонимен ( преди 6 години )
    Дошее, тоя не е ли канцерогенник ... ко 'ш кайш...
  • #1
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Mdam ( преди 6 години )
    Krasota!